tomsi42 Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 1500-2000 for nye høytalere? Neste gang jeg skal bytte, må jeg vel regne med 20-30 tusen ... Vurderer faktisk Audio Physic Virgo V, men da må du legge på enda litt... En 0 til ? Eller enda mer ? Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Invertert eller ikke? Nope. Har ikke vært innom PS så... Men kan trygt si at jeg har tweake det en del i LR. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) 1500-2000 for nye høytalere? Neste gang jeg skal bytte, må jeg vel regne med 20-30 tusen ... Vurderer faktisk Audio Physic Virgo V, men da må du legge på enda litt... En 0 til ? Eller enda mer ? Tom Aww. Blir kjøpelysten av sånt prat. =( Solgte mitt for å betale kamera og husleie. =((( Endret 27. oktober 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Nope. Har ikke vært innom PS så... Men kan trygt si at jeg har tweake det en del i LR. Du kan faktisk invertere i LR: http://inside-lightroom.com/point-curve-presets/Redigert: http://www.oreillynet.com/digitalmedia/blo...rt_solar_1.html Endret 27. oktober 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Kult. Men nei. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) 1500-2000 for nye høytalere? Neste gang jeg skal bytte, må jeg vel regne med 20-30 tusen ... Vurderer faktisk Audio Physic Virgo V, men da må du legge på enda litt... En 0 til ? Eller enda mer ? Ikke så ille da. Ca. 50 lapper (totalt altså). Endret 27. oktober 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 hahahaha, enig med ice :o HAHAHA, nå ble til og med signaturen forminsket XD Jeg som raporterte deg Ice: Invertert bilde av noe linjer med f/2.8 1:1? tullling.. Visste ikke at det var deg da Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 hahahaha, enig med ice :o HAHAHA, nå ble til og med signaturen forminsket XD Jeg som raporterte deg Ice: Invertert bilde av noe linjer med f/2.8 1:1? tullling.. Du får bli mer aktiv innen rapportering selv. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ingen grunn til å rekruttere flere som skal ta meg nå... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Olsen, tenkt på å begynne med kontrakt skriving etter denne "hendelsen"? Eller kjører du på som før. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Olsen, tenkt på å begynne med kontrakt skriving etter denne "hendelsen"? Eller kjører du på som før. Med tanke på at jeg ikke tar portretter komemr jeg til å se det ann, men om jeg tar på mega lle de hendvendelsene på nettby blir det en liten kontrakt ja, men bare en enkel en... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 hvorfor er søkere mørke i hus uten batteri? ( fikk n80-en idag ) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ikke så ille da. Ca. 50 lapper (totalt altså). Det er til å leve med. Tom Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 hvorfor er søkere mørke i hus uten batteri? ( fikk n80-en idag ) Fordi kamerae trenger strøm for å blende fullt opp. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Den blir støyete også... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Kornene er nesten umerkelige i N80-en, og oppblending går mekanisk ved feste av objektiv, så hvorfor er den mørk? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 hvorfor er søkere mørke i hus uten batteri? ( fikk n80-en idag ) Fordi kamerae trenger strøm for å blende fullt opp. Det er vel heller at digitalkameraer har LCD-skjerm i forbindelse med mattskiven, og denne trenger strøm for å bli skikkelig gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 hvorfor er søkere mørke i hus uten batteri? ( fikk n80-en idag ) Fordi kamerae trenger strøm for å blende fullt opp. Det er vel heller at digitalkameraer har LCD-skjerm i forbindelse med mattskiven, og denne trenger strøm for å bli skikkelig gjennomsiktig. Jepp. Dette er vel forøvrig en Nikon-særegenhet. Grunnen til at man kan ha smarte ting som grid lines og annet i søkeren. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvis noen av bildene er av en slik art at de kan skape ubehageligheter for henne nå eller senere; så bør du vurdere å slette akkurat de. Laptoper og eksterne HP'er kan slettes; PC'en din kan hackes osv slik at de kan komme på avveie.Tom Såppass? Ja de suger til seg innholdet av PC'en din gjennom internettet; ikek bare datene men også alle komponenten, molekyl for molekyl. Tom PS. Nytt nick? Korrekt! Så hvis du ser klumper som beveger seg i gjennom nettverkskabelen, er det bare å trekke den ut hurtigst! Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Stilig postnummer M.H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå