Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk, jeg kan lese litt på det når jeg kommer hjem. Hadde vært kjekt å ha LR på laptopen når jeg er i Tyskland, nemlig.

Når du er i Tyskland, så skal du sitte på kneipe og drikke øl eller en god hvitvin når du ikke er på messe ;). Ikke tafse på en dum laptop.

Tom

Man skal drikke Kölsch, faktisk. ;)

Men jeg har enormt mye tid, for jeg jobber tross alt ikke på den turen. Blir en del alene også, så det kan være greit å finne på noe annet enn å drikke øl og rave gatelangs i to-tre hele dager. Laptopen min er forresten ikke dum i det hele tatt, det er en FS Lifebook P7230. Sånn nesten Eee-størrelse bare at det er en ånkli pc. (Ja, ok, nesten er en overdrivelse, men den er fryktelig liten og søt...)

Lenke til kommentar
Man skal drikke Kölsch, faktisk. ;)

Selvfølgelig. Glemte et øyeblikk at dere skal til Köln.

Men jeg har enormt mye tid, for jeg jobber tross alt ikke på den turen. Blir en del alene også, så det kan være greit å finne på noe annet enn å drikke øl og rave gatelangs i to-tre hele dager. Laptopen min er forresten ikke dum i det hele tatt, det er en FS Lifebook P7230. Sånn nesten Eee-størrelse bare at det er en ånkli pc. (Ja, ok, nesten er en overdrivelse, men den er fryktelig liten og søt...)

Så små PC'er kan man ikke la være hjemme alene :)

Tom

Lenke til kommentar
Det høres ut som et morsomt eksperiment. Lykkes det, så vil vi gjerne se noen bilder.

Tom

Selvsagt. Jeg er uansett såpass lite erfaren fotograf at det ikke er sikkert jeg får det til. Dessuten er det 3G og ikke original, noe som gjør at jeg kanske burde vurdert stativ. 3G er nemlig i overkant fiklete på frihånd. Får se om jeg orker å drasse på stativ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...