boffeeen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sry Hvordan funker tingesten a? Bruker du ballen til å manøvrere musa? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sry Hvordan funker tingesten a? Bruker du ballen til å manøvrere musa? Ballen er akkuratt som kulen under på en kulemus. Bare her bruker du hånda til å bevege kula. Veldig bakvendt. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 En kule du snurrer rundt med høyre tommel. Synes det er sykt vanskelig å bruke men... Vanesak helt klart. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Slipper problemer med underlaget, i alle fall. Og så ille er det ikke å bruke. Endret 7. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 HAha, husker jeg skulle spille tycoon rollercoster hos fettern min i 4 klasse, klarte ikke å styre rundt med den dritten så lot han spille mens jeg så på. Yey. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) haha. .måtte bare siden vi var inne på dette med litt gammelt datastasj har et tastatur fra en acer laptop som var produsert 14/05-1991. Ganske stilig var det faktisk en gang. Tastaturet kunne taes ut av laptopen. Clickety click click god lyd i detta Endret 7. oktober 2008 av Dewil Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Musa er suveren, det er tastaturet også. Tastaturet er opprinnelig et Tandberg Notis tastatur som jeg kjøpte billig for mer enn 10 år siden. Opprinnelig hadde det en del ekstra spesialtaster som gav en del rare tegn når jeg i vannvare trykte på dem, så de tastene fjerna jeg (lodda dem ut). Så tok jeg litt epoxy og glassfibermatter og støpte igjen hulla etter tastene, og til slutt spraylakka jeg tastaturet med sølv/glitter lakk med litt klarlakk på toppen. Musa er en god gammal Logitech TrackMan, helt suveren. Man styrer med tommelen på kula mens selve "musa" ligger i ro. Dermed er musa hele tiden plassert på samme sted, pluss at man kan fylle opp skrivebordet med ting og tang som ikke kommer i veien for musa siden den ikke flyttes. Har forresten tilsvarende mus på jobben også, alltid like moro hver gang noen kommer og skal bruke PCen min og prøver å flytte på musa og ingenting skjer. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 god historie med dette tastaturet ditt ok67... btw, litt on topic her.. Kan man skrive dette å regne med at det holder vann hvis man bruker bilet?: Ved å laste opp bilder til xxx.no gir du oss fulle rettigheter til bildet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dersom du tar dem til domstol tror jeg nok du vil vinne saken. Men jeg er ingen ekspert på slik juss. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg bruker en sånn trackball til daglig. Er imponert hvor lenge den har levd. Kom over kvitteringa til den nylig, og den ble kjøpt i 2001. Funker omtrent som om den var ny fortsatt. Jeg var nødt til å anskaffe en sånn en. Dersom jeg bruker vanlig mus over for lang tid, får jeg musearm. Men når jeg spiller, så bruker jeg vanlig mus. Og ellers også når jeg må ha presisjon. For det har man overhodet ikke med en trackball. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Den musa er faktisk digg å bruke. Litt startproblemer men det løsner. Har uhelsigvis ikke en slik selv, men har brukt den en del når jeg tegnet i autoCad. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dersom du tar dem til domstol tror jeg nok du vil vinne saken. Men jeg er ingen ekspert på slik juss. var noe slikt jeg tenkte også... takker for input Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 For alle som vet hvem Mark Wahlberg er, i now present you: MARKY MARK! http://www.youtube.com/watch?v=UnzgNAzquCw Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 To av våre grafiske designere bruker trackball på sine Mac-er, så nøyaktighet bør ikke være noe problem hvis du først lærer å bruke den. Selv takler jeg det ikke, og kommer ikke til å gidde å lære meg det heller. Men for de som sitter og jobber på maskinen hele dagen så er faren for musearm overhengende. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Huff, skal bestille fra USA nå til en adresse i USA, men kjønner ikke kvekket av adresser og det systemet på BH-sidene:P Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Trykk og Foto er seriøst for slækt. Vi har fått 10 skoletimer til å redigere 3 bilder... 10 timer! Ble ferdig igår, og får ikke lov til å dra hjem i de timene (Det er 2 timer på slutten av tirsdag og de 3 første på onsdag) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Gjør det bedre... Det er en grunn til at dere får så mye tid... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Haha. Når jeg gikk media i gamle dager les: i fjor så fikk vi alltid evig lang tid på fotooppgaver. Jeg ble ferdig fort og satt og kjeda meg mens de andre begynte på oppgaven en time før innlevering. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gjør det bedre... Det er en grunn til at dere får så mye tid... Grunnen er vel at jeg og 2-3 andre av 16 elever faktisk kan PS, litt ihvertfall, i tillegg til at læreren vår er borte i 2 uker, og vi må ha vikar, dvs ei dame som ikke visste hvordan hu brukte en prosjektor. Vi får heller ikke lov til å gjøre noe særlig annet enn saturation/contrast og crop. Men ja, jeg ser poenget ditt, åff kårs. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Haha. Når jeg gikk media i gamle dager les: i fjor så fikk vi alltid evig lang tid på fotooppgaver. Jeg ble ferdig fort og satt og kjeda meg mens de andre begynte på oppgaven en time før innlevering. I gamle dager? Var det i forfjor? Endret 8. oktober 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå