Eplekaka88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kva er gæærnt? Det er jo mac??? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva er galt med mac Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bare Bolivar som noober... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En kamerat har kjøpt seg D60, men sliter med å få den til å poppe opp under enheter på Macen sin, noen som vet hva som er gæærnt? Kortleser. (Y) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jo, men det må vel være en måte å få den direkte koblet til dataen? På D300 kunne jeg jo skifte på noen USB-innstillinger. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Mens vi er inne på vonde ting, enkemannsstøt er ikke direkte godt det heller. Hekseskudd er ikke så ille, egentlig, sjokket er verre enn smerten. Kva er gæærnt? Det er jo mac??? Det er det mest idiotiske jeg har hørt på en stund. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er 50% Kalender og 50% Foto for mykje kalender i en kalender? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kvar plassere: Bilde Månadtekst Uketall Funker oppsettet? Annen skrift eller størrelser? Bildeplass i forhold til kalender? Annen kritikk? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Synes det ser veldig kjedelig ut akkurat nå. Kan selvfølgelig ha noe med at det ikke er bilde der. Men skal du ha hvit bakgrunn? Hva med å ha bilde i selve kalenderen? At det blir et rutenett over bildet på en måte. Mulig det kommer til å se gris ut, men... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Blir fort mye på de derre BH-ønskelistene, ass Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg liker ikke fonten du har nå. Jeg tror jeg ville hatt mer bilde og mindre kalender også, sånn som det er nå er rutene for mindre til å skrive ned noe særlig i, men for store til å være tomme. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skal mest sannsynleg ikkje ha kvit bakgrunn. Trenger tips til kva som bør/kan forbedrast! Men bruker InDesign. Føler bilde i selve kalenderen kan bli VELDIG rotete, så kansje eg må berre ha kvit med ein liten fargetone i den får å få litt varme. ellers so blir det vell den skrifta og same størrelse på uke kolonna. Det eg sliter med er kvar Månaden skal plasserast! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kva er gale med fonten? Eg spurte alle i klassa og alle likte den... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 2009-tallet så ikke bra ut. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Om fonten ser bra ut kommer helt ann på bildene og looken du ønsker. Med en håndskriftfont forplikter du deg til et mer lekent design med et mer barnslig design. Ikke noe negativt i det, for alle del. Men da må du klare å gjennomføre den stilen. Samme med folk som liker Comic Sans, som forsåvidt er en forferdelig stygg font. Jeg trenger å se en side med bilde før jeg kan si noe konkret. Men som sagt, gjør selve kalenderen mindre. For store ruter. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 det blir eit helvette å endre størrelsen... men får jo berre gjer det, for eg også synast den blei for svææær!! Bilda skal vere av ei i klassa, ei som er litt leiken ho blir med på det meste av uttrykk og possisjoner bilda skal vere årstid basert men må takast før 2009... dette blir spennandes Har med andre ord ikkje tatt bilda... Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "Januar-foten" funker, men de andre, spesielt i sammen likte jeg ikke. De har nok en del med at jeg liker mye cleanere design, men for all del, hvis du greier å matche bildene så kjør på. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Fant i dag ut at vi i slutten av året (10KL btw) skal ha svært prosjekt i Kunst & Håndtverk. Tror det er standardprosedyre over hele landet. Skal selvsagt prøve å komme inn på fotodelen. Noen som vet hvordan dette foregår? Hva gjør jeg i timene? Må jeg levere bilder med spesielle tema? Er du skikkelig uheldig ender du opp som meg, med 3'er! Vi skulle lage gråskisse, maleri, pas pa tout (Vet det er skrevet feil) + en valgfri måte. Jeg tok selfølgelig bilde, men den støgge forpulte læreren tok ut maleriet som mitt beste, jeg kan ikke male! Har aldri kommet over det der, ønsker læreren til helvette og brune åkrer! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Så kansje eit meir statisk design hadde funket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå