Anew Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Metz skal jeg være forsiktig med å uttale meg om. Mem Sigma er kjent for kompatibilitetsproblemer. Trenden har vært at de trenger oppgradering hvis du kjøper nytt kamerahus. Så merkevare er ofte en mer framtidsretta investering. FWIW så er i det minste Sigma ganske flinke til å gi support på sånt - firmwareoppgraderinger gjøres kostnadsfritt som reklamasjonssak i 5 år. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Med SB-900 gjør du det bare gjennom kameraet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Olympus lar deg oppdatere objektivene via kamera - det er også smart. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Den klokka her virka litt fresh http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=42766354 Du kan umulig være seriøs? Edit: Hvis du mente funksjonene, kan jeg være enig.. men utseendet var heslig Endret 14. oktober 2008 av yackup Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Den klokka her virka litt fresh http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=42766354 Sikkert praktisk, men ikke videre pen. Tom Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Litt artig klokke, men skal jeg først bruke noe annet enn mobilen til klokke, skal jeg ha noe som tar seg ut og som jeg kan ha i maaange år. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Funksjonene ja, kan være grei på jobb. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Den klokka her virka litt fresh http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=42766354 Du kan umulig være seriøs? Edit: Hvis du mente funksjonene, kan jeg være enig.. men utseendet var heslig Kan man få i pose å sekk? Se for deg en Breitling klokke med de spesifikasjonene :!: Vel, personlig er disse spesifikasjonene det siste jeg tenker på når jeg ser etter klokke Endret 14. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Med SB-900 gjør du det bare gjennom kameraet Jepp, og Metz har hatt en løsning med USB-oppdatering i årevis. Originalprodusentene har jo ikke akkurat vist seg å være "future proof" de heller. Noen som har prøvd en Nikon SB-80dx eller Canon 550 EZ på dslr i det siste...? Endret 14. oktober 2008 av Anew Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Kondolasjoner til Tim, og lykke til videre. - Harumpf. Må kjøpe meg et Sigma 30/1.4. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Mine kondolanser til Tim, ja. Må virkelig være kjipt det. Noen med noen fine linker med bilder og tips til portretter på location? Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Denne gangen har jeg vært opptatt med faren min. Først et langt sykeleie, så begravelse. Er bare innom som snarest nå også. Jeg regner med å bli opptatt med å sloss med min stemor etterpå. Hun viser nye sider, for å si det sånn. Arveoppgjør heter det. Pyton greier.Uff, virkelig leit å høre. Kondolerer. Heller ikke særlig morsomt når du får se nye sider av personer i sånne situasjoner. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Metz skal jeg være forsiktig med å uttale meg om. Mem Sigma er kjent for kompatibilitetsproblemer. Trenden har vært at de trenger oppgradering hvis du kjøper nytt kamerahus. Så merkevare er ofte en mer framtidsretta investering. FWIW så er i det minste Sigma ganske flinke til å gi support på sånt - firmwareoppgraderinger gjøres kostnadsfritt som reklamasjonssak i 5 år. Da er ikke Sigma så ille, da. Men hvordan får jeg oppgradert den hvis jeg har kjøpt den på nettet? Må jeg sende den tilbake til nettbutikken? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Kondolerer Penger kan gjøre de merkeligste ting med folk Gleder meg til du kommer tilbake for full maskin igjen fototim Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Sjekk ut han her! Dritdyktig fyr som nesten kun tar bilder av ungene sine. For å gi en liten smakebit. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 FWIW så er i det minste Sigma ganske flinke til å gi support på sånt - firmwareoppgraderinger gjøres kostnadsfritt som reklamasjonssak i 5 år.Korrekt. Men jeg for min del er ikke tilhenger av å måtte sende fra meg utstyr, bare fordi produsenten i utgangspunktet har gjort en dårlig jobb. I tillegg så har jeg nådd den alderen hvor jeg har et litt lenger tidsperspektiv enn de nærmeste fem årene. Derfor er dette med kompatibilitet relevant for mine kjøpsbeslutninger. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) morsom måte å bruke svar nr 14200 påDa vil jeg bruke innlegg 14218 til å takke for alle kondolanser. De varmer faktisk :-) Folkeskikk er en morsom ting ;-) Det varmer også oppdage at folk har lagt merke til at jeg har vært vekke fra akam. Endret 14. oktober 2008 av fototim Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (Nå skal det sies at du måtte komme tilbake for at vi merka at du har vært borte ) Hyggelig dette, savner noen som holder meg nede noen ganger Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som kan fortelle meg hvor de andre bråkebøttene har blitt av? Å holde styr på Olsen alene, det er litt for enkelt for en dreven miljøterapeut Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Du, de andre har forsvunnet, og jeg føler meg som en stor del av det Har vært permbannet 2 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå