Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg glemte en ting på den innkjøpslista mi.. Det står altså nå mellom nytt, lyssterkt fastobjektiv, SB-800 (som havnet veldig høyt på lista mi etter å ha prøvd en SB-600 i dag: Blitz-teknologien har forandret seg de siste 20 årene, virker det som..), filmscanner (flatbedscanner med filmadapter) eller batterigrep. Egentlig mest mellom blitz og batterigrep i første omgang. Så: Hva velger man etter hvert?

Lenke til kommentar

Jepp. Prøvde D200 med batterigrep i går, og fant virkelig ut at det er noe jeg har lyst på. Og grepet til D80 er det da vel ikke så horribel pris på heller, så det må vel bli det etter hvert. Takk for hjelpen: Det trengs når man ikke har evnen til å bestemme seg for ting selv. :)

Lenke til kommentar
Da fyker D300 på ny service så fort jeg får svar fra JP, burde finne meg en ny hobby...

Det å ha kamera på service er en hobby i seg selv. Venter fortsatt på å få tilbake 350D fra service (problemer med blitsen). Da må 30D på service igjen - utløseren oppfører seg help ape.

Tom

Lenke til kommentar
Jeg har åpenbart vært utrolig heldig med mine innkjøp. 20D er nå 4 år, og har tjent meg trofast uten kny. Dvs i Roma fikk jeg det berømmelige problemet med blitsen, men det fikset jeg selv på 5 minutter.

Jeg er i den andre enden av skalaen. Jeg har også en tendens til å kjøpe objektiver med fokus-feil.

Forøvrig, så ble utløser-knappen dårlig etter siste service!

Tom

Lenke til kommentar
Skal ha trådløs utløser til D300, hva kan jeg velge i. 3parts går ok...

PW best eller finns det andre løsninger (Billgere enn orginalt)

Bruker denne selv, funker veldig greit... To-trinns utløser, dvs. du trykker den halvveis ned for å fokusere, akkurat som utløseren på kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...