tomsi42 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 En drøy uke for min del, en del lenger for nissens del. Og du er ferdig brunet både på utsiden og på innsiden Og du fikk ikke utslett av all Olympus tafsingen? Tom Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva tenker du om Eizo S2431 vs. Dell 2408? Om det er meg du spør så tenker jeg overhodet ikke på det. Det en del brukbare kvalitetsskjermer å få kjøpt til en relativt rimelig penge. Og enda flere kverulanter som hardnakket hevder at "skjerm X er best og mye bedre enn Y". De to nevnte har forresten begge panel produsert av Samsung. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 En drøy uke for min del, en del lenger for nissens del. Og du er ferdig brunet både på utsiden og på innsiden Og du fikk ikke utslett av all Olympus tafsingen? Tom Mest brun på innsiden, faktisk. Og det skyldes ikke bare min drikkfeldighet, men mer at solen faktisk glimret med sitt fravær frem til de siste to dagene. Artig var del lell, og gjennom tåken av øl, Fernet Branca og Jose Cuervo fikk jeg med meg to (?) fine motiver som ble festet til minnebrikken. Hvordan de ser ut uten tåkelegging vet jeg enda ikke Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er nok noen kjappe tusinger på konto det. Seriøs blekke, vettu. Hva var det du fotograferte? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 For et månedsmagasin, men de søker ikke etter fotografer. De får for mange forespørsler likevel. Men skulle det dukke opp noe som trengs så skal dere ikke se bort fra at noen får en pm... Selv om det er lite sannsynlig. Slikt er fotosjefen og AD-ens jobb. Men jeg fikk faktisk forespørsel om noen kunne rykke ut på julaften i fjor. Men prosjektet ble skrinlagt. Husk at det finnes noe som kalles fagpresse, folkens. De betaler godt for godt utført arbeid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Mest brun på innsiden, faktisk. Og det skyldes ikke bare min drikkfeldighet, men mer at solen faktisk glimret med sitt fravær frem til de siste to dagene. Artig var del lell, og gjennom tåken av øl, Fernet Branca og Jose Cuervo fikk jeg med meg to (?) fine motiver som ble festet til minnebrikken. Hvordan de ser ut uten tåkelegging vet jeg enda ikke Det er håp om bilder i BK etter hvert da. Du har ikke gått glipp av så mye; var i Bergen forrige helg, og det var til tider veldig vått. Hørte til og med bergensere som klaget over været den ene dagen! Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sist gang det ble foretatt statistikk på slik havnet faktisk Bergen på 22 plass i Europa over antall dager med regn. Klart etter de fleste store britiske byer, for eksempel. Snodige saker. Vi nordmenn vil alltid være best i alt Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hørte til og med bergensere som klaget over været den ene dagen! Tom Vi arnaboere må være finere på slikt. Nok av klager på været, i alle fall. (Joda, jeg synes det er en smule morsomt å svare tilsynelatende seriøst på noe jeg regner med hadde et stikk av ironi.) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) http://www.cafepress.com/Robertstech.215310085 Kjøper du en, så støtter du kreftforsking med noen $ Teksten er forresten et sitat fra PDML sin årlige sitatliste. Spesielt intereserte finner flere sitatgodbiter på http://www.cafepress.com/robertstech EDIT: Sånn går det når jeg er treig med å poste. Den lenka var ment som et apropos til Marius sin lenke med "It's not the size og the lens, ..." T-skjorte Endret 16. oktober 2008 av fototim Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bilder av hva? Hvor møe kronasjer? Par industritomter, tusen penger per bilde. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nytt bilde i Norges største i avis i dag, side 14 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 På nett også? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Oj oj oj... Hva har jeg begitt meg utpå nå, tro... Da har jeg fått meg blits, og *poff* så var lyset i bildene plutselig annerledes, og bedre, med en gang jeg kjørte blitslyset via f.eks. taket. Ja, da er det vel å begynne å lære seg lyssetting, da. Orker jeg det, eller er det egentlig et fag man skulle hatt 2 år på høyskole for å mestre? Endret 16. oktober 2008 av Ratleto Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 På nett også? Jobber ikke for nett Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Bilder som brukes i papiravis kan da også brukes i saker på nett? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bilder som brukes i papiravis kan da også brukes i saker på nett? Nei, i 98% av tilfellene er nettsaker nettsaker og papirsaker papirsaker. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Så nyheten er ikke stor nok til å få side på nettet? Regner med de ikke dropper bilde på en nettartikkel bare fordi det er brukt på papir? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ohoi! Canon 5200mm F14 lens Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 https://prisguiden.no/product.php?product...amp;view=prices Ble den da jeg fik den for samme pris som t220. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så nyheten er ikke stor nok til å få side på nettet? Regner med de ikke dropper bilde på en nettartikkel bare fordi det er brukt på papir? Var vel ikke så viktig, bare forsideoppslaget (Røkke måtte betale tilbake 38 millioner i skatt og har 16 mrd i formue, istedenfor 10) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå