Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok ca en mnd fra meg fra jeg var på intervju til jeg fikk beskjed.

 

Å komme på intervju her er vel nesten som å si "Du har jobben". Senteret åpner om en uke eller to, og de trenger en eller to ansatte til da. Hadde vært digg med jobb, fordi jeg har veldig lyst til å ha en jobb (Eneste jeg har hatt hittil er på gården til pappa), penga er det faktisk ikke så farlig med, tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Jobbe for fun, mao.? :p

 

Nei, men fordi det kan være lurt å ha jobberfaring.

 

Har sikkert sett alle sesongene av heroes, entourage og the oc en million ganger på DVD nå også, så, forandrandring fryder. Får 1500 i måneden i stipend, så har egentlig greit med penger, hadde igjen 10k før sommerferien i år.

Endret av Boff3n
Lenke til kommentar

Ja, var ikke ment direkte seriøst. Å ha mulighet for å henvise til attester fra tidligere jobber er alltid positivt. Selv har jeg hatt jobb helt siden jeg var 13. Jeg startet med å gå med reklame for Norpost én gang i uka, før jeg til slutt slutta for et par år siden. I sommerferien i 2006 og 2007 jobbet jeg på Tusenfryd. En veldig god jobberfaring hvor jeg fikk utviklet salgsferdigheter og ble kjent med masse folk.

 

Og siden påske i år har jeg jobbet på Japan Photo i Ski, og trives veldig godt der. Butikkerfaring kommer alltid godt med senere i livet. Kundebehandling og problemløsing er noe man stort sett vil oppleve i alle yrker, selv om man kanskje ikke bruker ordet kunde i forskjellige sammenhenger.

 

Og penger er jo selvfølgelig chill da. :p

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvette skal du prioritere det?!
Fordi jeg elsker ski.

 

Er også rimelig lei av å ha vondt i leggene på grunn av skoa, og sesongkort kan man jo ikke være foruten. Skia må nok vente litt, men de kommer nok fortsatt til å bli prioritert foran stativ og blits dessverre.

 

Edit: Det er altså ski med tupp i begge ender det er snakk om her, så ingen tror jeg velger å herje rundt i kondomdress fremfor foto.

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...