Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Et spørsmål; Er kristelig gymnasium hovedsakelig for kristne folk?

 

Kanskje dumt spørsmål, men whatever.

I statene og nå mer og mer i england betyr det at du bare har kastet bort mye tid å penger på å få høre røverhistorier fortalt av folk som mener det... "Jorda ble til for 6000år siden..." "SERIØST!!" "*starter stirrekonkuranse*"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

 

Hæ?

Bare "illustrerte" det at det finnes skoler fra "pre-school" til "university" i usa som ikke lærerer elever at dinosauruser er gud som kødder med deg for å teste din tro... (f.eks.)

 

 

Der har i det siste blitt startet flere i Storbritania...

 

Om jeg virker bitter så er det bare det at jeg har fått melding på MSN fra noen jeg trodde var en kompis om at han syntes synd på meg fordi jeg ikke tror på hans gud. Det er føckings creepy... fra en katolik...

 

Nummeret til Bislet Kebab House var en artig vri, men den vitsen må jo ha stått på åttitusenogsekstifire russekort allerede. Jeg ville valgt noe mer orignalt.

Du kunne nummeret utenatt eller søkte opp? :p

 

Ja, vitsen har jeg funnet. Men finner ikke på noe mer orginalt...

Homofilt-sextelefonnummer. Kanskje ikke originalt det heller men det er morsomere :D

(Bare min mening og humor, er ikke homofob har bare skeiv humor.)

Lenke til kommentar
...

 

Hæ?

Bare "illustrerte" det at det finnes skoler fra "pre-school" til "university" i usa som ikke lærerer elever at dinosauruser er gud som kødder med deg for å teste din tro... (f.eks.)

 

 

Der har i det siste blitt startet flere i Storbritania...

 

Om jeg virker bitter så er det bare det at jeg har fått melding på MSN fra noen jeg trodde var en kompis om at han syntes synd på meg fordi jeg ikke tror på hans gud. Det er føckings creepy... fra en katolik...

 

Jeg vet jo det, religion er noe tullball, men jeg skjønte ikke helt hva det hadde med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
...

 

Hæ?

Bare "illustrerte" det at det finnes skoler fra "pre-school" til "university" i usa som ikke lærerer elever at dinosauruser er gud som kødder med deg for å teste din tro... (f.eks.)

 

 

Der har i det siste blitt startet flere i Storbritania...

 

Om jeg virker bitter så er det bare det at jeg har fått melding på MSN fra noen jeg trodde var en kompis om at han syntes synd på meg fordi jeg ikke tror på hans gud. Det er føckings creepy... fra en katolik...

 

Jeg vet jo det, religion er noe tullball, men jeg skjønte ikke helt hva det hadde med saken å gjøre.

Kanskje min litt vride logikk og måte å tenke på ting, men jeg tenkte hvordan person man måtte være for å gå inn i en sånn institusjon/fakulitet...

 

Men dette gjelder ikke på samme måte i norge. (Dette er et håp og en "tro" jeg klamrer meg til for ikke å bli for paranoid når jeg ser en nonne.)

 

PS: kjenner en del Atheister og Anti-theister som en eller annengang har gått på folkehøyskole (over 80% av folkehøyskoler er kristene, be før maten osv osv.)

Lenke til kommentar

Si det du...

 

Nei men, greia er at jeg finner mye ved russegreia rimelig teit (Busser, knuter o.l) og jeg er rimelig sikker på at jeg hadde syntes at tryvann/stavanger hadde vært skitkjedelig, og da er det vel ikke så mye igjen med selve russegreia.

 

Ender vel opp med en russebukse og et kort eller tre uansett, men jeg blir nok ikke å se på "retards '09"

Endret av Boff3n
Lenke til kommentar
Mmmh.. første gang jeg har tatt i kamera mitt på 6 uker.

Det føles godt det ....

 

Hvorfor skulle det ikke det? Jeg bruker mitt ND-filter på vidvinkel. Det er dog kvadratisk, så ingen fare for skygger i hjørnene. Men det koster deretter da. Hva skal du med ND-filteret? Jeg bruker det for vann og himmel i landskapsbilder. Og til sånt bruker jeg vidvinkel. That simple!

ND fungerer på alt. Det er kun pola-filtre som sliter.

Lenke til kommentar
Kjipe ass. Festing = gøy?

 

Ikke noe imot festing, tvert imot (Ser at innlegget mitt ikke akkuratt får det til å se sånn ut)

Tryvann og lignende ser bare så ufattelig kjipt ut, av en eller annen grunn.

 

Å forsvare synet mitt på penge(mis)bruken under russetida føler jeg heller ikke trengs begrunnes, ikke f om jeg gir flere tusen kroner for en van som skal kjøre meg et sted jeg kunne betalt 2-300 kroner for å komme meg til.

 

(Ja, jeg vet jeg høres kjempekjip og kjempeteit ut for dere :p )

Lenke til kommentar
Hvis du får ett normalt eksemplar av 70-200en; forvent å måtte blende ned til F/9 eller mer for å få dybdeskarphet nok til at det er skarpt der du tror fokus er.

 

Kjøp Tamron sin istedet.

Jeg tviler sterkt på at en Sigma 70-200mm ff/2.8 må blendes ned til f/9 for å fungere. Da er det enten feil på objektivet eller kamera. Eller begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...