sn0dig Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hvis du ikke klarer deg uten B er du ikke mann nok for mac. Hvis du klarer deg uten taster på C, V og - så er du mann nok for Dell. Ihvertfall min bærbar. Jeg har vurdert å kjøpe meg en pc. For gaming. Men gidder ikke bygge selv, så tror jeg tar denne med noen mindre justeringer. Edit: Gaming og redigering. 4GB PC6400 RAM, 3GHz dual core istedenfor quadcore Endret 22. oktober 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 HAHA! Fekk tilbake telefonen min idag og fekk meg et rart blikk... http://www.flickr.com/photos/rofferud/2964806240/ Det hagler på sunnmøre!! Går dette ann å ta bilde av på en måte? Fryst i lufta eller på bakken? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 blitsssss er alt jeg har å si Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 hahaha, en grunn til å ikke velge Mac?http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=521520 Hahahahahahahahhaha. Hahahahahahahahahaha. hahsashahhahahaha Morsom sak. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som vet om D300 med grep fint går inni denne uten at jeg må lirke meg ihjel for å få den inn og ut? Eller må jeg opp på 300aw modellen. Noen tips? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Denne hva ? En link kanskje ? Tom Lenke til kommentar
erty_ Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som vet om D300 med grep fint går inni denne uten at jeg må lirke meg ihjel for å få den inn og ut? Eller må jeg opp på 300aw modellen. Noen tips? Kjem ikkje veldig godt fram kva for sekk du spør om her, men om det er ein Lowepro Slingshot 200 AW, kan eg seie at eg fint får plass til min D300 med grep og objektiv. Tykkjer òg 300 vert for stor, med tanke på at det kun er ei skulderstropp, treng ein bære med seg meir enn det ein får i 200, er det nok betre med ein skikkeleg ryggsekk. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) My bad! En slingshot 200 ja... Og fikk samtidig svar på det jeg lurte på... Endret 22. oktober 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 En fyr på tven nå som har tatt 175 000 bilder av fly. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 hmm.. Modem som krasjer er aldri moro. Putta det i fryseren for å se om det gjorde noe med feilen.. sannelig fungerte det bedre etter en runde i frys'n.. bare en ting som det kan være.. Kondensatorer Fant to kondensatorer som var gravide og i full fødsel. Nå er jeg endelig oppe og går igjen etter å ha byttet de. Skulle man sett. Ble visst en liten fotosession med nakenmode*LL/m LOL Her er de 2 "gravide" Den lille byen: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 I can see my house from there Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Macro av elektronikk er alltid morsomt Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 I can see my house from there mee too.. hvis jeg går inn på pc'n slenger opp opera, vandrer gjennom modemet, går inn på www.gulesider.no og søker opp adressen min. PANG! der er huset mitt Macro av elektronikk er alltid morsomt Tom jepp.. Sist jeg prøvde meg var det min nye onkyo tx-nr906 til 15.000 som fikk gjennomgå. men ble mer dokumentasjon. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan det skade en blits på noen måte om man putter et papir forann blitsen mens man tar bilde? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan det skade en blits på noen måte om man putter et papir forann blitsen mens man tar bilde? Nei. Diffusere blir jo satt på rett fremfor blitsen. VIl absolutt ikke ta skade av det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 ja, siden mer lys går tilbake så vil det bli mer varme, men det skal til mye før det blir ett reellt problem. (veeeeldig mye ) Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 ja, siden mer lys går tilbake så vil det bli mer varme, men det skal til mye før det blir ett reellt problem. (veeeeldig mye ) Var det jeg også tenkte, men luktet litt svidd på en måte, så ble litt usikker på at varmen kunne ødelegge pæra eller no sånt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Papiret kan potensielt ta fyr, men ikke noe annet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 En fyr på tven nå som har tatt 175 000 bilder av fly. Begynte etternavnet hans tilfeldigvis på O? Vi har i flere år fremkalt filmer for en flyentusiast der jeg jobbet. Han leverte ofte inn 10-20 filmer et par ganger hver sommer og jevnlig ellers i året, og det var omtrent 90-95% bilder av fly. Både fra flyplasser, flyshow og utstillinger av eldre fly. Han bestilte alltid dobbelt sett, så jeg tror han byttet bilder med andre med samme interesse. Har en sterk mistanke om at det kan være han Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg registrerte ikke navnet, bet meg bare merke i kameraet han hadde og at det var ekstremt mange bilder av fly. Endret 22. oktober 2008 av Kaamilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå