Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva tenker du om Eizo S2431 vs. Dell 2408?
Om det er meg du spør så tenker jeg overhodet ikke på det. Det en del brukbare kvalitetsskjermer å få kjøpt til en relativt rimelig penge. Og enda flere kverulanter som hardnakket hevder at "skjerm X er best og mye bedre enn Y". De to nevnte har forresten begge panel produsert av Samsung.
Lenke til kommentar
En drøy uke for min del, en del lenger for nissens del.

Og du er ferdig brunet både på utsiden og på innsiden :D Og du fikk ikke utslett av all Olympus tafsingen?

 

Tom

Mest brun på innsiden, faktisk. Og det skyldes ikke bare min drikkfeldighet, men mer at solen faktisk glimret med sitt fravær frem til de siste to dagene. Artig var del lell, og gjennom tåken av øl, Fernet Branca og Jose Cuervo fikk jeg med meg to (?) fine motiver som ble festet til minnebrikken. Hvordan de ser ut uten tåkelegging vet jeg enda ikke ;)

Lenke til kommentar

For et månedsmagasin, men de søker ikke etter fotografer. De får for mange forespørsler likevel. Men skulle det dukke opp noe som trengs så skal dere ikke se bort fra at noen får en pm... Selv om det er lite sannsynlig. Slikt er fotosjefen og AD-ens jobb. Men jeg fikk faktisk forespørsel om noen kunne rykke ut på julaften i fjor. Men prosjektet ble skrinlagt.

 

Husk at det finnes noe som kalles fagpresse, folkens. De betaler godt for godt utført arbeid.

Lenke til kommentar
Mest brun på innsiden, faktisk. Og det skyldes ikke bare min drikkfeldighet, men mer at solen faktisk glimret med sitt fravær frem til de siste to dagene. Artig var del lell, og gjennom tåken av øl, Fernet Branca og Jose Cuervo fikk jeg med meg to (?) fine motiver som ble festet til minnebrikken. Hvordan de ser ut uten tåkelegging vet jeg enda ikke ;)

Det er håp om bilder i BK etter hvert da. Du har ikke gått glipp av så mye; var i Bergen forrige helg, og det var til tider veldig vått. Hørte til og med bergensere som klaget over været den ene dagen!

 

Tom

Lenke til kommentar

http://www.cafepress.com/Robertstech.215310085

 

Kjøper du en, så støtter du kreftforsking med noen $

 

Teksten er forresten et sitat fra PDML sin årlige sitatliste. Spesielt intereserte finner flere sitatgodbiter på http://www.cafepress.com/robertstech

 

EDIT: Sånn går det når jeg er treig med å poste. Den lenka var ment som et apropos til Marius sin lenke med "It's not the size og the lens, ..." T-skjorte

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Oj oj oj... Hva har jeg begitt meg utpå nå, tro...

 

Da har jeg fått meg blits, og *poff* så var lyset i bildene plutselig annerledes, og bedre, med en gang jeg kjørte blitslyset via f.eks. taket.

 

Ja, da er det vel å begynne å lære seg lyssetting, da.

 

Orker jeg det, eller er det egentlig et fag man skulle hatt 2 år på høyskole for å mestre?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...