IceFox Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kjenner jeg deg rett har du heller lyst til å sprette rundt i et svett turnhall. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja, takk gud at det ikke er noe lørdags trening før om to uker. Men må droppe treninga på mandag og onsdag, blir hevete å skaffe vikarer også. Fan. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Guiness er digg! Atm, så har jeg bare Mountain Dew, da, men det eier det og.Mountain Dew? Hvor i alle dager har du fått tak i det? Endret 4. oktober 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har 2 flasker jeg fikk av en klassekamerat etter han hadde vært der ett år.. Også selger de det på svinesund. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har 2 flasker jeg fikk av en klassekamerat etter han hadde vært der ett år.. Også selger de det på svinesund. Hmm, må vel nesten dra dit en tur da. Å slutte å produsere Mountain Dew er det største feiltrinnet Ringnes noen gang har gjort. Det gjelder forøvrig CocaCola-Company sin produksjonsstopp på Fanta Green Apple også. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har en laptopp jeg sitter på nå. Er det samme hva slaks ramm jeg putter inn så lenge rammen er til bærbare pcer? Står ikke hvilken ramm jeg har. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er vel ulike varianter av SO-DIMM også ... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 40.05! Gratulerer med ny rekord om ikke annet. Misunner deg ikke akkurat. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Photomatixen min er føkka. Preview bildet: Sånn det blir seende ut: Fikk nettopp bare svart bilde når jeg tonemappa, så jeg reinstallerte, og da får jeg sånn som dette.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er uansett for mørkt... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kommet deg hjem igjen du også, Marius? Ble det noen brukbare bilder oppi festningen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Nope... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Var noe rart med den .hdr filen jeg lagte i PS. Prøvde en gang til med samme råfilene og fikk samme resultat, men prøvde med annet bilde og da funket det. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skal finne fram alt jeg skal ha med meg i morgen nå først, så får man se om det blir tid til å se gjennom bildene fra i dag. Tror egentlig ikke det ble det helt store fra min side heller, egentlig.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Bildetråd for Akamtreff på Hegra Festning! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 40.9 i feber gitt, dro til legevakta, lungebettelse og sjukemelding ut hele uka om jeg vil. Yey. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 40.9 i feber gitt, dro til legevakta, lungebettelse og sjukemelding ut hele uka om jeg vil. Yey. Lungebetennelse - du bør nok holde deg hjemme i et par uker - minst God bedring. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Wheey, da slipper du skolen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Slipper læra OG får betalt i tillegg Takk Tom. Endret 4. oktober 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Med 40.9 i feber fatter jeg ikke at du orker å sitte på pcen å skrive en gang Utnytt sykemeldinga maks, greit med litt ferie avogtil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå