boffeeen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er det noe gæærnt med FotoVideo? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har stor leilighet med masse dritt som skal kastes (bl.annet gammelt pcbord og stort spisebord). får god plass etter det Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Han jobber hos JP Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Lite studioblits sett hos jp gitt... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Trondheim har... Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Takk, jeg kan lese litt på det når jeg kommer hjem. Hadde vært kjekt å ha LR på laptopen når jeg er i Tyskland, nemlig. Når du er i Tyskland, så skal du sitte på kneipe og drikke øl eller en god hvitvin når du ikke er på messe . Ikke tafse på en dum laptop. Tom Man skal drikke Kölsch, faktisk. Men jeg har enormt mye tid, for jeg jobber tross alt ikke på den turen. Blir en del alene også, så det kan være greit å finne på noe annet enn å drikke øl og rave gatelangs i to-tre hele dager. Laptopen min er forresten ikke dum i det hele tatt, det er en FS Lifebook P7230. Sånn nesten Eee-størrelse bare at det er en ånkli pc. (Ja, ok, nesten er en overdrivelse, men den er fryktelig liten og søt...) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Mulig jeg har vært litt treg, men er det bekreftet at Snirfle og Aetius er type familie? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tror dere at dette settet duger? Det duger ja. Men softboksene er litt små... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ville helt klart bestilt større softboxer, ja. Er vel en del styrke du får ut av det. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mulig jeg har vært litt treg, men er det bekreftet at Snirfle og Aetius er type familie? Vi er samboere. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Var nue slik ja... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Haha, disse to bildene fikk 94 poeng 1 og 2, av 100 mulige mens mitt fikk 12. ...for et fucked-up system... tror han ble sur fordi jeg disset ringblits Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Poengsystemet til foto.no er tullete ja Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det dråpebildet var jo helt greit da, men ditt er bedre. Den rustdritten fortjener langt i fra det den har fått. Så må du ikke være så martyr angående den blitsingen din da. Selv om jeg er helt enig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Man skal drikke Kölsch, faktisk. Selvfølgelig. Glemte et øyeblikk at dere skal til Köln. Men jeg har enormt mye tid, for jeg jobber tross alt ikke på den turen. Blir en del alene også, så det kan være greit å finne på noe annet enn å drikke øl og rave gatelangs i to-tre hele dager. Laptopen min er forresten ikke dum i det hele tatt, det er en FS Lifebook P7230. Sånn nesten Eee-størrelse bare at det er en ånkli pc. (Ja, ok, nesten er en overdrivelse, men den er fryktelig liten og søt...) Så små PC'er kan man ikke la være hjemme alene Tom Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nei, de må være minst 12" for å få lov til å være alene hjemme. Min er bare 10,6" og mangler dermed litt. Jeg har planer om å kombinere arkitektur og lensbaby. Enten så blir det bra, eller så blir det totalt mislykket. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tror dere at dette settet duger? Det duger ja. Men softboksene er litt små... Jeg bestilte 100x100... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har planer om å kombinere arkitektur og lensbaby. Enten så blir det bra, eller så blir det totalt mislykket. Det høres ut som et morsomt eksperiment. Lykkes det, så vil vi gjerne se noen bilder. Tom Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det høres ut som et morsomt eksperiment. Lykkes det, så vil vi gjerne se noen bilder. Tom Selvsagt. Jeg er uansett såpass lite erfaren fotograf at det ikke er sikkert jeg får det til. Dessuten er det 3G og ikke original, noe som gjør at jeg kanske burde vurdert stativ. 3G er nemlig i overkant fiklete på frihånd. Får se om jeg orker å drasse på stativ... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Så må du ikke være så martyr angående den blitsingen din da. because...? Vil et bilde fremstå som skarpere om man øker dpi'n? Edit: Men beholder pixelantallet. Endret 17. september 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå