IceFox Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Det kan jeg tenke meg, ja. Si at det skal vurderes. Yeah, right... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ny tråd i BK for de som er interesserte Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Uff, dreit meg ut nå. Fattern trengte hjelp med å ta noen høyoppløselige bilder som skal i en katalog for Bygdøy Museum eller noe sånt, og jeg presterer selvfølgelig å ta alle sammen i dårligste kvalitet av .jpg. Innså det først når jeg kom hjem igjen. Var sikker på at den stod på RAW som vanlig, så tenkte aldri over det når jeg tok bildene. Får bare håpe 1758x1152 er stort nok. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 sn0dig top tip of the day #1: Fuktig håndkle + laptop = bad combo Glemte bærbaren min liggende på ett fuktig håndkle i morres, og nå vil den ikke skru seg på (god grunn til å kjøpe seg macbook neste mnd når lønna kommer?) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Eid? Verden er enkel for meg. Kameraet står alltid på RAW, og det skal det alltid gjøre. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 jeg har raw + jpeg dårligste kvalitet og minste størrelse sånn just in case jeg skulle få behov for kjappe jpeg filer noensinne. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Eid? Verden er enkel for meg. Kameraet står alltid på RAW, og det skal det alltid gjøre. Husker heller ikke hvorfor jeg noen gang satte det til .jpg i det hele tatt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 De nye MacBookene er ihvertfall sinnsvakt digge! Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) @ sn0dig: Lurer på om jeg skal sette på det jeg også. En dag tok jeg jo f.eks. masse snapshots av en kamerat, bare for phun, og satt da med 56 RAW-filer etterpå, som kun skulle ut på facebook. Tror faktisk det var noe i ettertid av de snapshotsa som gjorde at jeg satte på minste .jpg, men jeg glemte tydeligvis å sette tilbake til RAW. Endret 21. oktober 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Da er jeg tilbake i bildekritikken, klar for slakt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024914 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som er keen på å plukke meg opp klokka 3 torsdag natt i Oslo og kjøre meg hjem til Røyken? Ikke det nei NSB burde virkelig ha en avgang på natta, så jeg slipper å være på Oslo S fra 3 til 6... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 I hvertfall i helgene!!! Håpløst å betale ville summer for å ta nattbuss etter tur på byen i helgene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 I hvertfall i helgene!!! Håpløst å betale ville summer for å ta nattbuss etter tur på byen i helgene. Nattbussen er da ikke dyr. Ta en taxi hjem på natten i helgen - det er dyrt, det. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Alt er relativt.. Husk at jeg sammenlikner med kr 0,- ettersom jeg har månedskort. Arrggh. NSB... Endret 21. oktober 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Nattbussen er da ikke dyr. Ta en taxi hjem på natten i helgen - det er dyrt, det. Da jeg var ung kostet taxi fra sentrum til Stabekk en hundrelapp og ølen på Møllers mindre enn 30 (om ikke hukommelsen min spiller meg et puss...). Those were the days... Endret 21. oktober 2008 av Anew Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ølen er heldigvis gått opp mindre i pris enn taxi. Møllers koster 45 nå.. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hi hi, SB900 er kos! /Yaricks Lenke til kommentar
M.H Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Må ikke kose med SB900. Sett den heller på kamera og blink me den. Endret 22. oktober 2008 av M.H Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hum. Jeg driver og funderer på litt investeringer. Planen fremover ser slik ut: 1. Minne og ny harddisk til laptop. 2. Ny fotosekk (set on LowePro, men åpen for forslag, Crumpler utelukket, drittsekker). 3. Panleica 25/1.4. 4. Batterigrep med ekstra batteri. Innspill? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Crumpler er best! *fanboyer seg litt* Til nr. 1 ville jeg også kjøpt et kabinett til den disken som skal byttes ut, under forutsetning av at den faktisk funker. Kjekt å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå