Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Har man ikke tid må man ta seg tid...

 

Tar meg tid imorra. Vi får besøk av 50 småtasser fra ungdomsskolen som skal innom Medie linja og være hos oss i 3timer(!!) for de er vist veldig interessert, jeg og dan skal ta oss av de som skulle hatt litt interesse for foto, så da kan jeg vel ta de med på en tur å ta noe bilder av noen søppelkasser?

 

Da kommer det i alle fall litt fornuftig ut av dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For ikke å rote til Aprilfest-tråden min for mye, så poster jeg link til bildet k-ryeng ville prøve å fikse her:
Har laget et par-tre varianter. Førstnevnte er bare fjernet litt rusk, ingenting mer:

post-7280-1207725218_thumb.jpg

 

Neste er softet _litt_ i ansiktet i tillegg, siden det er øynene som skal være fremtredende her, og skarpet opp øynene:

post-7280-1207725300_thumb.jpg

 

Det siste er egentlig bare gjort for moro skyld - men jeg oppdaget det da jeg skulle softe ansiktet (uten å ta med øynene), og fant ut at det kanskje gjorde seg greit alene med hvit bakgrunn. Det er skalert ned til webstørrelse også - da jeg regner med at Anew ikke trenger dette til noe annet :-)

post-7280-1207725500_thumb.png

Pale blue eyes

 

 

Kan selvfølgelig fjerne litt hår fra øynene også, men orket ikke bruke tid på det nå.

 

Vil bare advare om at disse bildene antakelig kommer til å bli slettet når jeg finner det for godt, da de opptar en del plass - i tillegg til at jeg ikke ser noen grunn til at de skal bli liggende lenge her. Anew - bare send meg en PM, så kan du få .psd-filen (eller et annet layer-format du kan lese)...

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Når/hvis jeg noensinne får meg unger skal jeg teipe fast vottene deres.

Har vært ute og fotografert nå og sett ikke mindre enn to par votter gjenglemt på helt forskjellige plasser.

I tillegg til den votten jeg har bilde av i aprilfest tråden min så er det en del votter i nabolaget mitt.

Må være dyrt for foreldrene :p

Lenke til kommentar

Da er søppelkasse jakten over for i dag. Kan ikke si at det ble helt suksess - var mer heldig med fotoseansen med søplebøtta på jobben (kaffepauser kan brukes til mangt). Et bilde som må vises i farger da det suger (enda mer) i s/h.

 

 

1/80s, f/4.5, 70mm ISO 800

EOS 30D m/ Sigma 17-70mm

 

Tom

Lenke til kommentar
Nå virker det som om de har råd nok til å kjøp nye ...

Begynner vi å bli en "grumpy old man"? ;) Nå til dags bruker vi teknologi - noe som kalles borrelås.

 

Barn hater votter - de tar dem av så fort de kan, spesielt med en så mild vinter som vi har hatt i år.

 

Fine redninger av bildet folk har gjort - jeg tror Hille kom best fra det (da mener jeg ikke den grusomme førsteversjonen - jeg hater sånne bilder ;)), men det er vanskelig å si siden det er resizet. Jeg hadde planlagt å croppe bort munnen - bare øyne og nese og antydning til hår.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...