Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det vanlig at foreldre er syka negative angående kjøp av nye ting hos andre også? Jeg bruker generellt sett veldig lite (rundt 6-700 i måneden) og jeg har lyst til å kjøpe D300 som 18årsgave til meg selv, men det har ikke mamma lyst til at jeg skal gjøre.

 

Kunne ha forstått det om det var en ny TV til samma prisen elns, men når det gjelder en ting som fotokamera, synes jeg da det det er en konstruktiv ting for meg som ungdom og holde på med. Mitt nåværende kommer jeg også til å gi til broren min, så jeg synes jeg høres veldig snill og grei ut.

Lenke til kommentar
Forresten...gratulere med dagen, IceFox :w00t:

Det var i går, ser jeg. Du kan for øvrig skifte info ang. kamera ditt i profilen din ;)

Jo, takk. Ja, får vel vurdere det. Folk som er interessert kan se det i signaturen.

 

Boffen: Hvorfor spørre? Jeg kjøpte D300 uten å prate med noen av foreldrene mine, som forsåvidt gjelder alt jeg kjøper. Men hun er ganske for fotograferingen min da. Skaffet meg et par oppdrag og et par salg av bilder tross alt. :)

Lenke til kommentar
Har egentlig ikke hatt behov for garantireperasjoner noensinne. En gang, og det var da jeg tråkket på skjermen min i fylla. Og da gikk det naturlig nok ikke på garanti. Men er det mye kødd med Dell-lappiser for tida?
Ingen anelse hvordan det er nå - gav dem opp for ca syv år siden. Etter det har jeg ikke hatt ønske om å ha noe mer med dem å gjøre, og etter min erfaring med IBM/Lenovo, har jeg mye mer lyst til å fortsette med det...
Lenke til kommentar
Hvordan er egentlig 1D? Oppløstningen er balle, men holder til A4. Er resten også bæsj, eller ganske brukbart? Kameraet er jo lynraskt og skyter flere bilder i sekkundet en jeg kan si "faen", noe som gjør det attraktivt til en liten free-running fotoshoot jeg skal ha i morgen.

Jeg har klart meg bra med ca 6fps, nå bruker jeg jo nesten aldri mere enn ett bilde i og med at jeg bruker blits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...