Kurt Grusom Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg greide kunststykket å stappe alt utstyret (untatt 350D-kittet) ned i Minitrekker'n! Det forutsetter dog at ikke kamerahuset har påmontert objektiv.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 SINNSYKT mye liv det er her i kveld da.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 SINNSYKT mye liv det er her i kveld da.. Det er slik overalt. Jeg aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 itte je hell.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Skoleoppgaver er win, hender jeg pauser litt og prøver meg fram som DJ boffyleettotehmac i traktor, som jeg lasta ned istad. Litt artig, men jeg er sug. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen er bare skikkelig dumme... Facebook avslører heldigvis noen Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva er skarpest av 10-22 på 1.6x crop og 17-40L på FF? Ken Rockwell påstår 10-22mm. http://www.kenrockwell.com/canon/1022.htm Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det bare jeg som har regna feil nå, eller er krona så svak at det plutselig ble dyrere å kjøpe ting fra USA enn Norge nå? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva er skarpest av 10-22 på 1.6x crop og 17-40L på FF? Ken Rockwell påstår 10-22mm. http://www.kenrockwell.com/canon/1022.htm Da beholdt jeg 30D og 10-22 en stund til Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva skjer med at det er så lite liv her nå, da? Jeg har for lite å gjøre, og så er det ikke engang liv her.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Bildene i ukens fotokonkurranse er publisert! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan laster man opp bilder til Foto.no? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Bildene i ukens fotokonkurranse er publisert! Italiensk-bildet var nydelig (Både med tanke på mat og foto) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Bildene i ukens fotokonkurranse er publisert! Italiensk-bildet var nydelig (Både med tanke på mat og foto) Tror sånne kommentarer tilhører selve tråden, menmen. Poll er vel oppe snart, så sant modsa fortsatt er våkne. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Høres ikke så dumt ut. Kanskje jeg også skal det etter hvert. Skulle i hvert fall ha fått framkalt noe film. Eller jeg hadde vel ikke noe valg akkurat. Bare å få fremkalt så mye som mulig før den utblandede kjemien blir gammel. E6 kjemi er jo ikke spesielt billig. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Før jeg evt. beveger meg ut i ukjemte deler av diskusjon.no - er det noen som kan gi meg noen tips på hvordan man de-bloater Vista?? Jeg har en 16GB partisjon dedikert til Vista, men driten bloater jo minst 100MB i uken, og nå er det i ferd med å renne over... Hva i heite kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Før jeg evt. beveger meg ut i ukjemte deler av diskusjon.no - er det noen som kan gi meg noen tips på hvordan man de-bloater Vista?? Jeg har en 16GB partisjon dedikert til Vista, men driten bloater jo minst 100MB i uken, og nå er det i ferd med å renne over... Hva i heite kan jeg gjøre? bare for å være litt ekkel.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 www.apple.com For å være litt ekkel om du har masse masse spenn. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 bare for å være litt ekkel.. Jeg er ikke sikker på om du er ekkel en gang jeg. I og med anew bruker Bibble og Gimp (hivs jeg husker rett), så er det jo et reelt alternativ. Tom Lenke til kommentar
Lille_Kanin Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Før jeg evt. beveger meg ut i ukjemte deler av diskusjon.no - er det noen som kan gi meg noen tips på hvordan man de-bloater Vista?? Jeg har en 16GB partisjon dedikert til Vista, men driten bloater jo minst 100MB i uken, og nå er det i ferd med å renne over... Hva i heite kan jeg gjøre? Du må slå av systemgjenoppretting, den driver å lager kopier av filer som blir slettet og kopi av OS. Når du slår av systemgjenoppretting så blir kopiene slettet. Mere plass med en gang. 16GB holder ikke uka ut engang, må minst ha 50GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå