Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer å skaffe meg en blitz. Har Canon 30D. Er helt fersk med blitz, og vet lite om bruken av blitz (foreløpig i alle fall). Bør jeg kjøpe 430EXII til ca. 2000,- eller bør jeg gå rett på 580EXII til ca. 3500,-? Har jo Tamron 17-50 F/2,8 nå. Trenger jeg blitzen? (Har ikke fått testa den så mye enda). Andre objektiver jeg har, er F/4 og F/4-5,6.

 

Alltid kjekt å ha ;)

 

Anbefal meg et helt konkret POLAfilter til 10-22'en min, er dere snille! Aner ikke hva jeg skal velge..

 

-77mm

-God kvalitet

-Funke bra på 10mm

-Mulig å få tak i på BHphotovideo.com

 

Cokin 77mm Circular Polarizing Glass Filter - Wide Angle

Thanks for forsøket - men det er out of stock -_-

Andre tips folks?

Lenke til kommentar

100mm-ern er konge, ja. Eller hva med Sigma 150 som jeg og Marius sterkt vil anbefale. Regner med at det er insekter du er keen på, ettersom du er inspirert av oss. Da er 150mm helt klart å foretrekke. Skulle gjerne hatt'n sjøl, men jeg har brukt 105mm-ern til mye annet også, så glad jeg gikk for den forsåvidt. Men du har jo også 70-200mm, så det problemet er løst. 105mm er tross alt mest jeg har. :p

 

Jeg har dette polafilteret. Dyrt, men funker gull. Nå holder du kjeft om det polafilteret, greit? :tease:

Lenke til kommentar
100mm-ern er konge, ja. Eller hva med Sigma 150 som jeg og Marius sterkt vil anbefale. Regner med at det er insekter du er keen på, ettersom du er inspirert av oss. Da er 150mm helt klart å foretrekke. Skulle gjerne hatt'n sjøl, men jeg har brukt 105mm-ern til mye annet også, så glad jeg gikk for den forsåvidt. Men du har jo også 70-200mm, så det problemet er løst. 105mm er tross alt mest jeg har. :p

 

Jeg har dette polafilteret. Dyrt, men funker gull. Nå holder du kjeft om det polafilteret, greit? :tease:

Grrreitt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...