sn0dig Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Haha. Nekt blank er mitt råd. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har du kjøpt maskina selv? Jeg skulle faen meg ikke hatt noen IT-fyr fra skolen hjemme hos meg for å formatere. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har du kjøpt maskina selv? Jeg skulle faen meg ikke hatt noen IT-fyr fra skolen hjemme hos meg for å formatere. Hadde nå IT fyren bare vært hjemme hos meg... Nei pcen måtte bli igjen på skolen i dag.. Sandvika VGS og noen andre vgs i akershus, fikk beskjed om å gjøre dette.. Tipper det er for at de skal kunne overvårke meg og de andre elvene mer.... Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Er det en sånn pc du leier av skolen er det lite man kan gjøre, men de har da vel null rett til å kreve noe sånt når det er en laptop du har kjøpt og betalt selv? Jeg hadde aldri gått med på noe sånt. Endret 26. september 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Er det en sånn pc du leier av skolen er det lite man kan gjøre, men de har da vel null rett til å kreve noe sånt av en pc du har kjøpt selv? Jeg hadde aldri gått med på noe sånt. Kjøpt og betalt selv... Dette er skolen helt klar over, men da truer de med utestengelse fra nettverk o.l. EDIT: Derimot er det mange av elvene på skolen min som har kjøpt av skolen Endret 26. september 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Haha. Kjøpt og betalt selv ja. HAdde faen ikke latt dem røre pcen min engang. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Ny fotokonkurranse i gang!!! Endret 26. september 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kjøpt og betalt selv... Dette er skolen helt klar over, men da truer de med utestengelse fra nettverk o.l. EDIT: Derimot er det mange av elvene på skolen min som har kjøpt av skolen Tuller du? Hva i alle dager er dette for slags naziskole? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, fy faen! Måtte slette masse pr0n først da eller? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, fy faen! Måtte slette masse pr0n først da eller? Nei det ligger på fatterns pc Heldigvis har jeg ikke problemer med backup Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ka trur folket om mitt fremtidige russekort? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Et spørsmål; Er kristelig gymnasium hovedsakelig for kristne folk? Kanskje dumt spørsmål, men whatever. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) det ordet helt oppe til venstre.. hva betyr det? Edit: Det var en spøk btw Endret 26. september 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Et spørsmål; Er kristelig gymnasium hovedsakelig for kristne folk? Kanskje dumt spørsmål, men whatever. Tenkte jeg kom til å få det spørsmålet. Svaret er nei... Jeg går der fordi det er en bra skole, og ikke pga. noe religiøst, ettersom jeg ikke er det. I think... Ikke særlig tøft å ha på russekortet, nei. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Husker bare at mens vi var på stranda en kveld for et år eller to sia ble vi spørt om vi var "KGere" siden vi ikke drakk, så eh, ja. Men da vet jeg det. Ellers så russekortet rimelig pr0 ut, nesten som et visittkort, lol. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er det russekortet ditt icefox? Bestilt tidlig, for å få det billig? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bestilt allerede, ja. Kan endre bestillingen i ettertid da. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bestilt allerede, ja. Kan endre bestillingen i ettertid da. Må vel begynne å tenke på det samme selv... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nummeret til Bislet Kebab House var en artig vri, men den vitsen må jo ha stått på åttitusenogsekstifire russekort allerede. Jeg ville valgt noe mer orignalt. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Heh, russekort blir aldri originale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå