Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må jeg betale toll dersom jeg bestiller noe fra Scandinavian Photo? Og er det noen som vet hvor lang tid FotoVideo bruker på å sende pakkene sine?

 

Nei ingen toll,de er også rimelig raske å sende varene også .

 

 

Fotovideo har brukt litt ekstra tid på de to siste pakkene mine,den siste tok det faktisk 4 døgn før de sendte og varen var på lager og forhåndsbetalt .  :hmm:

Lenke til kommentar
Må jeg betale toll dersom jeg bestiller noe fra Scandinavian Photo? Og er det noen som vet hvor lang tid FotoVideo bruker på å sende pakkene sine?

 

Nei ingen toll,de er også rimelig raske å sende varene også .

 

 

Fotovideo har brukt litt ekstra tid på de to siste pakkene mine,den siste tok det faktisk 4 døgn før de sendte og varen var på lager og forhåndsbetalt .  :hmm:

 

Var varen du bestilte fra Scandinavian Photo på lager? Det jeg ser på er ikke på lager, mens FotoVideo har det på lager, og siden det bare er 400 kroner i prisforskjell lurer jeg på om det er like greit å bestille fra FV, så får jeg kanskje varen fortere.

Lenke til kommentar

Legg henne på rygg oppå et mykt underlag, pelspledd eller lignende. Hvis det er stor nok softbox på blitzene kan du bare kjøre på med en blitz rettet ned mot henne. Hvis det er paraplyer får du prøve deg litt frem for å få mykt nok lys.

 

Kamerainstillinger er bare å prøve seg frem på. Sørg for at hun er mest mulig rolig, og ta masse bilder så du har mest mulig forskjellig å jobbe med. Med mindre ungen er i dårlig humør/urolig så er det ikke så mye som kan gå galt :) Og siden det er din unge har du alltids muligheten en annen dag ;)

Lenke til kommentar
God dag natteravner:) Skal ta bilder av min nyfødte jente i morgen, og trenger tips. Har følgende til rådighet: Canon 40D, 17-50 2.8, Canon 50 1,8 og 70-200 f4L. Samt et studiosett med to blitser...

 

Tips til oppsett, plassering og slikt mottas med takk:)

 

 

Ta bilder på litt avstand og heller rediger noe i photoshop.

Bilder som blir tatt loddrett ned har en tendens til å ikke bli fult så bra.

En må bare prøve seg fram og se på resultatet etterpå.

Endret av Nmcu
Lenke til kommentar
Har jobbet i høstferien for å få penger til 24-105mm. Er det best å kjøpe brukt her i Norge, eller nytt fra USA? Ca samme pris.

Om prisen er den samme, hva er da poenget med å kjøpe fra statene?

 

Kjøpt i Norge slipper du alle eventuelle problemer med garanti, du får fem års reklamasjonsrett, og du slipper å få noe sendt fra USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...