Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Skal begynn å prøve meir med blits. Har berre ein gammal blits for augeblikket med ei innstilling som er : BOOM! Kraftig blits. Så får berre prøve meg fram... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kan poste en del forskjellige bilder hvor ejg viser at det ikke er selve trikset som er viktig. Jeg prøver nesten alltid forskjellige vinkler. [/img] Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Synes det er fint med bilder av action som ikke bare er dokumentasjonsfoto, om noen skjønner. Bildene Mr. Olsen viste var jo av høyeste klasse. Den beste form for lærdom er etterligning, for da finner man ut hva som er bra og hvordan man gjør det. Når man klarer det andre har gjort tidligere, kan man gå videre med egne tanker. Godt tips, man må vite hvordan man gjør det, for å kunne gjøre det annerledes. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Alle bilder er like vist dykk samanlikner deres fotoer... Marius tar "berre" bilder av fluer og Zodz tar "berre" bilder av personer som flyr... Likhet? Men fra spøk til revolver... Er nokon av bilda mine gode? Eg tåler kritikk! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 For info; Unngå å komme med innlegg som kan virke krasse, når man egentlig ikke mener å være slem med det aktuelle innlegget. Alltid lurt å lese over innlegget et par ganger, så unngår man misforståelser og å starte en krangel. Slettet noen innlegg, så prøv gjerne igjen på en hyggeligere måte Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Alle bilder er like vist dykk samanlikner deres fotoer... Marius tar "berre" bilder av fluer og Zodz tar "berre" bilder av personer som flyr... Likhet? Men fra spøk til revolver... Er nokon av bilda mine gode? Eg tåler kritikk! Sjekk flickeren min. Tar en del portretter. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Sjekk foto siden til Olsen! Tar bilder av natur og portretter!! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Synes det er fint med bilder av action som ikke bare er dokumentasjonsfoto, om noen skjønner. Bildene Mr. Olsen viste var jo av høyeste klasse. Noe i veien med at vi var i høyeste klasse? Alle burde streve etter det beste, eller vil man ikke få progressjon. Den beste form for lærdom er etterligning, for da finner man ut hva som er bra og hvordan man gjør det. Når man klarer det andre har gjort tidligere, kan man gå videre med egne tanker. Godt tips, man må vite hvordan man gjør det, for å kunne gjøre det annerledes. Akkurat! Alle bilder er like vist dykk samanlikner deres fotoer... Marius tar "berre" bilder av fluer og Zodz tar "berre" bilder av personer som flyr... Likhet? Sjekk ut hjemmesiden min du... Så legger du til bryllup, oppdrag og MANGE flere makro av biller og øyenstikkere, + en del landskap. For info; Unngå å komme med innlegg som kan virke krasse, når man egentlig ikke mener å være slem med det aktuelle innlegget. Alltid lurt å lese over innlegget et par ganger, så unngår man misforståelser og å starte en krangel. Slettet noen innlegg, så prøv gjerne igjen på en hyggeligere måte Unødvendig... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Som Super8 sa... Les et innlegg over Og legg merke til hermetegn. Eg meinte det sarkastist. Menmen... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Synes det er fint med bilder av action som ikke bare er dokumentasjonsfoto, om noen skjønner. Bildene Mr. Olsen viste var jo av høyeste klasse. Noe i veien med at vi var i høyeste klasse? Alle burde streve etter det beste, eller vil man ikke få progressjon. Heh, sa det bare som en notis; Mente bare at bildene var fine Ellers så er jeg enig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Du rakk uansett å lese det jeg skrev, husk det... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Edit: Las feil Endret 30. september 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 men for å bli on topic igjen. Blir 2.8 stor nokk blender til å få nokk uklar bakgrunn på en slik distanse? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Var det 60mm? Jau, om motivet er lant nok frå bakgrunen så. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Det kommer mest annpå hvor langt bakgrunenn er unna personen. Gå for 50mm f/1.8. Den er ganske grei på 2.8 og nedover. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Har ikkje planar om å fylle opp sekken min med objektiv... Skal ha eit makro objektiv uansett... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hvorfor ikke kjøpe 100mm macro senere? 60mm er ganske kort til insekter. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Kven har sagt eg skal ta bilde av insekter? Ikkje for å krenke nokon... Skal ha mest til allmen bruk. er usikker, menmen... Edit: liten leif... Men blir vell blomster, innsekter, diverse anna eg finn. Men kva som blir best framover da? Planane blir vinter, skibilder og vinterbilder. Vist det blir snø, er eg jo ikkje SO avhengig av stor blender. So Zodz? Du meiner eg bør kjøpe 50mm 1.8 til mitt bruk? Endret 30. september 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hmm.. Er ikke 159 timer farlig nær full stilling? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hmm.. Er ikke 159 timer farlig nær full stilling? 37.5*5=150 150t er jo vanlig for yrkesjobbende. Så da vil 159 timer være godt over dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå