Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og den amerikanske versjonen skal fungere like bra på min EU D300?

Jaja. Ikke noe problem.

Nice, da blir det å spare til det. Fikk 1000 kroner i tidlig bursdaggave idag, så har kun igjen 6500 å betale :)

Over til noe annet: Finnes det virkelig en smerte større enn å banke tåa HARDT i noe? Annet enn å gjøre det med en tå som allerede er helt blå (Kødder ikke) og mest sannsynelig knekt/brista?

Lenke til kommentar

Tja, det er ikke NOE jeg ikke ville gjort for å berge at juvelene ble knust med hammer da. Å få sagd av armene eller flere lem stiller ganske likt, men umiddelbar smerte tror jeg en skikkelig nøtteknuser tar seg av best, med medfølgende kvalme selvfølgelig.

Folk som mister hender og ben går ofte i sjokk, og av en eller annen grunn ser jeg for meg at det å få kølla knust ikke gir deg sjokk, altså du må oppleve det.

Lenke til kommentar
Føde eller bli sparka i nøttene. ;)

Den største smerte skal vistnok være å føde barn,det er vel derfor menn ikke er istand til det,de ville ikke taklet slike smerter  :cool:

Føde skal være som å pisse en nyrestein, MEN en ekstra faktor er at kvinner har dobbelt så mange følelse reseptorer (eller de som er der føler dobbelt så sterkt.) så begge sider av fysisk følelse, smerte og de positive er dobbelt så sterke.

Om en man måtte gå igjennom smerter som er dobbelt så sterke som en fødsel, for å komme til samme smertenivå tror jeg ikke han ville overlevet men jeg er usikker på dette.

bla bla bla bla...

Lenke til kommentar
Har portrettintervju om ein tricker...

Kva ville dere ha spurt han om?

Hva er en tricker?

Et portrettintervju er i hovedsak et personintervju. Det betyr ikke at du ikke skal ta tak i aspekter ved personens jobb eller annet relevant, det skal du selvfølgelig.

Dersom du skulle ønske det, kan du få et par av mine portrettintervju, så kan du se på hva jeg fokuserer på.

Det er like mange måter å skrive et portrettintervju på som det er mennesker som skriver portrettintervju.

Lenke til kommentar
haha.. kjøpte ny optikk her om dagen, fant denne beskrivelsen i dag hos www.dpreview.com :D
To satisfy photographers who are absolutely terrified of the things they like to photograph, Sigma has introduced the frankly enormous 150-500mm f/5-6.3 zoom.

Haha. Genialt.

Satt litt og lo for meg selv her. Var ingen andre rundt meg som skjønte den :p

Lenke til kommentar
Har portrettintervju om ein tricker...

Kva ville dere ha spurt han om?

Hva er en tricker?

Et portrettintervju er i hovedsak et personintervju. Det betyr ikke at du ikke skal ta tak i aspekter ved personens jobb eller annet relevant, det skal du selvfølgelig.

Dersom du skulle ønske det, kan du få et par av mine portrettintervju, så kan du se på hva jeg fokuserer på.

Det er like mange måter å skrive et portrettintervju på som det er mennesker som skriver portrettintervju.

Du er journalist du ja ;) MSN??

skreiv litt feil, skal lage fotodokumentar... Men eg vill gjerne lese sakene dine ;)

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...