Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Tomsi, den lager slike ting etter importen =)

Er en egen loading bar for de greiene =)

Ikke en gang sidecar filen? Elements lager de når jeg importerer fra kort til PC, men ikke når jeg importerer direkte fra HD (ingen kopiering).

 

Det høres uansett ut som noe elendig programmering pågang her. Tipper på at Adobe har et par lag i koden som abstraherer filaksess ... Og det er de som er trege.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo, jeg skal snart i en dåp og ta noen bilder, så lurte jeg på om det blir for stor zoom på en nikkor AF-D 85mm f/1.4 IF. Om jeg heller burde bruke en nikkor AF-D 50mm sånn at jeg får mere av omgivelsene med på bildene.

Endret av Nmcu
Lenke til kommentar

Fikk ett gratis BP-511 batteri i dag.

Kunde kom innom og sa han skulle ha nytt, og så sa han at jeg kunne kaste det gamle.. Så tok jeg det med meg hjem heller og vipps.. trengte ikke lade det opp engang... Hvorfor kjøpe nytt batteri når han enda har strøm på det gamle? Dødt kamera kanskje? :p

Lenke til kommentar
Fikk ett gratis BP-511 batteri i dag.

Kunde kom innom og sa han skulle ha nytt, og så sa han at jeg kunne kaste det gamle.. Så tok jeg det med meg hjem heller og vipps.. trengte ikke lade det opp engang... Hvorfor kjøpe nytt batteri når han enda har strøm på det gamle? Dødt kamera kanskje? :p

Det skjedde ikke sjelden, når jeg jobbet i fotobutikk, at kunder skulle ha batteri fordi deres gamle var dødt. Mer enn en gang har vi ladet opp batteriet i butikken i etterkant og funnet ut at det fungerer helt fint. Lurer på om det er de samme kundene som senere har vært innom å kjøpt ny lader :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...