Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på jobbintervju i dag, da.. Får høre mer på mandag. Jeg forventer at store deler av akam-communitiet krysser fingre, tær, armer, føtter og eventuelle andre kroppsdeler som kan krysses for at jeg får jobben. ^^

Edit: Jeg synes forresten det virker som halve akam har vært på jobbintervju i det siste..

Jeg var, fikk ikke jobben... Så nå blir det å søke på Kiwi.

Lenke til kommentar
Kjøper du 14-24mm, så er det mindre grunn til å bytte ut 28-70mm med 24-70mm. Så da blir det billigere i lengden ?

Tom

kjenner du meg?

Jeg tenker ikke så rasjonelt, hadde jeg gjort det hadde jeg ikke kjøpt D700 på impuls :p

Men vi tester heller til helgen, om jeg får det jeg vil med 28 mm og stativ i solnedgangen så er jo målet nådd. Har stort sett bare hatt portrett,menneske og sportbilder de siste ukene, noe som langt på vei kan tyde på at landskapsbilder blir nedprioritert.

Lenke til kommentar
kjenner du meg?

Jeg tenker ikke så rasjonelt, hadde jeg gjort det hadde jeg ikke kjøpt D700 på impuls :p

Men vi tester heller til helgen, om jeg får det jeg vil med 28 mm og stativ i solnedgangen så er jo målet nådd. Har stort sett bare hatt portrett,menneske og sportbilder de siste ukene, noe som langt på vei kan tyde på at landskapsbilder blir nedprioritert.

Begynner å få en viss anelse ;)

Du kan jo også låne en Tokina 12-24mm og teste den på 14-24mm (neddblendet en del), så ser du hvordan de brennviddene er.

Tom

Lenke til kommentar
kjenner du meg?

Begynner å få en viss anelse ;)

Du kan jo også låne en Tokina 12-24mm og teste den på 14-24mm (neddblendet en del), så ser du hvordan de brennviddene er.

Tom

Tja, vi får se :)

14-24 er en del bedre enn 14mm fast.

Får bare beklage at jeg ler meg skakk over den utrolige ironien i slagordert på sida di! :!:

Hum, klapp igjen du :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...