Kurt Grusom Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Bare? Har du ikke andre objektiv? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Og Med Hjartet på rette staten på TV. Jeg liker det, faktisk. Trivelig serie det; pleier riktignok kun å se på den når jeg besøker mutter'n. Hører på litt god musikk istedet. Tom Trivelig er rette ordet. Men; god musikk. Kunne faktisk fint levet der. Så lenge jeg hadde godt og raskt internett. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Bare? Har du ikke andre objektiv? Har 28mm og 50mm, 50mm har jeg nesten ikke brukt etter jeg fikk 28mm. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Kunne faktisk fint levet der. Så lenge jeg hadde godt og raskt internett. Nå hadde de ikke internett på den tiden Men du tenker kanskje i nåtiden? Tror ihverrtfall at det er en god det fine motiver der. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Bare? Har du ikke andre objektiv? Har 28mm og 50mm, 50mm har jeg nesten ikke brukt etter jeg fikk 28mm. Intreressant Takk for info Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Fullformat interesserer meg også. Sov på loftet til en fotografkar natt til torsdag etter Justice, og snoka litt rundt på lageret. 35mm er syka vidt på film fant jeg ut, så vil tro at 50mm + 5D hadde vært koz. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvordan havnet du i den situasjon at du sov på loftet til en fotograf-mann? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Klokka var 2 på natta, siste tog hjem hadde gått, vi var heldige nok til å kjenne en kar som kjenner byrået. Vi var 7-8 stk påvirka ungdom, hvor mye mer jeg bør si m/ tanke på karen som "kjenner" byrået, er uvisst Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 En mann lot 8 fulle ungdommer sove på loftet sitt uten videre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 En mann lot 8 fulle ungdommer sove på loftet sitt uten videre? Er de fulle nok, og det er bøtter nok, så går det vel greit Tom Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Det vet jeg ikke noe om, det er derfor jeg ikke vet hvor mye jeg skal prate om det UANSETT: Fullformat og 50mm er nok ganske veldig kult. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Det vet jeg ikke noe om, det er derfor jeg ikke vet hvor mye jeg skal prate om det UANSETT: Fullformat og 50mm er nok ganske veldig kult. Blir som å fly rundt med 28mm på Canon. Absolutt til å leve med. Ulempen med 28mm'ene er at de ikke er så lyssterke. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Litt luftdrag mellom veggene, så er det full syting: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2733751.ece Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Greit. Ja, det høres knall ut! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 haha @ signaturen til xboffen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Litt luftdrag mellom veggene, så er det full syting: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2733751.ece Ja dem søringan, dem søringan... Blir like overrasket hver gang det er antydning til vind eller sne. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Kunne faktisk fint levet der. Så lenge jeg hadde godt og raskt internett. Nå hadde de ikke internett på den tiden Men du tenker kanskje i nåtiden? Tror ihverrtfall at det er en god det fine motiver der. Tom Jeg hadde laget en bok om dagligliv der. Hvordan det er nå, altså. Pluss en del motiver fra landsbygda som går under. Holder jo på med akkurat det samme lokalt her for tiden, så må vel bli ferdig med det først, hihi. UANSETT: Fullformat og 50mm er nok ganske veldig kult. Labbet rundt med 5D og 50/1.2L i et par dager i Perpignan. Det var skikkelig koselig. På samme måte som det er skikkelig koselig å labbe rundt med OM2, nesten. Likte det veldig godt. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Husk å stille tida på kameraene deres nå da! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Er det å anbefale å kjøpe bøker om digital fotografering? Eller er det å prøve seg ut, og lese på internett like så godt eller bedre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Husk å stille tida på kameraene deres nå da! Det har jeg da allerede gjort Har ikke tenkt å ta noen fler bilder i kveld. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå