Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Blir det bare meg og Tom i kveld? Morgendagens tema: Fjør... Endret 4. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 HEI HEI HEI! RO deg, jeg kommer med mitt snart... klokka er ikke 24 enda! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Bare lever, temaet settes så de trøtte sjeler kan legge seg... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Orker ikke levere til alle disse småkonkene i hytt og gevær. I morgen skal jeg konse på aprilfesten tenker jeg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Skal ikke mye til for å ta begge da, utfordringer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skal ikke mye til for å ta begge da, utfordringer Hvis man har formulert utfordringen sin riktig, så er det vi holder på med her, bare en bisetning Men skal du komme med utfordringen hver kveld, eller kan vi andre slippe til? Tom Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Okey, her er mitt bidrag.. Mamma strikka ett teppe for en stund siden. At hun orker, men men. Det er fylt av farger og det er vel det som teller:) Skal ikke mye til for å ta begge da, utfordringer Hvis man har formulert utfordringen sin riktig, så er det vi holder på med her, bare en bisetning Men skal du komme med utfordringen hver kveld, eller kan vi andre slippe til? Tom Har jeg skjønt Marius rett, kjører han bare på så lenge ingen har sagt noe før han:) Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Som sagt, alle gangene jeg har logget meg på på skolen i uken her så har ingen tatt noe ansvar for å bestemme tema, så for at alle skal få så mye tid som mulig så bestemmer jeg. Har hver gang sagt at jeg har gjort det fordi ingen andre har tatt ansvar. Så siden jeg ikke har planlagt å stå opp tidlig i morgen, sørger jeg for at vi har satt klart tema. Vil du bestemme for søndag er det bare å poste i morgen ettermiddag/kveld. Rett Eirik! Endret 4. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Det var så enkelt ja. Skal nok finne på noe til imorgen ettermiddag Men jeg må si at Mr. Olsen har en del interessante temaer. Tror nok vi må kjøre en mer offisiell variant av dette når aprilfesten er over. Edit :Stilig teppe, Erik. Tom Endret 4. april 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja den er kul, men folk er vel sikkert litt interessert i en pause når 30 april er over:) hehe Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Så lenge en av Akam's medlemmer gidder å delta kommer jeg ikke til å stoppe. Plutselig får man et knallskudd. Mitt aller beste bilde som fotograf er tatt etter at jeg hadde krangla i 1t om å ta med broren min ut å leke med han. Jeg ville spille pc, men ble nekta, og måtte passe på han i 1t 30min... Tok med kameraet og vips, nr 1 var dannet! Endret 4. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er det det med noe blåtoner, med vind i håret? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Det er lillesøstera mi... Mitt beste bilde er landskapsbildet i HDR... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja den er kul, men folk er vel sikkert litt interessert i en pause når 30 april er over:) hehe Det er et poeng. Men når man først er i gang ... Jeg tenkte meg en kort seanse (en til to uker) rundt månedskiftet mai-juni. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Latsekker... Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fjør you say... Orker ikke bla så mye, men hvordan organiserer dere disse småkonkene? Varer de en dag? En kveld? En helg? Hvor leverer jeg? Kunne vært gøy for å tvinge meg til å skyte litt med nyobjektivet Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Temaet har innleveringsfrist fram til i morgen kl 23.59 Man legger bare inn bildet, så kommenterer man det, ut ifra kreativitet og utførelse. Trenger ikke å gjøre noen konkuranse ut av det. Mulig vi kan gjøre det om vi skal ha en slik ein ukeslang konk: 7 temaer, sender inn anonymt, alle bildene legges ut for poll, og en ukesvinner utropes. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Veldig enkelt: Mr. Olsen, jeg eller en annen kommer med et forslag på ettermiddagen/kvelden. Dagen etterpå poster du bildet som tolker tema (i denne tråden). Noen sier noe om bildet ditt hvis du er heldig. Repeat Tom Temaet har innleveringsfrist fram til i morgen kl 23.59Man legger bare inn bildet, så kommenterer man det, ut ifra kreativitet og utførelse. Trenger ikke å gjøre noen konkuranse ut av det. Mulig vi kan gjøre det om vi skal ha en slik ein ukeslang konk: 7 temaer, sender inn anonymt, alle bildene legges ut for poll, og en ukesvinner utropes. Du tenker på den formaliserte versjonen nå? Eller starter du en liten konk. nå? Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Læringen er over når du har lagt inn bildet, vi skal bli kreative, handle raskt, og få idèer. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Du ville ha en litt mer høytidlig en, og det kan vi ordne. Jeg tenker å starte den 1-2 uker etter Aprilfesten. Vi får bestemme de få reglene (Orker ikke noe strict faenskap, regner med de fleste er så ærlige at vi kan gjøre ting ganske fritt, dvs at han som bestemmer tema for uken også får delta.) i slutten av måneden. Endret 4. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå