Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hva er dollar kursen på nå? Lys utstyret jeg skal bestille kom på ca 2300 dollar. Muligens at jeg dropper b1600 flashene.

 

Ringflash

B1600

International Surcharge (Slik at jeg koble opp tre blitser istedenfor kun en til vagabond'en?)

Carrying bag

Vagabond II

5,98 iflg. hegnar.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"International Surcharge (Slik at jeg koble opp tre blitser istedenfor kun en til vagabond'en?)"

 

Nei, international surcharge er de ekstra 10% du betaler for at du ikke holder til i USA =)

Ah. Får sende en ny mail og spørre angående denn driten.

 

Hmms. Nesten så jeg skriver en annen fødselsdato og regger meg på nordicface. Noen som vet om de sjekker alderen grundig opp da man må skrive inn fult navn, adresse etc?

Lenke til kommentar

Reklamering, inkludert alle former for stemmesanking hører ikke hjemme på forumet. En post er blitt fjernet.

Noen flere poster som var svar på denne posten har også blitt fjernet, for kontinuitetens skyld.

 

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
Og jeg har bestemt meg, jeg skal ha et 25/1.4 fra Leica. Jeg SKAL. Må bare tjene litt penger først. PENGER!

Hvor får du tak i en slik en ? Og quanta costa?

 

Tom

Fourthirds har en 25/1.4 produsert av Leica, solgt som Panasonic (egentlig har jeg vanskelig for å forstå helt hvorfor de markedsfører Leica-optikk som Pana..).

 

Perfekt for meg. 6300 med frakt og moms fra junaiten, skarpt som bare pokker, ekte Leica-optikk.

Lenke til kommentar
Fourthirds har en 25/1.4 produsert av Leica, solgt som Panasonic (egentlig har jeg vanskelig for å forstå helt hvorfor de markedsfører Leica-optikk som Pana..).

 

Perfekt for meg. 6300 med frakt og moms fra junaiten, skarpt som bare pokker, ekte Leica-optikk.

Høres nice ut. Har hørt om objektivet, men det skal visst være nesten like sjelden som pent sommervær.

 

Tom

Lenke til kommentar
Fan til greier; jeg var innom Clas Ohlson idag og kom hjem bl.a med et stk grafikkort; *ATI Radeon X1650 Pro 256M AGP low profile*. Det er salgsvare til halv pris og det tar de ikke i retur. Passa nok ikke her nei; søpla neste .... sikkert et bare ræva kort likevel... :mad:

Legg den ut på Finn. Som en kompis sier "Den siste idiot er ikke død", og det finnes mange av de på Finn ;) Noen ganger som selger noen ganger som kjøper.

 

I ditt tilfelle, så bør det faktisk gå freit selge kortet da det er folk derute som kan tenke seg et low-profile AGP kort. Er ikke sikkert du taper noe på det heller.

 

Tom

Lenke til kommentar
Fan til greier; jeg var innom Clas Ohlson idag og kom hjem bl.a med et stk grafikkort; *ATI Radeon X1650 Pro 256M AGP low profile*. Det er salgsvare til halv pris og det tar de ikke i retur. Passa nok ikke her nei; søpla neste .... sikkert et bare ræva kort likevel... :mad:

Legg den ut på Finn. Som en kompis sier "Den siste idiot er ikke død", og det finnes mange av de på Finn ;) Noen ganger som selger noen ganger som kjøper.

 

I ditt tilfelle, så bør det faktisk gå freit selge kortet da det er folk derute som kan tenke seg et low-profile AGP kort. Er ikke sikkert du taper noe på det heller.

 

Tom

Hmm ja, det kan jeg vel prøve ;o)

Det kan tenkes at noen på foto.no også trenger et rimelig kort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...