Eplekaka88 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Lagde meg nettopp 250mm Makro med 10 cm nærgrense!! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Helgas utfordring som burde passe de fleste: Ta det beste sneglebildet! Jeg er med Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) I dette området er det snegler i bøtter og spann. Jeg kan fange noen og sende over Tom Send over en lilla om du finenr en, PM går bra Lagde meg nettopp 250mm Makro med 10 cm nærgrense!! å? Endret 19. september 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 I dette området er det snegler i bøtter og spann. Jeg kan fange noen og sende over Tom Send over en lilla om du finenr en, PM går bra For se om vi finner noen på fototuren i morgen ettermiddag. Lilla blir neppe noe problem - har da photoshop (riktignok kun elements; men det å bytte farger, det kan den). Tom Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Skolearbeid er et rent helvete. Jeg har så mye arbeid med rapporten/minneboken at jeg ikke får tid til å se på bildene, ei heller legge noen inn i innleveringen. Og da har jeg fått utsettelse! Snegler? Det har jeg ikke sett siden i vår. Endret 19. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hehe. Ferdig med helvetsuka, jeg. Tre prøver, med blant annet matteprøve i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hehe. Ferdig med helvetsuka, jeg. Tre prøver, med blant annet matteprøve i dag. Du får bevilge deg noen kalde øl da. Nå som du har lov, mener jeg Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Icy, du tar utfordringen? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 UV-Filter som eg ikkje brukar, pluss eit brilleglass med +5 trur eg det var. Heilt sjuuuk Marko!! Lenke til kommentar
M.H Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 I dette området er det snegler i bøtter og spann. Jeg kan fange noen og sende over Tom Hehe Tja, du kan jo maile et par snegler oppover. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hehe. Ferdig med helvetsuka, jeg. Tre prøver, med blant annet matteprøve i dag. Du får bevilge deg noen kalde øl da. Nå som du har lov, mener jeg Tom Får vel kanskje det. Enda ikke fått æren av å kjøpe pils. Icy, du tar utfordringen? Jeg skal prøve. Synes bare snegler er så fordømt kjedelig. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har kjøpt meg glowsticks... blir kjekt å leke med lang lukkertid osv Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Hehe. Ferdig med helvetsuka, jeg. Tre prøver, med blant annet matteprøve i dag. Du får bevilge deg noen kalde øl da. Nå som du har lov, mener jeg Tom Får vel kanskje det. Enda ikke fått æren av å kjøpe pils. Icy, du tar utfordringen? Jeg skal prøve. Synes bare snegler er så fordømt kjedelig. Ikke om du tar de seriøst.... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Neida, skal prøve å få til noe skikkelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Får vel kanskje det. Enda ikke fått æren av å kjøpe pils. Det blir en vane ... Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Elendig fargegjengivelse i dag :S Det jeg så i søkeren var IKKE det jeg så på skjermen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hehe. Ferdig med helvetsuka, jeg. Tre prøver, med blant annet matteprøve i dag. Går du tredjeåret? Har ikke hatt en eneste prøve hittil, så er dritredd for å få MASSE i senhøsten/jul. Btw, du jobber hos JP, rite? Hvor lang tid tar det å få svar på et spørsmål man sendte inn via nettsiden deres? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg fant et kjekt sitat på POTN, det kan sees nederst i signaturen min. Det er bare synd at jeg ikke greier å leve opp til det selv. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Meget godt sitat, faktisk. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hehe. Ferdig med helvetsuka, jeg. Tre prøver, med blant annet matteprøve i dag. Går du tredjeåret? Har ikke hatt en eneste prøve hittil, så er dritredd for å få MASSE i senhøsten/jul. Btw, du jobber hos JP, rite? Hvor lang tid tar det å få svar på et spørsmål man sendte inn via nettsiden deres? Ja, går siste året på allmenn. Ja, jobber på JP. Hvis du sendte til hovedkontoret, kan jeg dessverre ikke svare deg. Har ikke noe med mailen deres å gjøre, men får bare beklage. Sender du til en butikk er det hver enkelt butikks ansvar. Vi pleier å være raske i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå