Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det var pokker meg irriterande. Ingen gullkjøp på meg i år mao. Menmen, får holde meg til andrevalget. Har fått ein gratis 12-60mm i dag i alle fall. :)

(sjølv om eg eigenteleg hadde lyst på 14-35mm) =((((

Hvor deles det ut gratis optikk?? Fungerer dette på samme måte som varmestuen? :D

Lenke til kommentar
Hvem i svarte helvetes helvete har gitt deg en gratis 12-60?! Og hvorfor har du ikke sendt den til meg?

Kva? Nevnde eg ikkje at eg har vore i middag med Olympus og Epson Norge i dag?

Aeahaha. :green:

 

Skal visst vere betatester for ein ny kalibreringsdings og. Monkeysomething. Blir qlt.

Og for det får eg Crumpler-stuff.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Hvem i svarte helvetes helvete har gitt deg en gratis 12-60?! Og hvorfor har du ikke sendt den til meg?

Kva? Nevnde eg ikkje at eg har vore i middag med Olympus og Epson Norge i dag?

Aeahaha. :green:

 

Skal visst vere betatester for ein ny kalibreringsdings og. Monkeysomething. Blir qlt.

Og for det får eg Crumpler-stuff.

Crumpler-stuff? Så du må altså lide litt for sakene, ja.

 

Låner en Crumpler-sekk, den er fire tusen ganger mer ulogisk enn alt jeg har prøvet fra Lowepro ...

 

Men fortell Olympus-folka at jeg kan ta i mot et gratis 12-60. Gjerne et 50-200SWD også.

Lenke til kommentar
Låner en Crumpler-sekk, den er fire tusen ganger mer ulogisk enn alt jeg har prøvet fra Lowepro ...
Jepp, Crumpler er for folk som setter design fremfor funksjonalitet.

 

Crumpler er ulogisk, kronglete, stygt (smaken er som baken) og formelig skriker "Her er jeg". Ikke virker de spesielt solide og vanntette heller, og det virker som produsentene bare har slengt sammen noen stoffstykker og "fort og gæli" sydd sammen noen greier. Og hvem synes det er kult å gå i en butikk og si "jeg skulle gjerne hatt en pretty boy"? Man vet jo ikke om de har det inne, og om de i det hele tatt aner hva du spør om (for de som ikke vet det... pretty boy er navnet på en Crumpler sekk).

 

Lowepro er bygget for å vare i mange tiår, og gjør ikke så mye ut av seg. Absolutt alt med Lowepro sekkene og bagene er til de grader gjennomtenkt, og flere er faktisk tilpasset norsk vær med vannavstøtende materialer og regntrekk for de virkelig store regnskurene. Jeg har vært på et produktkurs om Lowepro, og ble intet mindre enn imponert over hvor mye arbeid det er blitt lagt i hver enkelt detalj på sekkene og bagene deres. Sjekket Crumpler etterpå, og fant nesten ingenting av de samme smarte detaljene der.

Lenke til kommentar
Hvor da?

 

FotoPhono i Trondheim (via Adecco, selv om jeg ikke har søkt jobb der whatsoever.. En tidligere studiekamerat som hadde anbefalt meg til dem, visstnok). Om jeg får jobben, skal jeg jobbe som tekniker/montør av audiovisuelle saker og ting.. "Audiovisuell installasjon" som det heter på fint. Montere projektorer, høyttalere, tv-er og liknende i visningsrom etc, og gi opplæring i å bruke det. Høres spennende ut, så jeg håper jeg får jobben. Da bli det jo trånnjæmmer av mæ å. ^^

Lenke til kommentar
Men man ser ikke kul ut med LowePro da.
Må man se så kul ut da? :) Jeg er ikke så eksibisjonistisk (eller hva det kalles) av meg, og har ikke et så ekstremt behov for å bli lagt merke til at jeg må gå rundt med en knallgul Crumplersekk :p Uansett synes jeg ikke Crumpler ser kult ut... jeg synes det ser billig og litt fjortissaktig ut (jeg mener ikke at det ER billig og fjortissaktig, men personlig synes jeg det ser slik ut).

 

Ok, så er det noen som mener at Lowepro sender tydelige signaler om at man har fotoutstyr, men så er de da også sikret mye bedre mot frekke tyver også (en av de mange gjennomtenkte detaljene man ikke nødvendigvis ser ved første gangs blikk).

Endret av Super8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...