GLN Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Likte siden deres, Simen! Jeg gir snart opp Sigmaen min. Føler jeg ikke får et skarpt bilde med den. Vurderer Canon,s 24-70mm, men den er litt dyr, og jeg får ikke så mye supervidvinkel som jeg egentlig trenger, siden jeg tar mye natur og landskaps bilder. Noen som har tips til optikk? I området fra 10mm-70/90mm. Alså er litt allround objektiv. Endret 29. september 2008 av Pirja Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 tamron 17-50. Lovende skarpt. http://flickr.com/photos/zodz/2680226500/s...57604372975963/ Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Korleis få skarpere bilde i photoshop? Er det berre sharpentool? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 duplicate layer. FIlter-other-highpass. Skriv 4. Press ok. ZGå til layers palletten, blendings options-soft light. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hm. Ryddig ja... Zodz: Ein kan ikkje alltid bruke den samme oppskrifta for oppskarping heile tida. Det må tilpassast både oppløysing og medie. Endret 29. september 2008 av KimNK Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Veldig pent..... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Korleis få skarpere bilde i photoshop? Er det berre sharpentool? Unsharpmask eller smart-sharpen.... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 kimnk er ca like ryddig som meg.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Rot er det beste systemet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 duplicate layer.FIlter-other-highpass. Skriv 4. Press ok. ZGå til layers palletten, blendings options-soft light. Å bruke fire som en fasit fungerer dårlig. Hvorfor soft light fremfor overlay, forresten? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg bestemte meg for å gi minien en pause nå. Oppetid på 13 dager, og da var det bare restart. Før det husker jeg ikke hvor lenge siden det var jeg restartet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 18 år siden noen kom ut av noen, idag. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Kan jo vise en tidligere desktop jeg hadde. Dette var når jeg drev med litt modding av Windows. Har gitt det opp nå, men bruker fortsatt Object Dock. Kunne aldri klart meg uten. Du ser kanskje at det står Opera over hennes venstre pupp? Jada! Jeg lagde det slik at hvis jeg trykket på hennes venstre pupp åpnet jeg Opera mens høyre pupp var MSN. Hodet var vel Min datamaskin og navlen Mine dokumenter. Føler meg litt stolt over den! Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 nah.. må vel til med noe nikon greier vel.. kjøpte nettop en sigma 150-500.. Vurderer å kjøpe samme sort (shipspotting). Er du fornøyd el? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Kan jo vise en tidligere desktop jeg hadde. Dette var når jeg drev med litt modding av Windows. Har gitt det opp nå, men bruker fortsatt Object Dock. Kunne aldri klart meg uten. Du ser kanskje at det står Opera over hennes venstre pupp? Jada! Jeg lagde det slik at hvis jeg trykket på hennes venstre pupp åpnet jeg Opera mens høyre pupp var MSN. Hodet var vel Min datamaskin og navlen Mine dokumenter. Føler meg litt stolt over den! Er det enkelt ¨å få TV-oversikten på desktoppen? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Rocketdock er digg, obligatorisk for alle windows hatere som ikke har råd til Mac. Eller oss som hater Mac, men mener docken er en finfin løsning. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Korsen du ser kva programmer som kjører Simon? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Du må huske å ordne mail til Lill Hege da Simon Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Korsen du ser kva programmer som kjører Simon? Det ser jeg ved å føre pekeren opp til toppen av vinduet, så faller oppgavelinjen ned. Du må huske å ordne mail til Lill Hege da Simon Akkrediteringsting. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Konge stripe i what th duck idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå