Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Bruk PS... Virker ikke i Linux. Tom woot siste Wine skal støtte cs2 http://luiscosio.com/how-to-adobe-photosho...ubuntu-10-steps Endret 8. oktober 2008 av Dewil Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) På en Asus eee pc 900, så tror jeg at jeg står over. edit: Pluss, jeg bruker PS Elements når jeg er på Windows PC-en. Gimp duger så lenge jeg er på tur. Tom Endret 8. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 EEE ja. .da skal du nok ha litt å slite med hvis du legger inn ps Gimp er nok perfekt da ja.. også så billig Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 På tide å finne sengen snart. Årets siste ferie startet i dag, og i morgen tidlig flyr jeg sydover. Leilighet i Roma har jeg ikke lenger, men opphavet bor i Spania på denne tiden av året. Så det blir full familiesamling i deres leilighet med overvekt av Olympus denne gang. Derfor blir jeg ikke å treffe her på forumet på en ukes tid, så dere får klare dere så godt dere kan uten meg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Startet ilm på tv 3 nå, blir våken til rundt 3-tiden... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fikk med meg starten, men bakhodet på den lille guttungen er helt likt bakhodet på min egen Alessio. Klarte ikke å se på et sekund lenger. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Alessio? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 På tide å finne sengen snart. Årets siste ferie startet i dag, og i morgen tidlig flyr jeg sydover. Leilighet i Roma har jeg ikke lenger, men opphavet bor i Spania på denne tiden av året. Så det blir full familiesamling i deres leilighet med overvekt av Olympus denne gang. Derfor blir jeg ikke å treffe her på forumet på en ukes tid, så dere får klare dere så godt dere kan uten meg Du får ha en god tur.Kos deg i solen og i selskap av Olympus Jeg selv tar en tur til Bergen i helgen, så det blir vått men trivelig ... Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Et digert beist basert på Intel 8085 og med 12" floppy. 8" mener du vel ? Første kurset jeg hadde i min første sivile jobb var et service-kurs på Tandberg 2200 terminaler. De brukte også 8085 Eh, sorry. Fantasien løp litt løpsk, 8" skal det være ja. Når du holder en slik i hånden forstår du hvorfor det heter floppy i alle fall. Endret 8. oktober 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg selv tar en tur til Bergen i helgen, så det blir vått men trivelig ... Tom Kan nemne at det er Ansel Adams-utstilling på Kunstmuseet no. Det er ope 11-17 alle dagar (unntatt mandag, men då var vel du reist att), so om du har ei ledig stund kan jo det vere noko å få med seg. Eg må sjå å få tatt turen sjølv ein gong, men eg har no god tid endå. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Læfse? I høyeste grad. Det er bare å legge på noen skiver brunost og brette den sammen. Garanterer ikke for smaken. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) PM: I c... Noe slikt kan være kjedelig å se på ja, sliter med noe av det samme til tider. En nær venninne fikk lillebroren drept da faren rygget og babye/ungen hadde krøpet bak hjulet. Ungen var på samme alder som mine søsken. Endret 8. oktober 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 I høyeste grad. Det er bare å legge på noen skiver brunost og brette den sammen. Garanterer ikke for smaken. mmm ikke no som en kopp med kakao og en 8" på fredagskvelden Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 PM: I c... Noe slikt kan være kjedelig å se på ja, sliter med noe av det samme til tider. En nær venninne fikk lillebroren drept da faren rygget og babye/ungen hadde krøpet bak hjulet. Ungen var på samme alder som mine søsken. Med de karakteristiske småkrøllene som slike gutter har, så ser de veldig like ut bakfra. Skremmende, rett og slett. Det setter i gang en tankeprosess som ikke er velkommen hos meg. Og til din historie må jeg bare si huff huff huff. Stakkars kvinne. Jeg hadde aldri kommet meg etter noe slik, tror jeg. Mine foreldre mistet en 3 år gammel gutt et år før jeg ble født. Han ble kvalt av en peanøtt. Av den grunn har min egen guttunge ikke spist mange peanøtter enda, men han er strengt tatt gammel nok nå. Dere som kanskje får barn, eller har små søsken: flere leger anbefaler ikke peanøtter til barn under 10 år. Peanøtter skal være særdeles farlige på den måten. Det skjer ikke meg, tenker mange. Overdrivelse, tenker andre. Vel, peanøtter kan drepe små barn. Og hvorfor skal man løpe en slik risiko? Den er større enn de fleste tror. Nå logger jeg av, og går og legger meg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jupp, men hun er sterk, ser det ikke så godt på henne. Foreldrene derimot er meget påvirket. Har også en kompis som mistet en yngre søster, jeg klarer ikke forestille meg hvordan det kan være. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg forvekslet far og mor her. Jeg mente at hvis jeg var "moren", men det var faktisk faren det dreide seg om. Jeg hadde aldri kommet meg over å være så skyldig i mitt barns død. Nei, nå holder det for meg. God natt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Uansett, hardt for begge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå