Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, er full klar over at den har en del etterslep. Men har enn 22" på skal stå ved siden av som jeg også kan bruke til spilling. Mitt nåværende skjermkort hadde uansett ikke likt at jeg kjørte spill på så høy oppløsning.

 

Det med tekst visste jeg ikke...

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1197731&page=3

 

Et stykke ned på siden.

Det var ikke morsom lesing gitt. På HWs test har de jo ikke nevnt liknende problemer med skrift, men de har kanskje ikke peepa like mye. Men du har lest mye positivt om S2431 eller? Greit å ha pivot også. Har jeg f. eks en del bilder i portrettformat kan jeg jo utnytte meg av pivot. :)

Lenke til kommentar
Et slikt tastatur er det vel ikke så mange som har ? :cool:

Har flere. Jobbet på Tandberg Data i sin tid. Har også en Tandberg Data Displaycomputer (med det tastaturet). Den heter så fordi den ble konstruert før IBM kom med nyvinningen som ble kalt PC. Et digert beist basert på Intel 8085 og med 12" floppy. Operativsystemet var CP/M eller TOS (Tandberg Operating System).

 

En stund siden den var moderne.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar
Et slikt tastatur er det vel ikke så mange som har ? :cool:

Har flere. Jobbet på Tandberg Data i sin tid. Har også en Tandberg Data Displaycomputer (med det tastaturet). Den heter så fordi den ble konstruert før IBM kom med nyvinningen som ble kalt PC. Et digert beist basert på Intel 8085 og med 12" floppy. Operativsystemet var CP/M eller TOS (Tandberg Operating System).

 

En stund siden den var moderne.

8" mener du vel ?

 

Første kurset jeg hadde i min første sivile jobb var et service-kurs på Tandberg 2200 terminaler. De brukte også 8085 :)

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...