Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ja ja. Morsomt er det likevel. Tidsbegreper som det eventuelt spøkes med (eller menes alvorlig) tolkes forskjellig av folk i forskjellige aldre, så det vi "gamle" finner ekstra morsomt er kanskje litt annerledes. Selv om det var ment som en vittighet, for ofte omtale to år som en evighet her på forumet.

 

Det minner meg litt om de evige spørsmålene om en modell som fremdeles selges er utrangert. Morsomme tidsbegrep.

Lenke til kommentar
Få lov? Får dere f. eks ikke lov til å bruke curves og levels? Kun brightness/contrast?

 

Jo, men poenget mitt er der. Kun ett layer fikk jeg bskjed om, osv.

 

Hvem bryr seg om hvor mange layers dere bruker så lenge dere tar "flatten image" før dere leverer?!

 

Evt. lever et bilde hvor det kun er brukt et lag, og så et bilde hvor dere har brukt flere.

Lenke til kommentar
Gjør det bedre... Det er en grunn til at dere får så mye tid...

 

Grunnen er vel at jeg og 2-3 andre av 16 elever faktisk kan PS, litt ihvertfall, i tillegg til at læreren vår er borte i 2 uker, og vi må ha vikar, dvs ei dame som ikke visste hvordan hu brukte en prosjektor. Vi får heller ikke lov til å gjøre noe særlig annet enn saturation/contrast og crop.

 

Men ja, jeg ser poenget ditt, åff kårs.

 

 

Få lov? Får dere f. eks ikke lov til å bruke curves og levels? Kun brightness/contrast?

 

Jo, men poenget mitt er der. Kun ett layer fikk jeg bskjed om, osv.

 

Det er det dummeste jeg har hørt siden en viss brite plapret om "fred i vår tid".

 

Gjør det du vil, så flater du ut bildet og sier at du er mad skilled med kurvene.

 

Fuckyeah.

Lenke til kommentar

heldigvis så fikk vi ingen slike tåpelige begrensninger. Men enig med Sn0dig at det var mye dødtid (spes. vg2).

 

Nei hadde jeg fått sånne tåpelige begrensninger så hadde jeg skjelt ut læreren for inkompetanse (noe jeg faktisk har gjort i enkelte sammenhenger).

 

Prøv å snakk deg ut av det, eller følg forrige råd med flatten etter curver etc. og kun et layer med hue/saturation (opp eller ned your choice).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...