boffeeen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Trenger en god ekstern skjerm til MacBooken min, ikke noe særlig mer enn 2000 kroner. Tips? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 En artig pakke fra Olympus: http://www.photographyblog.com/index.php/w...20_komachi_kit/ Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sånne vesker er så håpløse. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jøss, det var en usaklig lite passende veske til ett svart dslr oO Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Åh, kjipt. Faen som jeg kjeder meg. Link til noen kule bilder, plz. Mythbuster-episoden på TV har jeg sikkert sett to ganger fra før. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Last ned og se How I Met Your Mother.. Beste serien EVER. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 YES! 40.01 i feber. Du er ikke den eneste som har feber...typisk å bli syk i høstferien ass... Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Last ned og se How I Met Your Mother.. Beste serien EVER. Second that. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Åh, kjipt. Faen som jeg kjeder meg. Link til noen kule bilder, plz. Mythbuster-episoden på TV har jeg sikkert sett to ganger fra før. Det er vel bare å la i gjennom alle Oktoberfest bildene Nå er ikke akkurat Mythbuster-epsioden i kveld er den aller beste heller. Så jeg skjønner at du ønsker å finne på noe annet! Jeg holder på med å reinstallere ubuntu på eee pc etter et mislykket stunt med Mandriva. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 CSI nå, Batman kl 22:30 på TV3... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har rydda på rommet, siden jeg ikke hadde noe å gjøre: Bestemte meg også for å prøve ut skjermen med MacBooken, som funka kjempebra, og siden den koster kun 1700 nå, tror jeg jaggu jeg slår til: Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Skjønner ikke hvordan du kan sitte å jobbe på en laptop. Helt håpløst mtp. oppløsning. Gleder meg til jeg får råd til 24" jeg! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Skjønner ikke hvordan du kan sitte å jobbe på en laptop. Helt håpløst mtp. oppløsning. Gleder meg til jeg får råd til 24" jeg! Satt på en 13"fram til i sommer jeg... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Skjønner ikke hvordan du kan sitte å jobbe på en laptop. Helt håpløst mtp. oppløsning. Gleder meg til jeg får råd til 24" jeg! i R has e4gl3 ey3s lolnub Lommebok, you know. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hjelper pent lite med über eyes når Libary-vinduet i LR er skvist sammen mellom paneler og thumbnails. For ikke å snakke om å slippe å zoome inn på bilder så mye hele tida. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 For å si det sånn; Merker god forskjell. Skal i banken en tur til uka, å ta ut resten av penga jeg skylder mor, så er det bare å vente på stipend, så blir det skjerm. Ultravidvinkel og grep kan vente Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Sitter selv på en 15,4" laptop, og lightroom er egentlig litt trangt når jeg tenker over det. Endret 3. oktober 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå