Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Antydning til frontfokus? Om du har fokusert på objektivene, så er det vel litt rart at forkanten av tastaturet er skarp, men ikke lenger bakover på objektivene?

 

...og hvorfor sier kidsa "DOF" (som altså er en forkortelse for Depth of Field - dybdeskarphet), når det etter hva jeg kan forstå er tegningen utenfor fokus (boke om man vil...) man egentlig snakker om?

 

Ikke ifølge focus test chart. Synes også det var rart at tastaturet var såpass skarpt, men er sylskarp der jeg fokuserte på objektivet ihvertfall.

Fokuserte på 1:4, 100%:

post-100104-1223407747_thumb.jpg

 

Edit:

Hvordan liker du tastaturet, sn0dig?

Lyst på nytt selv, og elsker tastaturet på macbooken, er det i samma stil? (Om du har prøvd)

 

Elsker det, og ja det er i samme stil som på macbook, men ikke helt 100% identisk. Blir litt annerledes siden det er tiltet litt, men for min del er det bedre enn macbook tastaturet.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folkehøgskolen. Er du på 108 i helgene? :p
Gjør nok ikke det nei. Har kun vert der én gang, og det var etter avslutningen i 10'ende. :p

 

Slipper de egentlig inn folk under 18 der? Har liksom aldri tenkt så mye over stedet. Er ikke skikkelig modøl kan du si. : P

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar
Folkehøgskolen. Er du på 108 i helgene? :p
Gjør nok ikke det nei. Har kun vert der én gang, og det var etter avslutningen i 10'ende. :p

 

Slipper de egentlig inn folk under 18 der? Har liksom aldri tenkt så mye over stedet. Er ikke skikkelig modøl kan du si. : P

Aha! :p

 

Men Folkehøgskolen altså, ligger et stykke fra kirka, eller "kjerka" som dere sier deromkring. :p

 

I fjor slapp de inn mange under 18. Var et par 17-åringer på skolen, og de hadde ikke noe problem. Et par ble pælma ut ei helg, sluppet inn neste. :p

 

Men nå har de begynt med legskjekk. Til og med jeg, en andreåring, må vise. Tåpelig og respektløst.

 

Dagens dørvakter.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Aha! :p

 

Men Folkehøgskolen altså, ligger et stykke fra kirka, eller "kjerka" som dere sier deromkring. :p

Jeg sier kirke, og fint er det. Men har en viss peiling på hvor det ligger. Eller, har nå sett skilt. :p

 

Edit: Ja, de slapp nå tydeligvis inn oss når vi gikk i 10ende. Bare man ikke var drita fikk man komme inn.

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...