Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Du mener at den slår seg inn plutselig ja? :p

 

Ofte når space'n ikke funker er det mangel på space funksjon som er problemet, som hos meg...

 

Så ja, bedre å bruke det som unnskyldning... :)

 

Lenge siden jeg har sett noe til deg her, Fototim. Prøvd deg på sjøen igjen ?

 

Tom

Nei. Har vel fått nok sjøluft ;-)

 

Denne gangen har jeg vært opptatt med faren min. Først et langt sykeleie, så begravelse.

Er bare innom som snarest nå også. Jeg regner med å bli opptatt med å sloss med min stemor etterpå. Hun viser nye sider, for å si det sånn. Arveoppgjør heter det. Pyton greier.

 

Kjedelig, håper du komme sterk og rik tilbake ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lenge siden jeg har sett noe til deg her, Fototim. Prøvd deg på sjøen igjen ?

 

Tom

Nei. Har vel fått nok sjøluft ;-)

 

Denne gangen har jeg vært opptatt med faren min. Først et langt sykeleie, så begravelse.

Er bare innom som snarest nå også. Jeg regner med å bli opptatt med å sloss med min stemor etterpå. Hun viser nye sider, for å si det sånn. Arveoppgjør heter det. Pyton greier.

Kondolerer. Arveoppgjør kan bli stygt; det er sant. Vi får håpe det ordner seg, så du får ork og tid å vanke sammen med oss igjen.

 

Tom

Lenke til kommentar
Fitte. Så det nå. For godt til å være sant.

WAHAHAHAHA, JEG TRODDE DU KØDDA!! HAHAHA :D

Seriøst Remi?! :tease:

 

Da programmeres siden min.

 

www.rsfoto.net

Blir vell ferdig denne uka.

Du har jo blanda språk til de grader. Hvorfor har du siden din på engelsk, når domenet ditt ikke er det. Sist jeg sjekket het det photo med "ph" på engelsk. Samme med header hvor det står "Stunt foto". Skal det være norsk er det i så fall i ett ord, og er det på engelsk er det i to ord men med ph.

 

Og hvorfor vil du ha siden på engelsk? Planer om å selge eller annonsere til mange utenlandske? Selvfølgelig kjekt å ha. Vurderer å lage en engelsk versjon av min òg, men jeg heter i hvertfall da samme uansett hvor i verden du plasserer meg. Det gjør ikke foto! :tease:

Lenke til kommentar
Er "blix" så god han da? Så på bildene på nettsiden, ble ikke imponert, så ligger de beste et annet sted eller noe?

Haha prøv å gå ut på en random tur med han hvor som helst, skal love deg han sitter igjen med en del flere gode bilder enn deg. Han er dyktig, en del kule action bilder, samt viss du blar en del på wildlife.

Lenke til kommentar
Er "blix" så god han da? Så på bildene på nettsiden, ble ikke imponert, så ligger de beste et annet sted eller noe?

Haha prøv å gå ut på en random tur med han hvor som helst, skal love deg han sitter igjen med en del flere gode bilder enn deg. Han er dyktig, en del kule action bilder, samt viss du blar en del på wildlife.

 

Om du tror bildene han har tatt under "wildlife" er snapshot må jeg le... beklager... men joda, bedre enn meg kan du påstå han er, saken er vel om han er spesielt god? Er han en profil innen foto? Noen man virkelig burde se opp til?

Lenke til kommentar
Er "blix" så god han da? Så på bildene på nettsiden, ble ikke imponert, så ligger de beste et annet sted eller noe?

Haha prøv å gå ut på en random tur med han hvor som helst, skal love deg han sitter igjen med en del flere gode bilder enn deg. Han er dyktig, en del kule action bilder, samt viss du blar en del på wildlife.

 

Om du tror bildene han har tatt under "wildlife" er snapshot må jeg le... beklager... men joda, bedre enn meg kan du påstå han er, saken er vel om han er spesielt god? Er han en profil innen foto? Noen man virkelig burde se opp til?

Lol, det hadde ikke noe med snapshot turen. Men på wildlife og action delen så ligger det en del kule bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...