Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
genialt ;p

Jepp. Var samme ordning i min avis da de gikk over fra OM til EOS i 89. Mye som ikke ble solgt, og den fritiden jeg har på jobb brukes i stor grad på leting etter utstyr. Ikke funnet en dritt ennå, men det burde ligge ett eller annet sted på huset. :p

 

(Btw: James May er genial: "Cows don't depreciate!")

 

Hum, 24-70 og 24-105 er vel bygget i plast, ja. Men det er høykvalitetsplast som gir et veldig eksklusivt og betryggende inntrykk, litt som 50-200. Det er også mulig at det er et ytre skall av tøff plast utenpå et indre av metall, for å gjøre det mer støtsikkert, og får å unngå bulker. Plast bulker ikke, metall gjør det.

 

70-200 er i alle fall laget av en form for metall, i kontrast.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal begynne å sammenligne MTF-grafer fra 14-35 med litt Nikkor-optikk.

 

Bare kom med bilder du, morro å se sammenlikninger...

Ta en titt på SLR-gear.com, litt busy akkurat nå. :)

 

Denne er forresten litt interessant. 16-9: EF 24/1.4L vs. Nikkor 17-35/2.8 vs. Zuiko 24/2.8.

 

Ikke i samme sammenheng, men litt overraskende om ikke annet.

 

edit: 14-35, 24-70.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Utrolig, jeg satte noen oppladbare batterier i en gammel vivitar zoom thyristor 285 blits, satte den oppå k200d og den funker jo som bare det :D

 

Edit: noen som har noe info om denne blitsen?

 

Vivitar 285 er populær i Strobist-miljøet. Men de bruker vel 285HV, siden den eldre kan være litt risikabel å putte på kameraet grunnet spenningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...