Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. Ryddig ja...

 

post-26831-1222723597_thumb.jpg

 

 

Zodz: Ein kan ikkje alltid bruke den samme oppskrifta for oppskarping heile tida. Det må tilpassast både oppløysing og medie.

 

Stemmer...

 

Kan jo vise en tidligere desktop jeg hadde. Dette var når jeg drev med litt modding av Windows. Har gitt det opp nå, men bruker fortsatt Object Dock. Kunne aldri klart meg uten.

 

Du ser kanskje at det står Opera over hennes venstre pupp? Jada! Jeg lagde det slik at hvis jeg trykket på hennes venstre pupp åpnet jeg Opera mens høyre pupp var MSN. Hodet var vel Min datamaskin og navlen Mine dokumenter.

 

Føler meg litt stolt over den! :D

 

H O W ?

 

En av mine mest gjennomførte prosjekter.

 

Er bakgrunnen annet enn bare en bakgrund? Altså er det noe mer enn et vanlig bilde?

 

Hvordan får man tig på desktopen som er klikkbare?

Lenke til kommentar
Da bærer det til Drammen for å kjøpe bursdagsgave til seg selv (Henholdsvis fjernutløser og en ny bukse, har for øyeblikket kun en olabukse, lol)

Grattis på dagen ;)

 

jeg fikk ikke rota meg ut å kjøpt noen gave til meg selv i går. Men fikk tak i en parabol tuner og noen harddisker fra el returen på jobben i dag. Det var hvertfall en liten trøst :/

 

En av mine mest gjennomførte prosjekter.

 

hmm.. er det hjemIS logoen jeg ser der? :p

Lenke til kommentar

Den beste form for lærdom er etterligning, for da finner man ut hva som er bra og hvordan man gjør det. Når man klarer det andre har gjort tidligere, kan man gå videre med egne tanker.

 

Jeg har linket til dette før: http://www.pbase.com/image/75333409

 

og fotografen: http://www.pbase.com/jacoblund/movement

 

Dette er en stil jeg liker, og er noe dere tricke-fotografer burde prøve på. Dere trenger selvfølgelig ikke være enig, det er bare mitt eksempel på trickebilder som er gode bilder, ikke bare viser et tricks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...