Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Ey, jeg har fått D300'n tilbake i dag (Og fy faen så snygt det er med grep og en søt 24-70 påmontert!) og D200 ryker på service når jeg får NPU-saken.

Fikk tilbake 30D-en selv idag. Så vi bør vel feire istedet for å slenge dritt. Hva var problemet med D200? Det var D70 som har har CHA feilen ?

Tom

Ok, Canon skal få hvile, resten av dagen.

D200 = CHA ERROR...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HELVETE! Det er selvfølgelig dagene jeg har stappa med prøver. Økonomiprøve på fredag og særemneskriving på mandag. Sistnevnte er noe jeg må være temmelig forbredt på også. Så sees nok ikke der gitt. :(

Jeg kan melde meg på som stand-in. På festen altså. Du vil ikke ha meg som stand-in på prøvende dine!

Tom

Lenke til kommentar
Synes du prater litt forbi meg. Jeg sa jeg postet en link i Den store forumtråden. Jeg lagde altså en post der hvor jeg linket til en av de tidligere fotokonkurransene, men da fikk jeg PM av b-real om at jeg ikke fikk lov.

* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.
Men jeg synes dette er et spesialtilfelle. I tillegg er det ikke min tråd, men Toms. :p
Det er som jeg forklarte fordi DNFK har egne regler og da blir det dessverre feil å gi unntak som det der selv om det er for et godt formål og hele pakka :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...