Ciryaher Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det var det som var planen min også nå. Har "bare" K20D så kan nok hende det gir seg før meg. Jeg ER jo vanntett Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Trykk og Foto er seriøst for slækt. Vi har fått 10 skoletimer til å redigere 3 bilder... 10 timer! Ble ferdig igår, og får ikke lov til å dra hjem i de timene (Det er 2 timer på slutten av tirsdag og de 3 første på onsdag) Bruker ca 7-10 timer på en stk composite jeg... ^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ikkje verre? =P Men srsly. 10t på 3 bilete, eg skulle ha klart å site i 30 om eg ville. 1/2 om eg ikkje ville. Det er du som er for slækk. Endret 8. oktober 2008 av KimNK Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ... Anser ditt fotografiske nivå som noen mil over mitt, også da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 KimNK: i 30 timermed et bilde som til syvende og sist ikke skal ha bakgrunner fra en annen verden og se ut som noe fra starwars? Til portrett så er vel 3 timer maks til meg, men da ble det ikke noe spesielt, kun masse småjusteringer, av pupper, rumpe osv osv... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Cruel: Composite? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Montasje (er vel passende norsk ord? usikker) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja men da redigere man jo flere bilder og setter de sammen... Tror det var snakk om tid på ett bilde... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Montasje (er vel passende norsk ord? usikker) Slik som dine to siste (?) i BK? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg sitter og kikker på skjermer... har lurt på en Eizo 24". Er det noen som kan forklare meg forskjellen mellom Eizo FlexScan S2431W og Eizo FlexScan HD2441W? Så vidt jeg kan se har de samme spesifikasjoner på panelet, men 2441 har blant annet HDMI-inngang. Sliter litt med å forstå hvorfor 2431 er hakket dyrere... Eizo HD2441W er helt klart bedre enn S2431. Jeg vurderte selv sistnevnte en periode, men nå som prisen på 2441W har gått nedt såpass kraftig blir det heller den. Husk at den lå på over 10 lapper før, og det har aldri S2431 gjort, hvis jeg ikke tar feil. Hvis du har sett testen på HW av 2441W, ser du at den har upåklagelig bildekvalitet. Alle farger stemmer. Ulempen er selvrfølgelig at den er tykk og relativt stygg i forhold til S2431. Men litt får man ofre for kvalitet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Montasje (er vel passende norsk ord? usikker) Slik som dine to siste (?) i BK? mhm Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Ulempen er selvrfølgelig at den er tykk og relativt stygg i forhold til S2431. Stygg? Syns den var dritkul jeg! Ser massiv og bra ut, ikke noe pinglete saker. Jo større det er jo bedre sier hodet mitt... Mulig derfor jeg ikek heftes av 24-70mm'ern? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Olsen: Hva er egentlig grunnen til at linkene/bildene til galleriene på siden din ligger så langt nede? Litt irriterende når en ikke har høyere oppløsning enn 1280x1024. Endret 8. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tykk har jeg ikke noe imot, man ser da ikke bak den, men den var ikke overdrevent pen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Olsen: Hva er egentlig grunnen til at linkene/bildene til galleriene på siden din ligger så langt nede? Litt irriterende når en ikke har høyere oppløsning enn 1280x1024. For jeg suger til å kode og sitter på en 22" selv, så brukte pixelavstand istedenfor prosent når jeg koda. Har vurdert å kode om.... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den siden kunne du generelt lagt litt mer arbeid i... Ja, jeg vil ikke akkurat si at skjermen er pen i hvertfall. Men den er knallbra så couldn't care less... Men 5k er litt mye atm. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den siden kunne du generelt lagt litt mer arbeid i... Ja, jeg vil ikke akkurat si at skjermen er pen i hvertfall. Men den er knallbra så couldn't care less... Men 5k er litt mye atm. Det var jo bare et skoleprojekt. Og etter det jeg forstod å gadd ikke Olsen gjøre mer enn nødvendig, siden han ikke liker koding. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Den siden kunne du generelt lagt litt mer arbeid i... Ja, jeg vil ikke akkurat si at skjermen er pen i hvertfall. Men den er knallbra så couldn't care less... Men 5k er litt mye atm. IT-lærern var fornøyd Den siden kunne du generelt lagt litt mer arbeid i... Ja, jeg vil ikke akkurat si at skjermen er pen i hvertfall. Men den er knallbra så couldn't care less... Men 5k er litt mye atm. Det var jo bare et skoleprojekt. Og etter det jeg forstod å gadd ikke Olsen gjøre mer enn nødvendig, siden han ikke liker koding. Stemmer... Porteføljen min er under konstruksjon, men ikke av meg... Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Eizo HD2441W er helt klart bedre enn S2431. Jeg vurderte selv sistnevnte en periode, men nå som prisen på 2441W har gått nedt såpass kraftig blir det heller den. Husk at den lå på over 10 lapper før, og det har aldri S2431 gjort, hvis jeg ikke tar feil. Hvis du har sett testen på HW av 2441W, ser du at den har upåklagelig bildekvalitet. Alle farger stemmer. Ulempen er selvrfølgelig at den er tykk og relativt stygg i forhold til S2431. Men litt får man ofre for kvalitet. Leste akkurat en veldig negativ omtale om 2441W, så nå ble jeg usikker. Spesielt etterslepet var ille, og den gjenga visst tekst på en merkelig måte. Ikke det viktigste for fotobehandling, men har ikke god nok råd til å ha en dedikert fotoskjerm gitt. Skal se om jeg klarer å finne linken etter at jeg har satt på klesvasken *sukk* Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, er full klar over at den har en del etterslep. Men har enn 22" på skal stå ved siden av som jeg også kan bruke til spilling. Mitt nåværende skjermkort hadde uansett ikke likt at jeg kjørte spill på så høy oppløsning. Det med tekst visste jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå