sn0dig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Antydning til frontfokus? Om du har fokusert på objektivene, så er det vel litt rart at forkanten av tastaturet er skarp, men ikke lenger bakover på objektivene? ...og hvorfor sier kidsa "DOF" (som altså er en forkortelse for Depth of Field - dybdeskarphet), når det etter hva jeg kan forstå er tegningen utenfor fokus (boke om man vil...) man egentlig snakker om? Ikke ifølge focus test chart. Synes også det var rart at tastaturet var såpass skarpt, men er sylskarp der jeg fokuserte på objektivet ihvertfall. Fokuserte på 1:4, 100%: Edit: Hvordan liker du tastaturet, sn0dig?Lyst på nytt selv, og elsker tastaturet på macbooken, er det i samma stil? (Om du har prøvd) Elsker det, og ja det er i samme stil som på macbook, men ikke helt 100% identisk. Blir litt annerledes siden det er tiltet litt, men for min del er det bedre enn macbook tastaturet. Endret 7. oktober 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Slik jeg tolket det var det nok bokeh sn0dig mente...... EDIT: Wikipedias tolkning av Bokeh Wikipedias tolkning av DOF Endret 7. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei jeg mente at 85 1.8 + 5D kombo gir veldig liten dybdeskarphet på full åpning. Men joda, fin bokeh også. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei jeg mente at 85 1.8 + 5D kombo gir veldig liten dybdeskarphet på full åpning.Men joda, fin bokeh også. ok... my bad Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, AFR, for å være spesifik. For øyeblikket er jeg i Nord, praksis, men ellers bor jeg på skolen. AFR sier meg veldig lite atm. Help me out. : P Folkehøgskolen. Er du på 108 i helgene? Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Folkehøgskolen. Er du på 108 i helgene? Gjør nok ikke det nei. Har kun vert der én gang, og det var etter avslutningen i 10'ende. Slipper de egentlig inn folk under 18 der? Har liksom aldri tenkt så mye over stedet. Er ikke skikkelig modøl kan du si. : P Endret 7. oktober 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ble bildet tatt rett på, eller på skrå nedover? Kan nesten virke som om det bare er en effekt av at fokusplanet skjærer seg på skrå fremover når det går nedover bildet. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er tatt skrått ja, så det er nok "problemet" Her er bilde tatt rett på: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Folkehøgskolen. Er du på 108 i helgene? Gjør nok ikke det nei. Har kun vert der én gang, og det var etter avslutningen i 10'ende. Slipper de egentlig inn folk under 18 der? Har liksom aldri tenkt så mye over stedet. Er ikke skikkelig modøl kan du si. : P Aha! Men Folkehøgskolen altså, ligger et stykke fra kirka, eller "kjerka" som dere sier deromkring. I fjor slapp de inn mange under 18. Var et par 17-åringer på skolen, og de hadde ikke noe problem. Et par ble pælma ut ei helg, sluppet inn neste. Men nå har de begynt med legskjekk. Til og med jeg, en andreåring, må vise. Tåpelig og respektløst. Dagens dørvakter. Endret 7. oktober 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Aha! Men Folkehøgskolen altså, ligger et stykke fra kirka, eller "kjerka" som dere sier deromkring. Jeg sier kirke, og fint er det. Men har en viss peiling på hvor det ligger. Eller, har nå sett skilt. Edit: Ja, de slapp nå tydeligvis inn oss når vi gikk i 10ende. Bare man ikke var drita fikk man komme inn. Endret 7. oktober 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Et slikt tastatur er det vel ikke så mange som har ? Bildet ble nå ikke noe særlig da, men ...... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Mitt er ikke langt ifra... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva i HELSIKKE er den musa til venstre forno? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tipper det er godt til CS... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har brukt akkurat en sånn mus til CS før. Funka mildt sagt jævlig dårlig. Har vel en en i huset faktisk. Bra mot senebetennelse i hvertfall... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Et slikt tastatur er det vel ikke så mange som har ? Bildet ble nå ikke noe særlig da, men ...... Tandberg eller Siemens ? Tom Endret 7. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå snakka jeg om tastaturet da, men musa er kjempegod den også, har spilt cs med sånn jeg og.. Ikke akkuratt pwnage Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Et sånt tastatur har vi faktisk på pc'n hos muttern. Funker fint det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva i HELSIKKE er den musa til høyre forno? rettet Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva i HELSIKKE er den musa til høyre forno? rettet LOOOOL--- lenge siden jeg har sett en trackball gitt.. hefrig rødfarge på'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå