IceFox Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 En av mine mest gjennomførte prosjekter. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da bærer det til Drammen for å kjøpe bursdagsgave til seg selv (Henholdsvis fjernutløser og en ny bukse, har for øyeblikket kun en olabukse, lol) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sånn går det når man bruker alle penga på fotoutstyr. Skal du noe annet spennende i dag a? Dra på byen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Neh. Hadde ikke hatt råd uansett Har 230 kroner igjen på kontoen nå. Blir vel bare chill, tenker jeg. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 18 år siden noen kom ut av noen, idag. Gratulerer Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Konge stripe i what the duck idag http://kundeweb.fotopia.no/users/fotopia.no/rune/wtd558.gif I dag? Den der leste jeg da for en stund siden. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 duplicate layer.FIlter-other-highpass. Skriv 4. Press ok. ZGå til layers palletten, blendings options-soft light. Å bruke fire som en fasit fungerer dårlig. Hvorfor soft light fremfor overlay, forresten? Lol. Jeg endrer det alltid. Men skrev 4 da jeg har 4 som default. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Hm. Ryddig ja... Zodz: Ein kan ikkje alltid bruke den samme oppskrifta for oppskarping heile tida. Det må tilpassast både oppløysing og medie. Stemmer... Kan jo vise en tidligere desktop jeg hadde. Dette var når jeg drev med litt modding av Windows. Har gitt det opp nå, men bruker fortsatt Object Dock. Kunne aldri klart meg uten. Du ser kanskje at det står Opera over hennes venstre pupp? Jada! Jeg lagde det slik at hvis jeg trykket på hennes venstre pupp åpnet jeg Opera mens høyre pupp var MSN. Hodet var vel Min datamaskin og navlen Mine dokumenter. Føler meg litt stolt over den! H O W ? En av mine mest gjennomførte prosjekter. Er bakgrunnen annet enn bare en bakgrund? Altså er det noe mer enn et vanlig bilde? Hvordan får man tig på desktopen som er klikkbare? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da bærer det til Drammen for å kjøpe bursdagsgave til seg selv (Henholdsvis fjernutløser og en ny bukse, har for øyeblikket kun en olabukse, lol) Grattis på dagen jeg fikk ikke rota meg ut å kjøpt noen gave til meg selv i går. Men fikk tak i en parabol tuner og noen harddisker fra el returen på jobben i dag. Det var hvertfall en liten trøst :/ En av mine mest gjennomførte prosjekter. hmm.. er det hjemIS logoen jeg ser der? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Brukt et program som heter Samurize. En del jobb for å få det til. Men blir skikkelig tøft da! Der kan jeg legge inn bilder og usynelige bokser som fungerer som et ikon. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Takker.. denne må jeg teste ut. Så ganske så snedig ut Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har oppdatert litt Flickr profilen litt no... Flickr Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Backflip-backflip-backflip fra høyde-backflip-backflip. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Veit der er mange backflip, men det er desverre det kjedligste trikset men det han elsker mest... Skal prøve å få han til å slutte med backflip... Eller minke bruken... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ikek backflip som e rproblemet. Men alle virker snapshot preget. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hmm... Tips? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vinkler, locations og forstyrrende bakgrunner bidrar en del til det inntrykket. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Vær mer kresen.. Dybdeskarphet er som oftest no go i sånne situasjoner, du ønsker vel å skille personen ifra bakgrunnen.. Da vil en stor blender være mer gunstig, in my opinion.. Velg vinkler hvor bakgrunnen ikke kræsjer med personen.. ++ se innlegget over Endret 30. september 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Tar imot kritikk og skal huske på dette til neste gang... Trur eg vil hinte + legge til en tusenlapp og skaffe meg 60mm Makro til Bursdagen. Då får eg blender på 2.8, er dette stort nokk? Endret 30. september 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Den beste form for lærdom er etterligning, for da finner man ut hva som er bra og hvordan man gjør det. Når man klarer det andre har gjort tidligere, kan man gå videre med egne tanker. Jeg har linket til dette før: http://www.pbase.com/image/75333409 og fotografen: http://www.pbase.com/jacoblund/movement Dette er en stil jeg liker, og er noe dere tricke-fotografer burde prøve på. Dere trenger selvfølgelig ikke være enig, det er bare mitt eksempel på trickebilder som er gode bilder, ikke bare viser et tricks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå