Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har Nikon D3, Nikon 14-24mm, 24-70mm og 70-200mm... Notfar from truth... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 close enough... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hva med macro'n, er den ikke god nok lengre Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men så vidt meg bekjent tåler nærmest ingen stativer slik behandling. Finnes et par stativer som er har en skikkelig tetthetsmekanisme, men da må du regne med å betale langt mer enn 799,- for å si det sånn. Driver du noe særlig med skifoto Jacob? Tror jeg så deg (i hvertfall avataren) på Skifilm-forumet. Hvor bor du? Jeg er veldig aktiv skikjører, og nå som jeg har begynt med foto skal vi ikke se bort ifra at jeg prøver meg på skifoto til vinteren. Bor i Moelv, midt mellom Hamar og Lillehammer. Det gjør jeg også. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 hva med macro'n, er den ikke god nok lengre Den er en selvfølge Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det gjør jeg også. Bor i Moelv? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Krise i tårnet ! Fått kastet ett oppdrag etter meg og trenger feste til en blitz. Har fått tak i 2 paraplyer fra forrige årtusen (vist på History channel ;-) ) men den ene mangler feste til blitzen/blitzsko. Noen som har vært så lenge i gamet at kan svare på om det er samme størrelse på slikt 20 år etter sånn ca ? Dette er støpegods faktisk og det er påmontert både paraply holder og blitzsko som ser ut til å kunne være hyllevare men må være sikker. Det jeg trenger er da en "clamp" som settes på stativet og som holder en blitz. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skal kjøpe meg twin tips nå, blir ikke billig nei Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blir morsomt å se! Hvilke? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Armada, alt annet er shiit Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tur for 3 til NYC bestilt og betalt.. Håper på lange åpningstider på B&H og en dollarkurs på 4 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 k2 ski. http://www.oslosportslager.no/produkt/k2-f...pakke-8795.aspx Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Armada, alt annet er shiit Fanboy hinsides all fornuft når det kommer til ski også? : P Skal selv ha et par 4FRNT VCT i år vil jeg tro. Trenger noen breiere planker i tillegg til mine Ninthward First Blood's. Blir også nye sko (de jeg har nå voldtar leggene mine) og når du legger på sesongkortet kan vi snakke "ikke billig". Men verdt det er det helt klart, selv om det er en god sum penger. Endret 7. oktober 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det gjør jeg også. Bor i Moelv? Ja, AFR, for å være spesifik. For øyeblikket er jeg i Nord, praksis, men ellers bor jeg på skolen. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, AFR, for å være spesifik. For øyeblikket er jeg i Nord, praksis, men ellers bor jeg på skolen. AFR sier meg veldig lite atm. Help me out. : P Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 85 1.8 har sweeeeet DOF! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tur for 3 til NYC bestilt og betalt.. Håper på lange åpningstider på B&H og en dollarkurs på 4 Når drar du? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 85 1.8 har sweeeeet DOF! Antydning til frontfokus? Om du har fokusert på objektivene, så er det vel litt rart at forkanten av tastaturet er skarp, men ikke lenger bakover på objektivene? ...og hvorfor sier kidsa "DOF" (som altså er en forkortelse for Depth of Field - dybdeskarphet), når det etter hva jeg kan forstå er tegningen utenfor fokus (boke om man vil...) man egentlig snakker om? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvordan liker du tastaturet, sn0dig? Lyst på nytt selv, og elsker tastaturet på macbooken, er det i samma stil? (Om du har prøvd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå