Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men så vidt meg bekjent tåler nærmest ingen stativer slik behandling. Finnes et par stativer som er har en skikkelig tetthetsmekanisme, men da må du regne med å betale langt mer enn 799,- for å si det sånn.

 

Driver du noe særlig med skifoto Jacob? Tror jeg så deg (i hvertfall avataren) på Skifilm-forumet. Hvor bor du?

Jeg er veldig aktiv skikjører, og nå som jeg har begynt med foto skal vi ikke se bort ifra at jeg prøver meg på skifoto til vinteren.

 

Bor i Moelv, midt mellom Hamar og Lillehammer.

Det gjør jeg også. :)

Lenke til kommentar

Krise i tårnet !

 

Fått kastet ett oppdrag etter meg og trenger feste til en blitz. Har fått tak i 2 paraplyer fra forrige årtusen (vist på History channel ;-) ) men den ene mangler feste til blitzen/blitzsko. Noen som har vært så lenge i gamet at kan svare på om det er samme størrelse på slikt 20 år etter sånn ca ? Dette er støpegods faktisk og det er påmontert både paraply holder og blitzsko som ser ut til å kunne være hyllevare men må være sikker. Det jeg trenger er da en "clamp" som settes på stativet og som holder en blitz.

Lenke til kommentar
Armada, alt annet er shiit ;)
Fanboy hinsides all fornuft når det kommer til ski også? : P

 

Skal selv ha et par 4FRNT VCT i år vil jeg tro. Trenger noen breiere planker i tillegg til mine Ninthward First Blood's. Blir også nye sko (de jeg har nå voldtar leggene mine) og når du legger på sesongkortet kan vi snakke "ikke billig". :wee:

 

Men verdt det er det helt klart, selv om det er en god sum penger.

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar
85 1.8 har sweeeeet DOF!

post-100104-1223405685_thumb.jpg

Antydning til frontfokus? Om du har fokusert på objektivene, så er det vel litt rart at forkanten av tastaturet er skarp, men ikke lenger bakover på objektivene?

 

...og hvorfor sier kidsa "DOF" (som altså er en forkortelse for Depth of Field - dybdeskarphet), når det etter hva jeg kan forstå er tegningen utenfor fokus (boke om man vil...) man egentlig snakker om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...