Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

En fyr på tven nå som har tatt 175 000 bilder av fly.

Begynte etternavnet hans tilfeldigvis på O?

 

Vi har i flere år fremkalt filmer for en flyentusiast der jeg jobbet. Han leverte ofte inn 10-20 filmer et par ganger hver sommer og jevnlig ellers i året, og det var omtrent 90-95% bilder av fly. Både fra flyplasser, flyshow og utstillinger av eldre fly. Han bestilte alltid dobbelt sett, så jeg tror han byttet bilder med andre med samme interesse.

 

Har en sterk mistanke om at det kan være han :)

 

Denne karen heter Hans Olav Nyborg. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/426149

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tusen frickings takk for at jeg ble banna!

 

Sånn mens jeg husker det, man KAN trigge sb800 med hvilke som helst andre blitser. Man må bare ikke sette den på remote christian.

 

Så hva skjer ellers`?

Diskusjon.no serveren krasjet her om dagen ...

 

Noen av oss har lagt ut bilder etter turen på søndag.

 

Jeg spiste pølser i dag.

 

Tom

Lenke til kommentar
Kanskje har de kommet med en smartere løsning etterhvert, men jeg trodde ikke mine egne øyne første gangen jeg forsøkte denne sekken. Noe så utrolig upraktisk har jeg ikke vært borte i før.

Har to sekker her. I tillegg til å være rundere og penere i formen enn mye annet, så er det en egen glidelås til rommet nederst. Funker helt fett det.

Lenke til kommentar
Jeg registrerte ikke navnet, bet meg bare merke i kameraet han hadde og at det var ekstremt mange bilder av fly.

Siden jeg umiddelbart merket meg at mannen har sans for kvalitet, brukte jeg mere tid på å finne ut hvilket glass han valgte å sette foran - var det en Bigma? Finishen var "Sigmask".

Lenke til kommentar
Bruktsalget ja.. Trist med så høy dollar..

Det ser litt mørkt ut i aksjemarkedet for tiden, men jeg har bestemt meg for at fremtidig foto-relaterte kjøp skal finansieres av aksjer. Med andre ord så trengs det ligg flaks for å få tak i en DA* i nærmeste fremtid :)

:) har penger i fond... de har sunket en del, men de kommer til å ligger trygt der i ca 10 år til, så jeg regner med noen oppturer igjen ;)

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...