Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter og kikker på skjermer... har lurt på en Eizo 24". Er det noen som kan forklare meg forskjellen mellom Eizo FlexScan S2431W og Eizo FlexScan HD2441W? Så vidt jeg kan se har de samme spesifikasjoner på panelet, men 2441 har blant annet HDMI-inngang. Sliter litt med å forstå hvorfor 2431 er hakket dyrere...

Eizo HD2441W er helt klart bedre enn S2431. Jeg vurderte selv sistnevnte en periode, men nå som prisen på 2441W har gått nedt såpass kraftig blir det heller den. Husk at den lå på over 10 lapper før, og det har aldri S2431 gjort, hvis jeg ikke tar feil.

 

Hvis du har sett testen på HW av 2441W, ser du at den har upåklagelig bildekvalitet. Alle farger stemmer. Ulempen er selvrfølgelig at den er tykk og relativt stygg i forhold til S2431. Men litt får man ofre for kvalitet.

Lenke til kommentar
Den siden kunne du generelt lagt litt mer arbeid i...

 

Ja, jeg vil ikke akkurat si at skjermen er pen i hvertfall. Men den er knallbra så couldn't care less... Men 5k er litt mye atm.

Det var jo bare et skoleprojekt. Og etter det jeg forstod å gadd ikke Olsen gjøre mer enn nødvendig, siden han ikke liker koding.

Lenke til kommentar
Den siden kunne du generelt lagt litt mer arbeid i...

 

Ja, jeg vil ikke akkurat si at skjermen er pen i hvertfall. Men den er knallbra så couldn't care less... Men 5k er litt mye atm.

 

IT-lærern var fornøyd ;)

 

Den siden kunne du generelt lagt litt mer arbeid i...

 

Ja, jeg vil ikke akkurat si at skjermen er pen i hvertfall. Men den er knallbra så couldn't care less... Men 5k er litt mye atm.

Det var jo bare et skoleprojekt. Og etter det jeg forstod å gadd ikke Olsen gjøre mer enn nødvendig, siden han ikke liker koding.

 

Stemmer... Porteføljen min er under konstruksjon, men ikke av meg...

Lenke til kommentar

Eizo HD2441W er helt klart bedre enn S2431. Jeg vurderte selv sistnevnte en periode, men nå som prisen på 2441W har gått nedt såpass kraftig blir det heller den. Husk at den lå på over 10 lapper før, og det har aldri S2431 gjort, hvis jeg ikke tar feil.

 

Hvis du har sett testen på HW av 2441W, ser du at den har upåklagelig bildekvalitet. Alle farger stemmer. Ulempen er selvrfølgelig at den er tykk og relativt stygg i forhold til S2431. Men litt får man ofre for kvalitet.

Leste akkurat en veldig negativ omtale om 2441W, så nå ble jeg usikker. Spesielt etterslepet var ille, og den gjenga visst tekst på en merkelig måte. Ikke det viktigste for fotobehandling, men har ikke god nok råd til å ha en dedikert fotoskjerm gitt.

 

Skal se om jeg klarer å finne linken etter at jeg har satt på klesvasken *sukk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...