Simon Aldra Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har lyst på en Oly 12-60mm, kan den forsvare prisen på ca 8 laken? (Burde kanskje vært postet på tråden om hvordan lure kjerringa.) Ja, på to betingelser. 1. Om du trenger raskere autofokus enn det meste andre man får fatt i. 2. Om du vil ha vidvinkelen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Fikk kjøpt meg Manfrotto 488RC2 i dag. Litt tard å ha stativ i signaturen? Så røsker jeg med meg 055XPROB og 3-veishode fra jobben på lørdag. Endelig stativ igjen. Absolutt ikke... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har lyst på en Oly 12-60mm, kan den forsvare prisen på ca 8 laken? (Burde kanskje vært postet på tråden om hvordan lure kjerringa.) Ja, på to betingelser. 1. Om du trenger raskere autofokus enn det meste andre man får fatt i. 2. Om du vil ha vidvinkelen. Raskere autofokus er jo selvsagt kjekt, spesielt i dårlig lys, men er det mye å hente på en E-520, eller er den mest beregna på en E-3? Vidvinkel er kjekt, alternativet er å kjøpe en dedikert vidvinkel, da kan man selvsagt få enda videre vinkel også. Samtidig så har den jo også en moderat tele slik at den kan være en meget god alround linse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Raskere autofokus er jo selvsagt kjekt, spesielt i dårlig lys, men er det mye å hente på en E-520, eller er den mest beregna på en E-3? Vidvinkel er kjekt, alternativet er å kjøpe en dedikert vidvinkel, da kan man selvsagt få enda videre vinkel også. Samtidig så har den jo også en moderat tele slik at den kan være en meget god alround linse. Den skal vel være rimelig effektiv på E-520 også, mener jeg å ha lest. Brennvideområde er bortimot perfekt. Kjøper du en slik en, så vil jeg mistenke at den vil kunne stå på kameraet 99% av tiden. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fikk kjøpt meg Manfrotto 488RC2 i dag. Litt tard å ha stativ i signaturen? Så røsker jeg med meg 055XPROB og 3-veishode fra jobben på lørdag. Endelig stativ igjen. Absolutt ikke... Ikke litt ... Veldig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Ikke mer tard enn det du har... Lenke til kommentar
solaas Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Preview av 5D mark 2... http://www.photoanswers.co.uk/News/Search-...EOS-5D-Mark-II/ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da har jeg endelig fått kjøpt solblender til 50mm f/1.4 og 85mm f/1.8. Kjøpte meg også fastpack 200 gitt. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er VELDIG frista til å skaffe meg en NatGeo kamera bag: http://shop.nationalgeographic.com/product/178/4747/122.html Noen som har noe bra eller dårlig å si om den? /Yaricks Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Kan jeg få si min personlige mening om usteende dens? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Nei, den er stygg, lite praktisk, og den er stygg... Hvor se ut som en gjeng med biologer på tur? Lowepro ftw Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mulig den er lite praktisk, men digger stilen. Har du noen mindre bager, Marius, eller bruker du kun sekk? Selv er jeg fan av sekk, og bruker en sjelden gang en snutebag med en lens case. Jaja... Da får jeg fortsette å øve til matteprøve. Helvetsuke der her ass! Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Er VELDIG frista til å skaffe meg en NatGeo kamera bag: http://shop.nationalgeographic.com/product/178/4747/122.html Noen som har noe bra eller dårlig å si om den? /Yaricks Jeg synes den blir litt for "SE PÅ MEG!" Skal bestille med Urban 50 straks.. Litt mere diskre. Endret 18. september 2008 av saturnia Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er VELDIG frista til å skaffe meg en NatGeo kamera bag: http://shop.nationalgeographic.com/product/178/4747/122.html Noen som har noe bra eller dårlig å si om den? /Yaricks Har den... i large tror jeg? God kvalitet, god plass, får med meg D700 med objektiv, pluss tre ekstra objektiver, blits, etc. Litt "dvask" i konstruksjonen, detter litt sammen hvis den står på bakken. Ikke noe særlig polstring i bunnen. God skulderrem. Mange rom, plass til bærbar pc i eget rom (ca 12"). Er godt fornøyd med min, men synes den blir litt stor til vanlig bruk. Veldig fin om man skal på tur og må ha med "alt", men slitsomt for ryggen å gå med en fullastet skulderveske en hel dag! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg synes den blir litt for "SE PÅ MEG!" Skal bestille med Urban 50 straks.. Litt mere diskre. Haha, herlige meninger her! Ja kan nok egentlig være enig i at det kan bli litt slik feeling over den, når jeg tenker over det. Har idag både en Lowepro Slingshot 100 og 200, men noen ganger hadde det vært greit med en mer skulderbag, og ikke en sekk... Og Alexander/Stavanger foto har yttertst få av den typen bager. Går mer i sekker der! /Yaricks Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har en NatGeo Large skulderveske. Jeg er ganske fornøyd med den. Første veska jeg har sett som faktisk har plass til alt jeg tar med meg når jeg skal være borte en stund. Og kjekt at man kan ta ut polstringen for kamera/objektiv, slik at det blir plass til andre ting om jeg ikke skal ha med bare fotoutstyr. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nokon må lage Diskusjon.no gruppe på flickr Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Finst ei Akam-gruppe allereie: http://www.flickr.com/groups/akam/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå