IceFox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 LR ftw! Ellers kunne du laget et action. Kunne satt den til å sette enkel kontrast og oppskarping, samt resizing. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 I PS er det jo bare å åpne bildene på vanlig måte, markere, og redigere... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som har spesifikke anbefalinger ang blitskabler på 5-10 meter? Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/statsbu...hp?artid=516924 Har statsministeren månedskort? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Husker ihvertfall at bestefar fortalte om de gangene han tok trikken med Kong Haakon. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har statsministeren månedskort? haha :!: Greit han i det minste ikke sto utenfor "NSB-sove" Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kjøpte 22" idag, av BenQ. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kjøpte 22" idag, av BenQ.Noe sånt noe skulle jeg ha skaffet meg også. Men har noen erfaring med hvordan Velon Sherpa 600R takler vann? Det går vel ann å stappe beina nedi en bekk/elv uten at det går veldig galt i etterkant? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Mitt benro tålte det ikke (mulig en blanding av sand også) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kjøpte 22" idag, av BenQ.Noe sånt noe skulle jeg ha skaffet meg også. Men har noen erfaring med hvordan Velon Sherpa 600R takler vann? Det går vel ann å stappe beina nedi en bekk/elv uten at det går veldig galt i etterkant? Tårler det i visse mengder. Mitt Sherpa 600R er dritseigt nå. Må virkelig jobbe for å få ut beina. Derfor jeg har bytta stativ forsåvidt. Men nå har jeg tross alt stått i et vann i en time i strekk og jaga vannymfer da. Og da rekker vannet til knærne. Kanskje ikke sånne forhold du tenkte på? Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Tåler det i visse mengder. Mitt Sherpa 600R er dritseigt nå. Må virkelig jobbe for å få ut beina. Derfor jeg har bytta stativ forsåvidt. Men nå har jeg tross alt stått i et vann i en time i strekk og jaga vannymfer da. Og da rekker vannet til knærne. Kanskje ikke sånne forhold du tenkte på?Vet jo aldri hva jeg finner på, men sånn jeg ser det nå kommer jeg nok ikke til å bevege meg til steder hvor jeg trenger mer enn et par støvler (og kanskje litt til) for å "beskytte" meg selv. Er ikke mange steder direkte i nærheten hvor jeg skulle ha behov for å stå en time i strekk med vann til knærne heller. Endret 7. oktober 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Da har man søkt jobb på Notabene, de som vil kan krysse fingrene! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men så vidt meg bekjent tåler nærmest ingen stativer slik behandling. Finnes et par stativer som er har en skikkelig tetthetsmekanisme, men da må du regne med å betale langt mer enn 799,- for å si det sånn. Driver du noe særlig med skifoto Jacob? Tror jeg så deg (i hvertfall avataren) på Skifilm-forumet. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Men så vidt meg bekjent tåler nærmest ingen stativer slik behandling. Finnes et par stativer som er har en skikkelig tetthetsmekanisme, men da må du regne med å betale langt mer enn 799,- for å si det sånn. Driver du noe særlig med skifoto Jacob? Tror jeg så deg (i hvertfall avataren) på Skifilm-forumet. Hvor bor du? Jeg er veldig aktiv skikjører, og nå som jeg har begynt med foto skal vi ikke se bort ifra at jeg prøver meg på skifoto til vinteren. Bor i Moelv, midt mellom Hamar og Lillehammer. Endret 7. oktober 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 nærmer seg nå Snart progget ferdig min beo5 her er bilde av den: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fått meg 85 1.8 i dag Velkommen etter Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Selv om du var overbevisst om atd et var 1,4 du hadde Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Selv om du var overbevisst om atd et var 1,4 du hadde Det kalles "Wishful thinking" Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå