boffeeen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nå skal jeg slappe av resten av kvelden, og prøve å få noen bilder til fotprosjektet mitt av veden. Høres... spennende ut. ;p Heh, en uheldig leif. Fant ut at CS2 ikke tok D300 NEFer, så måtte laste ned LR2, og det gikk på 5 min, på bestefar sin linje Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Laste ned fra hvor? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Laste ned fra hvor? Ikke spør om sånt på forumet. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Uhm The LegalBay HAHAHAHA Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Veldig dumt spørsmål JA, men hvordan endre størrelse på et bilde i Lightroom? Er helt ny med LR... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det gjør du når du eksporterer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Nedskalere? Det gjer du under eksporteringa. Edit: Sheiss. POW POW Endret 1. oktober 2008 av KimNK Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvordan? Tenker på å skalere bildet før det skal på nett. Altså før jeg skarper opp.... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trykk export -> Velg størrelse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Haha, samme her Folkens, er det galskap å kun ta med 10-22 på feire til USA? ;p Ja. Hadde med meg den på høstens tur, og den ble ikke mest brukt, for å si det sånn. Tror jeg brukte 85mm f/1.8 mere. Tom Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vidvinkel er jo kjekt å ha, ihvertfall om du skal til NY e.l Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vidvinkel er jo kjekt å ha, ihvertfall om du skal til NY e.l Det er klart, når du trenger det, så trenger du det. Men skal man kun ha med et objektiv, så er Tamron 17-50mm et mye bedre valg. Du får med flere motiver enn de du går glipp av. Tom Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sammenlikning av Zeiss 25mmf/2.8 og Nikon 24-70f/2.8. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er softboxer sammenleggbare ? Ikke hatt den store gleden av å styre med sånne noe særlig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vidvinkel er jo kjekt å ha, ihvertfall om du skal til NY e.l Det er klart, når du trenger det, så trenger du det. Men skal man kun ha med et objektiv, så er Tamron 17-50mm et mye bedre valg. Du får med flere motiver enn de du går glipp av. Tom Tenkte jeg skulle legge ved det, selv, men glemte det. Om det kun er aktuelt å ta med et, så hadde jeg valgt 17-50, dersom han kan ta med flere, begge to. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Eh, hva bruker man en sånn sak til? Høre på musikk! Trenger ikke på langt nær så mange plugger for å høre musikk! 6 holder. v+h kanal inn (fra f.eks. en squeezebox), + og - for venstre høytaler og + og - for høyre. Ok, jeg kan godta litt flere innganger enn en Det bildet viser, er baksiden på en monster surround forsterker som gjør at du kan late som om det er like kult å se på film hjemme som på kino. Men innerst inne vet du at det ikke stemmer Tom Endret 2. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kino kommer aldri til å være likt kult som når jeg var MØKKREDD for THX-lyden. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva er dollar kursen på nå? Lys utstyret jeg skal bestille kom på ca 2300 dollar. Muligens at jeg dropper b1600 flashene. Ringflash B1600 International Surcharge (Slik at jeg koble opp tre blitser istedenfor kun en til vagabond'en?) Carrying bag Vagabond II Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå