Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til fotball holder som regel 1/500. Det kan gjøre at bildet får litt mer liv ved at ballen får litt bevegelsesuskarphet.

 

Ballen kan være uskarp på 1/1000 også den. I bildene jeg sjekka, var bl.a. føtter og noen fingre (faktisk) bevegelsesuskarpe på 1/640.

Godt mulig det, men for oss som trykker på dasspapir er det det minste problemet :)

Lenke til kommentar
Panleica 25/1.4 er kjent som det skarpeste objektivet man får til 4/3, så det er nok enda skarpere. Men det er fortsatt en del billigere, da.
Er det? I Norge ligger prisen i samme område i hvert fall.

 

Edit: OK, ca 1800 kr i forskjell. Ikke det helt store, men i USA er forskjellen større.

Tja, ferdig tollet på døra for 6300 kroner via B&H. Hvem har det inne i Norge?

 

Til fotball holder som regel 1/500. Det kan gjøre at bildet får litt mer liv ved at ballen får litt bevegelsesuskarphet.

 

Ballen kan være uskarp på 1/1000 også den. I bildene jeg sjekka, var bl.a. føtter og noen fingre (faktisk) bevegelsesuskarpe på 1/640.

Godt mulig det, men for oss som trykker på dasspapir er det det minste problemet :)

Spoken like a true gentleman.

 

Fokus er viktigere. :p

Lenke til kommentar
Nei, ikke egentig. Men fortsatt litt artig da.

 

Når ble det kjedelig å vinne konkurranser? :dontgetit:

 

Høres ut som om noen mener de er for gode til å delta.. makan. :)

Aldri sagt at det var kjedelig å vinne. Smilte ganske bredt jeg, når jeg ble hedra i Akam-artikkelen.

 

Men om det er STORT mener jeg ikke. Selvfølgelig er det tøft!

 

For god til å delta? Mtp. at jeg har vært en av hovedarrangørene for denne runden, synes jeg ikke akkurat at jeg er overlegen i forhold til opplegget. Makan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...