Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har peil pa noen billige fotobutikker pa Gran Canaria?? er her nede naa (Puerto Rico) og kunne tenkt meg aa se etter noe ny optikk med det samme jeg var her..

 

kunne tenkt meg et raskt svar :p;)

Mener det var en tråd om dette for en stund siden. Og konklusjonen var vel at det ikke fantes. Eller husker jeg feil ?

 

Tom

Lenke til kommentar

snakket med en jeg jobbet sammen med for en stund tilbake som nevnte et par butikker. men husker jo seff ikke hva de het naa som jeg er her :p

 

fant en naa som heter Visanta et sted paa oyen... da skal finne met og ut paa tokt etter ny linse i morra.. vi snakkes..

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Noen som har noen god grunn til å ikke velge Lowepro Vertex 300AW, ovenfor Lowepro Phototrekker AW II?

Jeg har Vertex 200 selv, og synes den er god. Den har vel nesten like mye plass som Phototrekker II AW, så du skal handle en del før Vertex 300AW er fullstappet.

 

Tom

 

200 er mindre enn Phototrekkeren, og kan ikke ha noe mindre enn trekkeren. Syns løsningen med smålommer ser fiffig ut på Vertex'n, på phototrekkeren og minitrekkeren sysn jeg det blri for tunvind med store lommer.

Lenke til kommentar
200 er mindre enn Phototrekkeren, og kan ikke ha noe mindre enn trekkeren. Syns løsningen med smålommer ser fiffig ut på Vertex'n, på phototrekkeren og minitrekkeren sysn jeg det blri for tunvind med store lommer.

Ja, de smålommene er greie. Regner med at egne lomme for laptop også er greit å ha.

 

Tom

 

Skal ikke ha PC i den, så det rommet blir ikke brukt.

 

Men mulig det kan bli nyttig på lengre turer, selv om det er få av de.

Lenke til kommentar
Jaja. Da forsvinner jeg for kvelden. Nødt til å lese 180 sider, helst i kveld, i Sorgenfri av Jo Nesbø. Særemnegreier på onsdag. Jaja. God kveld, og over og ut. ;)

Kos deg. Høres bedre ut enn de tingene vi måtte lese på ...

 

Huff.. Får sette på 'the Wall' som en hyllest..

The Wall er bra. Blir Dark Side of the moon på meg i første omgang.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Canon ble da populært det og, trenger ikke ha logisk forklaring ;)

Sant nok, et fullstendig overlegent autofokussystem og inovative løsninger, i digitalalderen først ute med konsumentkamera, dessuten den eneste seriøse aktøren med fullformat på lang tid og saklig sett overlegent Nikon på støy, selv om Canons cropsensor er mindre enn Nikons sensor.

 

Nevnte jeg L, forresten?

 

Dårlig nyhet for musikkelskere over hele verden ikveld: http://www.aftenposten.no/kul_und/musikk/article2655312.ece

 

Tom

Satans helvetes dritt. Dette er og blir en forp*lt drittdag!

 

*sette på Dark Side*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...