Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte 22" idag, av BenQ.
Noe sånt noe skulle jeg ha skaffet meg også.

 

Men har noen erfaring med hvordan Velon Sherpa 600R takler vann? Det går vel ann å stappe beina nedi en bekk/elv uten at det går veldig galt i etterkant?

Tårler det i visse mengder. Mitt Sherpa 600R er dritseigt nå. Må virkelig jobbe for å få ut beina. Derfor jeg har bytta stativ forsåvidt. Men nå har jeg tross alt stått i et vann i en time i strekk og jaga vannymfer da. Og da rekker vannet til knærne. Kanskje ikke sånne forhold du tenkte på?

Lenke til kommentar
Tåler det i visse mengder. Mitt Sherpa 600R er dritseigt nå. Må virkelig jobbe for å få ut beina. Derfor jeg har bytta stativ forsåvidt. Men nå har jeg tross alt stått i et vann i en time i strekk og jaga vannymfer da. Og da rekker vannet til knærne. Kanskje ikke sånne forhold du tenkte på?
Vet jo aldri hva jeg finner på, men sånn jeg ser det nå kommer jeg nok ikke til å bevege meg til steder hvor jeg trenger mer enn et par støvler (og kanskje litt til) for å "beskytte" meg selv. Er ikke mange steder direkte i nærheten hvor jeg skulle ha behov for å stå en time i strekk med vann til knærne heller. ;) Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar

Men så vidt meg bekjent tåler nærmest ingen stativer slik behandling. Finnes et par stativer som er har en skikkelig tetthetsmekanisme, men da må du regne med å betale langt mer enn 799,- for å si det sånn.

 

Driver du noe særlig med skifoto Jacob? Tror jeg så deg (i hvertfall avataren) på Skifilm-forumet. Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Men så vidt meg bekjent tåler nærmest ingen stativer slik behandling. Finnes et par stativer som er har en skikkelig tetthetsmekanisme, men da må du regne med å betale langt mer enn 799,- for å si det sånn.

 

Driver du noe særlig med skifoto Jacob? Tror jeg så deg (i hvertfall avataren) på Skifilm-forumet. Hvor bor du?

Jeg er veldig aktiv skikjører, og nå som jeg har begynt med foto skal vi ikke se bort ifra at jeg prøver meg på skifoto til vinteren.

 

Bor i Moelv, midt mellom Hamar og Lillehammer.

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...