Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide å finne sengen snart. Årets siste ferie startet i dag, og i morgen tidlig flyr jeg sydover. Leilighet i Roma har jeg ikke lenger, men opphavet bor i Spania på denne tiden av året. Så det blir full familiesamling i deres leilighet med overvekt av Olympus denne gang. Derfor blir jeg ikke å treffe her på forumet på en ukes tid, så dere får klare dere så godt dere kan uten meg :cool:

Lenke til kommentar
På tide å finne sengen snart. Årets siste ferie startet i dag, og i morgen tidlig flyr jeg sydover. Leilighet i Roma har jeg ikke lenger, men opphavet bor i Spania på denne tiden av året. Så det blir full familiesamling i deres leilighet med overvekt av Olympus denne gang. Derfor blir jeg ikke å treffe her på forumet på en ukes tid, så dere får klare dere så godt dere kan uten meg :cool:

Du får ha en god tur.Kos deg i solen og i selskap av Olympus :)

 

Jeg selv tar en tur til Bergen i helgen, så det blir vått men trivelig ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Et digert beist basert på Intel 8085 og med 12" floppy.

8" mener du vel ?

 

Første kurset jeg hadde i min første sivile jobb var et service-kurs på Tandberg 2200 terminaler. De brukte også 8085 :)

Eh, sorry. Fantasien løp litt løpsk, 8" skal det være ja. Når du holder en slik i hånden forstår du hvorfor det heter floppy i alle fall.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar
PM: I c... Noe slikt kan være kjedelig å se på ja, sliter med noe av det samme til tider. En nær venninne fikk lillebroren drept da faren rygget og babye/ungen hadde krøpet bak hjulet. Ungen var på samme alder som mine søsken.

Med de karakteristiske småkrøllene som slike gutter har, så ser de veldig like ut bakfra. Skremmende, rett og slett. Det setter i gang en tankeprosess som ikke er velkommen hos meg.

 

Og til din historie må jeg bare si huff huff huff. Stakkars kvinne. Jeg hadde aldri kommet meg etter noe slik, tror jeg. Mine foreldre mistet en 3 år gammel gutt et år før jeg ble født. Han ble kvalt av en peanøtt. Av den grunn har min egen guttunge ikke spist mange peanøtter enda, men han er strengt tatt gammel nok nå. Dere som kanskje får barn, eller har små søsken: flere leger anbefaler ikke peanøtter til barn under 10 år. Peanøtter skal være særdeles farlige på den måten. Det skjer ikke meg, tenker mange. Overdrivelse, tenker andre. Vel, peanøtter kan drepe små barn. Og hvorfor skal man løpe en slik risiko? Den er større enn de fleste tror.

 

Nå logger jeg av, og går og legger meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...