Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Metz skal jeg være forsiktig med å uttale meg om. Mem Sigma er kjent for kompatibilitetsproblemer. Trenden har vært at de trenger oppgradering hvis du kjøper nytt kamerahus. Så merkevare er ofte en mer framtidsretta investering.

FWIW så er i det minste Sigma ganske flinke til å gi support på sånt - firmwareoppgraderinger gjøres kostnadsfritt som reklamasjonssak i 5 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan umulig være seriøs?

 

Edit: Hvis du mente funksjonene, kan jeg være enig.. men utseendet var heslig :)

Kan man få i pose å sekk? Se for deg en Breitling klokke med de spesifikasjonene :!:

Vel, personlig er disse spesifikasjonene det siste jeg tenker på når jeg ser etter klokke ;)

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Med SB-900 gjør du det bare gjennom kameraet ;)

Jepp, og Metz har hatt en løsning med USB-oppdatering i årevis. Originalprodusentene har jo ikke akkurat vist seg å være "future proof" de heller. Noen som har prøvd en Nikon SB-80dx eller Canon 550 EZ på dslr i det siste...? :roll:

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Denne gangen har jeg vært opptatt med faren min. Først et langt sykeleie, så begravelse. Er bare innom som snarest nå også. Jeg regner med å bli opptatt med å sloss med min stemor etterpå. Hun viser nye sider, for å si det sånn. Arveoppgjør heter det. Pyton greier.
Uff, virkelig leit å høre. Kondolerer.

 

Heller ikke særlig morsomt når du får se nye sider av personer i sånne situasjoner.

Lenke til kommentar
Metz skal jeg være forsiktig med å uttale meg om. Mem Sigma er kjent for kompatibilitetsproblemer. Trenden har vært at de trenger oppgradering hvis du kjøper nytt kamerahus. Så merkevare er ofte en mer framtidsretta investering.

FWIW så er i det minste Sigma ganske flinke til å gi support på sånt - firmwareoppgraderinger gjøres kostnadsfritt som reklamasjonssak i 5 år.

 

Da er ikke Sigma så ille, da. Men hvordan får jeg oppgradert den hvis jeg har kjøpt den på nettet? Må jeg sende den tilbake til nettbutikken?

Lenke til kommentar
FWIW så er i det minste Sigma ganske flinke til å gi support på sånt - firmwareoppgraderinger gjøres kostnadsfritt som reklamasjonssak i 5 år.
Korrekt.

 

Men jeg for min del er ikke tilhenger av å måtte sende fra meg utstyr, bare fordi produsenten i utgangspunktet har gjort en dårlig jobb. I tillegg så har jeg nådd den alderen hvor jeg har et litt lenger tidsperspektiv enn de nærmeste fem årene. Derfor er dette med kompatibilitet relevant for mine kjøpsbeslutninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...