HTCbruker Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva kan du bruke ellers da? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Billigere radiosender. Selv driter jeg i de reglene og bruker PW. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og den amerikanske versjonen skal fungere like bra på min EU D300? Jaja. Ikke noe problem. Nice, da blir det å spare til det. Fikk 1000 kroner i tidlig bursdaggave idag, så har kun igjen 6500 å betale Over til noe annet: Finnes det virkelig en smerte større enn å banke tåa HARDT i noe? Annet enn å gjøre det med en tå som allerede er helt blå (Kødder ikke) og mest sannsynelig knekt/brista? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Føde eller bli sparka i nøttene. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ... Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Tja, det er ikke NOE jeg ikke ville gjort for å berge at juvelene ble knust med hammer da. Å få sagd av armene eller flere lem stiller ganske likt, men umiddelbar smerte tror jeg en skikkelig nøtteknuser tar seg av best, med medfølgende kvalme selvfølgelig. Folk som mister hender og ben går ofte i sjokk, og av en eller annen grunn ser jeg for meg at det å få kølla knust ikke gir deg sjokk, altså du må oppleve det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Føde eller bli sparka i nøttene. Den største smerte skal vistnok være å føde barn,det er vel derfor menn ikke er istand til det,de ville ikke taklet slike smerter Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er der noen her som vet av bilder eller video fra Sognsvann og/eller andre våte steder i oslo området. Har en ide for en foto-shoot, men vill se stedet før jeg bruker tid til å dra så "langt". Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Føde eller bli sparka i nøttene. Den største smerte skal vistnok være å føde barn,det er vel derfor menn ikke er istand til det,de ville ikke taklet slike smerter Føde skal være som å pisse en nyrestein, MEN en ekstra faktor er at kvinner har dobbelt så mange følelse reseptorer (eller de som er der føler dobbelt så sterkt.) så begge sider av fysisk følelse, smerte og de positive er dobbelt så sterke. Om en man måtte gå igjennom smerter som er dobbelt så sterke som en fødsel, for å komme til samme smertenivå tror jeg ikke han ville overlevet men jeg er usikker på dette. bla bla bla bla... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Mens vi er inne på vonde ting, enkemannsstøt er ikke direkte godt det heller. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva kan du bruke ellers da? Kjøpe dem i Norge. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 haha.. kjøpte ny optikk her om dagen, fant denne beskrivelsen i dag hos www.dpreview.com To satisfy photographers who are absolutely terrified of the things they like to photograph, Sigma has introduced the frankly enormous 150-500mm f/5-6.3 zoom. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 haha.. kjøpte ny optikk her om dagen, fant denne beskrivelsen i dag hos www.dpreview.com To satisfy photographers who are absolutely terrified of the things they like to photograph, Sigma has introduced the frankly enormous 150-500mm f/5-6.3 zoom. Haha. Genialt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har portrettintervju om ein tricker... Kva ville dere ha spurt han om? Hva er en tricker? Et portrettintervju er i hovedsak et personintervju. Det betyr ikke at du ikke skal ta tak i aspekter ved personens jobb eller annet relevant, det skal du selvfølgelig. Dersom du skulle ønske det, kan du få et par av mine portrettintervju, så kan du se på hva jeg fokuserer på. Det er like mange måter å skrive et portrettintervju på som det er mennesker som skriver portrettintervju. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 haha.. kjøpte ny optikk her om dagen, fant denne beskrivelsen i dag hos www.dpreview.com To satisfy photographers who are absolutely terrified of the things they like to photograph, Sigma has introduced the frankly enormous 150-500mm f/5-6.3 zoom. Haha. Genialt. Satt litt og lo for meg selv her. Var ingen andre rundt meg som skjønte den Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Yes! Da er varene nettopp sendt fra BH. Da får jeg de vel på mandag! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har portrettintervju om ein tricker... Kva ville dere ha spurt han om? Hva er en tricker? Et portrettintervju er i hovedsak et personintervju. Det betyr ikke at du ikke skal ta tak i aspekter ved personens jobb eller annet relevant, det skal du selvfølgelig. Dersom du skulle ønske det, kan du få et par av mine portrettintervju, så kan du se på hva jeg fokuserer på. Det er like mange måter å skrive et portrettintervju på som det er mennesker som skriver portrettintervju. Du er journalist du ja MSN?? skreiv litt feil, skal lage fotodokumentar... Men eg vill gjerne lese sakene dine Endret 25. september 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fant i dag ut at vi i slutten av året (10KL btw) skal ha svært prosjekt i Kunst & Håndtverk. Tror det er standardprosedyre over hele landet. Skal selvsagt prøve å komme inn på fotodelen. Noen som vet hvordan dette foregår? Hva gjør jeg i timene? Må jeg levere bilder med spesielle tema? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En kamerat har kjøpt seg D60, men sliter med å få den til å poppe opp under enheter på Macen sin, noen som vet hva som er gæærnt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå