IceFox Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men 40 i feber har man faen ikke noe som likner på ferie. Da burde man lengte etter jobb i normal kroppstemperatur. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nå er det snart natt, feberdrømmene er på vei i reckon Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Feberdrømmer høres jo enormade kult ut, synes jeg, som en lovlig trip, om du vil. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Blir bare mer å mer sugen på 24-105mm. Så må jeg mest sansynlig vente til midten av november før lønna kommer... Og jeg som egentlig skulle spare pengene jeg fikk fra sommerjobben. Har brukt 7k på pusse moped å mopedlappen, så blir det 6-7k på objektiv, og 2k i båtfører beviset i november. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva skjer på våren? Trenger en siste ting til det siste bildet i fotoprosjektet mitt. På høst har jeg et løv, på vinter en skihanske og på sommeren en flaske med solkrem, hva kan jeg ha på vår? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg er rimelig sugen på 400mm F/5.6L Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 På våren kommer solen tilbake, man forelsker seg, lam fødes og russen plager livet av gamle gretne mennesker. Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 På våren kommer solen tilbake, man forelsker seg, lam fødes og russen plager livet av ungkarer som Tom Tom rettet Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen sin sett serien "Merlin" (fra 2008). Begynte på den i kveld. Den er faen meg awesome Oo Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Alt det blir litt vanskelig å sette inn med det andre, trenger noe mer konkret som får deg til å tenke "Vår" med en gang, hvis ikke må jeg ta ting som krever litt lesing mellom linjene på de andre årstidene også.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 På våren kommer solen tilbake, man forelsker seg, lam fødes og russen plager livet av ungkarer som Tom Tom rettet Å nei du. Har vært russ selv; så den moroa unner jeg dagens unge også. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 På våren kommer solen tilbake, man forelsker seg, lam fødes og russen plager livet av gamle gretne mennesker som Tom rettet Dobbelrettet Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Huttemeitu (som bestemor sier), vi fotofolk er rar (spesielt vi som bruker livet vårt på Akam). Godt natt, gleder meg allerede til resten av Oktoberfesten :!: Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 50mm f/1,4, SB-800 eller filmscanner først? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke 50mm i det hele tatt, en SB-800 først, og hva skal du med filmscanner? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg setter penga mine på PM. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg setter penga mine på PM. Jeg vedder ikke imot. Hvis K-P har mye slides/negativer/bilder, så ville jeg valg scanneren. Nå går vi mot høsten, og det er da man kan ha tid til å styre med scanning og slikt. Tom Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke 50mm i det hele tatt? Wtf? ;p SB-800 er jeg med på, etter hvert. Over jul, kanskje. Og filmscanner (eller egentlig flatbedscanner med filmadapter) frister litt, all den tid jeg bruker både Rolleiflexen og FA'en (ja, apostrof for å unngå bannskap.. ;p) aktivt. Alternativet er vel kanskje mer fristende, egentlig: Mellomformatforstørrer, så jeg får laget noe annet enn kontaktkopier av 120-filmene også. Men ja, SB-800 først. Så et eller annet lyssterkt fastobjektiv som egner seg til konsertfoto og eventuelt portrett.. Forslag? Gode, lyssterke zoomobjektiv er også akseptabelt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Har funnet ut at konverter-problemet mitt ikke skyldes konverteren min, men filen i seg selv, så jeg tenker på å prøve en annen kameraprofil å se om det endrer seg. Den jeg hadde på D200 ga meg gode resultat på CS3. NX leser den jeg har nå perfekt, men NX er veldig begrenset om jeg vil utforske med andre innstillinger enn basic. Noen som har tips til kameraprofiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå