Kurt Grusom Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nei daså.. :S Bestemt deg for ny pc nå eller, m.O? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 nei, venter på cash, kan ta sin tid... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Aha. Tom konto, eller er det annet som prioriteres? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har ikek msn på denne PC-en, får beskjed om at parameteret er feil... hvis det er i innlogginen du får den feilen, kan det være fordi klokkeslett og dato er feil. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Aha. Tom konto, eller er det annet som prioriteres? Tja, litt over 6k på konto, men gamlingene mener jeg må spare... Tja, da er MSN oppe å går. Var noe galt med snarveien jeg brukte =/ Endret 5. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du gjør vel strengt talt som du vil med dine egne penger.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nei Skulle ønsket mine gamlinger var likt som dine egentlig, for pengene mine hater meg og forsvinner før jeg vet jeg har dem en gang, så og si. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Ja, mamma og pappa har kun kontroll på mine store utgifter (Fototing til over 1k) Småting som brus, kaffe, boller osv osv (Det jeg bruker mest på ) har de ikke kontroll på. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Småting som brus, kaffe, boller osv osv (Det jeg bruker mest på ) Da har vi noe til felles Boller og brus nesten hver dag på skolen, nå kontrollerer de forsåvidt ikke hva jeg bruker penger på heller da ;o Hadde kanskje vært greit, så hadde jeg ikke brukt hele lønna mi på dagen hver måned ^^ Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg plukket opp et Bilora Bella 44 på loppis i dag for 25 kr. Morsomt kamera, men dessverre bruker det 127-film, noe som er vanskelig å få tak i... Lurte på å prøve å modifisere det til å ta 35mm film. Hvis det ikke funker, så tar det seg i hvert fall bra ut i hylla Endret 5. april 2008 av abraxa Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hihi, lykke til med moddingen XD Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Småting som brus, kaffe, boller osv osv (Det jeg bruker mest på ) Da har vi noe til felles Boller og brus nesten hver dag på skolen, nå kontrollerer de forsåvidt ikke hva jeg bruker penger på heller da ;o Hadde kanskje vært greit, så hadde jeg ikke brukt hele lønna mi på dagen hver måned ^^ Nå har jeg knekt kortet mitt (med vilje9 så jeg ikke skal bruke det på dritt... Utrolig trist hvor mye en kan bruke pengene på i kantina og Kiwi'n Men NÅ, er det sparing, foto for alle penga! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hahaha, kreativt XD Hva gjør du når du skal kjøpe fotoutstyret da? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 haha, kantina og kiwi.. Den er kjent. Jeg hater kiwi, de bygde nettopp en helt ny butikk rett utenfor klasserommet.. Sleipinger. Over gata ligger også statoil, om du har lyst på en stor fet pølse. Har aldri med mat på skolen lenger. Jeg brukte nettopp alle sparepengene mine på ny PC. Men det var verdt det. Nå må jeg kjøpe en kalibrator, slik at jeg kan redigere til jeg stuper. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hahaha, kreativt XD Hva gjør du når du skal kjøpe fotoutstyret da? Da må jeg vente en uke, få nytt kort og ta ut. Men neste kort jeg får kommer jeg bare ti å avmagnetisere, da kan jeg ta ut penger når jeg vil, i bank, og kun når jeg skal ha fotoutstyr. men det blir lenge til.. haha, kantina og kiwi.. Den er kjent. Jeg hater kiwi, de bygde nettopp en helt ny butikk rett utenfor klasserommet.. Sleipinger. Over gata ligger også statoil, om du har lyst på en stor fet pølse. Har aldri med mat på skolen lenger. Jeg brukte nettopp alle sparepengene mine på ny PC. Men det var verdt det. Nå må jeg kjøpe en kalibrator, slik at jeg kan redigere til jeg stuper. Ja har Kiwi og Narvesen 50 meter unna Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Noen som vet hva som er galt? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10897133 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lynfoto var en bra tittel Ang gjennomføringen så har jeg tenkt det slik: - Èn bruker tar i mot ALLE bildene/Bidrag. Denne brukeren har også mulighet til å delta selv. Jeg regner med at brukeren ikke "jukser" seg til bedre bilder. Arrangør får delta i den vanlige konkurransen nå, så det må gjelde her også. - De 5/7 temaene bestemmes kveld før fotodag, rett etter at dagens fotografering er over. (Bilder sendt inn.) Jeg synes det er arrangør som skal bestemmer temaene. - Etter 5/7 dager (Eller 5 dager, avhengig av varighet. Jeg vet jeg jobber på søndager) legger innhaveren av alle bildene de ut, i 5/7 tråder, som representerer hver av dagene. Det bestilles poll, og vi lar det stå en liten uke. - Eller vi kan legge ut bildene for avstemming rett etter dagens frist, om det er ønskelig. Arrangør bestemmer om konkurrasnen skal være i 5, 6 eller 7 dager. Jeg synes bildene bør legges ut til avstemning dagen etter. Stemming er tillatt i et døgn. Dette er for å øve seg på å ta bilder, og jeg syns det er unødvendig å nekte temasetter å bli med, jeg ser ikke på dette som en konkuranse det er viktig å gjøre det bra i. For meg er det på en måte over når jeg har sendt inn bildene. Jeg tror 1 uke av gangen er bedre enn 2 uker. Enig. En uke er bedre. Innspill? Edit: Ang poeng så syns jeg at om vi får reklamert nok for denne så vi kan forvente 5+ deltakere, så vil det være greit å rangere de 3 første, gi dem poeng fra 5, 3 og 1 (Eller noe annet) legge sammen i tabell, og publisere resultatene på slutten. Jeg syns bildene skal være anonyme helt til siste slutt, uansett om vi legger dem ut eller ikke, slik at rangering osv blir litt hemmelig. Jeg synes vi har noe på gang her. Jeg vi foreslå følgende tider. 22:00 - 23:59 Neste dags tema annonseres 00:00 - 21:59 Et passende bilde tas og leveres. 21:59/22:00 Innleveringsfrist Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg er ikke med i den andre konkuransen så vet ikke hva som har skjedd av regelendringer... Vi får ta opp dette igjen mot slutten av April... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg må begynne å spare penger til å oppgradere mac minien min. Skal levere den inn til Tell og få de til å gjøre det siden jeg er en stor fan av ting som heter garanti Og det er jo ett kav å åpne minien og skru av bluetooth antennen osv for å komme til RAMen og harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå