Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, her er mitt bidrag..

 

Mamma strikka ett teppe for en stund siden. At hun orker, men men. Det er fylt av farger og det er vel det som teller:)

 

post-139142-1207344770_thumb.jpg

 

Skal ikke mye til for å ta begge da, utfordringer ;)

Hvis man har formulert utfordringen sin riktig, så er det vi holder på med her, bare en bisetning ;)

 

Men skal du komme med utfordringen hver kveld, eller kan vi andre slippe til?

 

Tom

 

Har jeg skjønt Marius rett, kjører han bare på så lenge ingen har sagt noe før han:) Rett meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Som sagt, alle gangene jeg har logget meg på på skolen i uken her så har ingen tatt noe ansvar for å bestemme tema, så for at alle skal få så mye tid som mulig så bestemmer jeg. Har hver gang sagt at jeg har gjort det fordi ingen andre har tatt ansvar. Så siden jeg ikke har planlagt å stå opp tidlig i morgen, sørger jeg for at vi har satt klart tema. Vil du bestemme for søndag er det bare å poste i morgen ettermiddag/kveld.

 

Rett Eirik! ;)

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Det var så enkelt ja.

 

Skal nok finne på noe til imorgen ettermiddag :)

 

Men jeg må si at Mr. Olsen har en del interessante temaer. Tror nok vi må kjøre en mer offisiell variant av dette når aprilfesten er over.

 

 

Edit :Stilig teppe, Erik.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Så lenge en av Akam's medlemmer gidder å delta kommer jeg ikke til å stoppe. Plutselig får man et knallskudd.

 

Mitt aller beste bilde som fotograf er tatt etter at jeg hadde krangla i 1t om å ta med broren min ut å leke med han. Jeg ville spille pc, men ble nekta, og måtte passe på han i 1t 30min...

Tok med kameraet og vips, nr 1 var dannet!

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Temaet har innleveringsfrist fram til i morgen kl 23.59

Man legger bare inn bildet, så kommenterer man det, ut ifra kreativitet og utførelse. Trenger ikke å gjøre noen konkuranse ut av det. Mulig vi kan gjøre det om vi skal ha en slik ein ukeslang konk:

 

7 temaer, sender inn anonymt, alle bildene legges ut for poll, og en ukesvinner utropes.

Lenke til kommentar

Veldig enkelt: Mr. Olsen, jeg eller en annen kommer med et forslag på ettermiddagen/kvelden. Dagen etterpå poster du bildet som tolker tema (i denne tråden). Noen sier noe om bildet ditt hvis du er heldig. Repeat :)

 

Tom

 

Temaet har innleveringsfrist fram til i morgen kl 23.59

Man legger bare inn bildet, så kommenterer man det, ut ifra kreativitet og utførelse. Trenger ikke å gjøre noen konkuranse ut av det. Mulig vi kan gjøre det om vi skal ha en slik ein ukeslang konk:

 

7 temaer, sender inn anonymt, alle bildene legges ut for poll, og en ukesvinner utropes.

Du tenker på den formaliserte versjonen nå?

 

Eller starter du en liten konk. nå?

 

Tom

Lenke til kommentar

Du ville ha en litt mer høytidlig en, og det kan vi ordne.

 

Jeg tenker å starte den 1-2 uker etter Aprilfesten.

Vi får bestemme de få reglene (Orker ikke noe strict faenskap, regner med de fleste er så ærlige at vi kan gjøre ting ganske fritt, dvs at han som bestemmer tema for uken også får delta.) i slutten av måneden.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...