Bruker-93156 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Ey, jeg har fått D300'n tilbake i dag (Og fy faen så snygt det er med grep og en søt 24-70 påmontert!) og D200 ryker på service når jeg får NPU-saken. Fikk tilbake 30D-en selv idag. Så vi bør vel feire istedet for å slenge dritt. Hva var problemet med D200? Det var D70 som har har CHA feilen ? Tom Ok, Canon skal få hvile, resten av dagen. D200 = CHA ERROR... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 HELVETE! Det er selvfølgelig dagene jeg har stappa med prøver. Økonomiprøve på fredag og særemneskriving på mandag. Sistnevnte er noe jeg må være temmelig forbredt på også. Så sees nok ikke der gitt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 D200 = CHA ERROR... Skjønner trodde det var D70, men da hadde det ikke vært ditt problem ... Har satt på grepet mitt, men Sigma 17-70mm blir litt pinglete da Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 HELVETE! Det er selvfølgelig dagene jeg har stappa med prøver. Økonomiprøve på fredag og særemneskriving på mandag. Sistnevnte er noe jeg må være temmelig forbredt på også. Så sees nok ikke der gitt. Jeg kan melde meg på som stand-in. På festen altså. Du vil ikke ha meg som stand-in på prøvende dine! Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 HELVETE! Det er selvfølgelig dagene jeg har stappa med prøver. Økonomiprøve på fredag og særemneskriving på mandag. Sistnevnte er noe jeg må være temmelig forbredt på også. Så sees nok ikke der gitt. Kjipt. Du kan jo prøve å få tatt økonomiprøven på torsdag og få utsatt særemne? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Utsette særemne får jeg neppe til... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Neinei, kjipt for deg. Jeg skal kose meg nok for begge oss to tipper jeg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Ja, frykter det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Synes du prater litt forbi meg. Jeg sa jeg postet en link i Den store forumtråden. Jeg lagde altså en post der hvor jeg linket til en av de tidligere fotokonkurransene, men da fikk jeg PM av b-real om at jeg ikke fikk lov. * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.Men jeg synes dette er et spesialtilfelle. I tillegg er det ikke min tråd, men Toms. Det er som jeg forklarte fordi DNFK har egne regler og da blir det dessverre feil å gi unntak som det der selv om det er for et godt formål og hele pakka Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg, forumets hemmelige HTML-geni med mastergrad osv fikk fikset slik at de 3 portrettbildene funker Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Kva er Adobe Photoshop Lightroom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Et drittporgram folk bruke til organisering og i verste fall konverterering ( )... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 www.justfuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Et drittporgram folk bruke til organisering og i verste fall konverterering ( )... Ingen stor fan med andre ord ... Tom Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Ok Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 De som bruker det lovpriser det, selv bruker jeg ikke noe annet enn NX til konvertering, og arkiveringen min liker jeg godt som den er... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg lovpriser det egentlig! Men har hørt flere som liker NX bedre til konvertering. Men må da være en grunn til at LR er blitt så populært? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Det er laga av Adobe, og det er faktisk ganske bra når det gjeld organisering. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 LR er populært fordi det gjør arbeidsflyten veldig effektiv. Jeg må si at jeg har ikke fått helt sansen; rett og slett fordi det er for mye å skru på. Små kontroller hjelper heller ikke når man sitter med begrenset skjermareal. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Bare meg eller ble dette litt kult? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå