Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Det er det indre som teller.

Enig i det. Blir litt mye handikap-holdning på Akam av og til. Er dere sikker på at dere ikke trenger rulator også? Jeg kan kanskje skaffe en slik med godt avslag, he he he :tease:

Av og til synes jeg synd på dere, slik som dere lider. Not!

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller vises nå første posten i trådene her på forumet i toppen? Personlig synes jeg det var forbanna irriterende.. :dontgetit: Har ikke sett noen annonsering om det heller...

Ja ja. Må se om jeg kan få tatt meg en tur ut å få kost meg litt med Sigma 10-20mm min idag! Det er en veldig morsom linse og leke seg med!

/Yaricks :)

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller vises nå første posten i trådene her på forumet i toppen? Personlig synes jeg det var forbanna irriterende.. :dontgetit: Har ikke sett noen annonsering om det heller...
Valg-knappen oppe til høgre, klikk på Standard. Tipper den står på Linje no.

Redigert: Too late ...

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Gråprodukt eller ikke, du er fortsatt eier av et Nikon proff-hus, skulle ikke bety noe hvor det er kjøpt.

Nikon Norge ønsker naturligvis ikke å ta ansvaret for EU-modeller. De har så vidt jeg vet et eget budsjett uavhengig av Nikons sentrale budsjetter, og ønsker ikke å bruke sine penger på noe de ikke har tjent noe på. Da prioriterer de heller norske kunder, så får kjøpere av EU modeller måtte ta til takke med normalt servicenivå.

Man sparer kanskje noen kroner på EU modeller i kjøpsøyeblikket, men det kan koste penger og tid senere (ikke for det, stort sett har EU modellene blitt utkonkurrert av norske modeller hos enkelte forhandlere den siste tiden).

Lenke til kommentar
Det er det indre som teller.

Da mister vel du ditt eneste argument for å kjøpe E-3?!

Det ligger 2500,- over D300, og hva gjør E-3 bedre enn D300 som ikke går på robusthet og vann/støv-tetning?

Nei. E-3 har fortsatt milevis bedre farger og signatur i bildene enn D300 (ja, det mener jeg). Legg til bildestabilisator, rask AF og ekstremt mye god optikk, så føler jeg ingen skam over mitt E-3.

For dyrt er det dog, selv om det lar seg gjøre å få kameraet billigere, ganske mye billiger. Forresten får man jo også en FL-50R i posten om man kjøper E-3. Trådløs blitsstyring i kamerahus er også en fin fordel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...