Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Det skjedde ikke sjelden, når jeg jobbet i fotobutikk, at kunder skulle ha batteri fordi deres gamle var dødt. Mer enn en gang har vi ladet opp batteriet i butikken i etterkant og funnet ut at det fungerer helt fint. Lurer på om det er de samme kundene som senere har vært innom å kjøpt ny lader :)

 

Men batteriet var ikke tomt engang! 5Den min sier ikke at batteriet er på vei til å bli tomt engang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skjedde ikke sjelden, når jeg jobbet i fotobutikk, at kunder skulle ha batteri fordi deres gamle var dødt. Mer enn en gang har vi ladet opp batteriet i butikken i etterkant og funnet ut at det fungerer helt fint. Lurer på om det er de samme kundene som senere har vært innom å kjøpt ny lader :)

 

Men batteriet var ikke tomt engang! 5Den min sier ikke at batteriet er på vei til å bli tomt engang...

Hvorfor kommer ikke slike kunder til meg?=)

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer ikke slike kunder til meg?=)

 

Du har jo ikke canon, så hva skulle du ha gjort med BP-511?

Solgt det til deg for tusen kroner:D

neida, det handler om prinsipp; får du noe gratis, så vil jeg også ha:P

 

Edit: Hakk i Bob Dylanplata min:(

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Hvorfor kommer ikke slike kunder til meg?=)

 

Du har jo ikke canon, så hva skulle du ha gjort med BP-511?

Solgt det til deg for tusen kroner:D

neida, det handler om prinsipp; får du noe gratis, så vil jeg også ha:P

 

Edit: Hakk i Bob Dylanplata min:(

 

Haha. Som om jeg hadde kjøpt brukt BP-511 for 1000 når BP-511a koster langt under det. Uoriginale batterier er enda billigere.

Lenke til kommentar
Ja så det. Fikk lønning på 10k idag. Men ikke keen på å blåse bort alt på en pc skjerm. Sikler på en ny macbook pro til location jobber men det blir en stund til. 5d mark ii først- Så kansje 70-200 og kansje 24-70. Hmms.

Kjøp deg en skjermkalibrator i hvertfall! Synes det bare er tullete å drive å vurdere dyre Eizo-skjermer når du ikke har tenkt på kalibrering engang. Og jeg ville nok ikke kjøpt en 24" til 3k. Da ville jeg heller kjøpt en litt bedre 22", eller spart til en bedre 24".

Lenke til kommentar

Det å kjøpe ny skjerm og senere kalibrering er grei prioritering. VIS den skal brukes til hverdagslige ting. Men skal den brukes delvis mye, eller bare til bilderedigering, så er jo kalibrering et must når du kjøper ny og god skjerm.

 

Men den skjermen til 3k var vel ikke dum?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...