Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal mest sannsynleg ikkje ha kvit bakgrunn. Trenger tips til kva som bør/kan forbedrast!

Men bruker InDesign.

Føler bilde i selve kalenderen kan bli VELDIG rotete, så kansje eg må berre ha kvit med ein liten fargetone i den får å få litt varme.

ellers so blir det vell den skrifta og same størrelse på uke kolonna. Det eg sliter med er kvar Månaden skal plasserast!

Lenke til kommentar

Om fonten ser bra ut kommer helt ann på bildene og looken du ønsker. Med en håndskriftfont forplikter du deg til et mer lekent design med et mer barnslig design. Ikke noe negativt i det, for alle del. Men da må du klare å gjennomføre den stilen. Samme med folk som liker Comic Sans, som forsåvidt er en forferdelig stygg font.

Jeg trenger å se en side med bilde før jeg kan si noe konkret. Men som sagt, gjør selve kalenderen mindre. For store ruter.

Lenke til kommentar

det blir eit helvette å endre størrelsen... men får jo berre gjer det, for eg også synast den blei for svææær!!

Bilda skal vere av ei i klassa, ei som er litt leiken :p ho blir med på det meste av uttrykk og possisjoner ;)

bilda skal vere årstid basert men må takast før 2009... dette blir spennandes ;)

Har med andre ord ikkje tatt bilda...

Lenke til kommentar
Fant i dag ut at vi i slutten av året (10KL btw) skal ha svært prosjekt i Kunst & Håndtverk. Tror det er standardprosedyre over hele landet. Skal selvsagt prøve å komme inn på fotodelen. Noen som vet hvordan dette foregår? Hva gjør jeg i timene? Må jeg levere bilder med spesielle tema?

Er du skikkelig uheldig ender du opp som meg, med 3'er!

Vi skulle lage gråskisse, maleri, pas pa tout (Vet det er skrevet feil) + en valgfri måte. Jeg tok selfølgelig bilde, men den støgge forpulte læreren tok ut maleriet som mitt beste, jeg kan ikke male!

Har aldri kommet over det der, ønsker læreren til helvette og brune åkrer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...