Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser på asus eee pc nå, valget står mellom den og en MSI wind. Skal mest brukes på locationer for å se raw bildene, men er det mulig å instalre LR2 på en eee pc? Batteritiden samt hardisken er også bedre og større på MSI wind. Hmms.

Jeg regner med at skal kjøre på Windows? Der er nok MSI Wind bedre. Du må belage deg på en del venting når holder på med RAW. Kan være at du finner LR for tregt på de CPU-ene. Du må ihvertfall oppgradere til 2GB..

Lenke til kommentar

Fant ut noe viktig i går, bilbilder krever MYE planlegging.

 

Det ble for mørkt (for en uke side hadde vært passende), bilen var ikke vasket (Min skyld, sa at det gikk bra, men var for mørkt til at jeg så shiten skikkelig, den var der), blitsen min er langt fra kraftig nok, og det å låne bort vidvinkelen til fadern var ikke lurt.

 

Edit: Kan legge til at det største problemet var at blitsen min ikke ville fyre av når den var lenger enn 2 meter fra kamera. Den andre fyrte hver gang, men nr 2 svikta.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Om det blir for mørkt, så sett opp F verdien, og bruker flere flashes =D

 

Gleder oss til BK =D

 

Ey, jeg setter ikke blenderen høyere enn f/11 med mindre noen har en kniv på pulsåra mi, funker det ikke med f/11 går jeg hjem eller finner en annen måte. Høyere blender ville også gjort at blitsene måtte fyre enda mer for å få nok lys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...