Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lyst på en Oly 12-60mm, kan den forsvare prisen på ca 8 laken? (Burde kanskje vært postet på tråden om hvordan lure kjerringa.)

Ja, på to betingelser.

1. Om du trenger raskere autofokus enn det meste andre man får fatt i.

2. Om du vil ha vidvinkelen.

:)

Raskere autofokus er jo selvsagt kjekt, spesielt i dårlig lys, men er det mye å hente på en E-520, eller er den mest beregna på en E-3?

Vidvinkel er kjekt, alternativet er å kjøpe en dedikert vidvinkel, da kan man selvsagt få enda videre vinkel også. Samtidig så har den jo også en moderat tele slik at den kan være en meget god alround linse.

Lenke til kommentar
Raskere autofokus er jo selvsagt kjekt, spesielt i dårlig lys, men er det mye å hente på en E-520, eller er den mest beregna på en E-3?

Vidvinkel er kjekt, alternativet er å kjøpe en dedikert vidvinkel, da kan man selvsagt få enda videre vinkel også. Samtidig så har den jo også en moderat tele slik at den kan være en meget god alround linse.

Den skal vel være rimelig effektiv på E-520 også, mener jeg å ha lest.

Brennvideområde er bortimot perfekt. Kjøper du en slik en, så vil jeg mistenke at den vil kunne stå på kameraet 99% av tiden.

Tom

Lenke til kommentar
Er VELDIG frista til å skaffe meg en NatGeo kamera bag: http://shop.nationalgeographic.com/product/178/4747/122.html

Noen som har noe bra eller dårlig å si om den? :)

/Yaricks

Har den... i large tror jeg? God kvalitet, god plass, får med meg D700 med objektiv, pluss tre ekstra objektiver, blits, etc. Litt "dvask" i konstruksjonen, detter litt sammen hvis den står på bakken. Ikke noe særlig polstring i bunnen. God skulderrem. Mange rom, plass til bærbar pc i eget rom (ca 12").

Er godt fornøyd med min, men synes den blir litt stor til vanlig bruk. Veldig fin om man skal på tur og må ha med "alt", men slitsomt for ryggen å gå med en fullastet skulderveske en hel dag!

Lenke til kommentar
Jeg synes den blir litt for "SE PÅ MEG!"

Skal bestille med Urban 50 straks.. Litt mere diskre.

Haha, herlige meninger her! Ja kan nok egentlig være enig i at det kan bli litt slik feeling over den, når jeg tenker over det. Har idag både en Lowepro Slingshot 100 og 200, men noen ganger hadde det vært greit med en mer skulderbag, og ikke en sekk... Og Alexander/Stavanger foto har yttertst få av den typen bager. Går mer i sekker der! :)

/Yaricks

Lenke til kommentar

Jeg har en NatGeo Large skulderveske. Jeg er ganske fornøyd med den. Første veska jeg har sett som faktisk har plass til alt jeg tar med meg når jeg skal være borte en stund. Og kjekt at man kan ta ut polstringen for kamera/objektiv, slik at det blir plass til andre ting om jeg ikke skal ha med bare fotoutstyr. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...